Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It all started in england *2 » hoofdstuk 8

It all started in england *2

28 jan 2014 - 22:41

433

2

240



hoofdstuk 8

sorry dat het zo lang duurde, en dat het een klein stukje is. reactie is melding x :)

Toen we onze pizza ophadden waren Liam, Harry, Zayn en Niall nog steeds niet thuis.
Ik en louis zaten weer op de bank. Ik had net gedoucht en had mijn pyjama al aan.
Mijn haar droeg ik in een knot bovenop mijn hoofd. Louis had ook zijn pyjama aan. Een voetbalbroek en T-shirt. We waren een beetje aan het wachten op de rest.
Terwijl we een film keken probeerde we wat meer over elkaar te weten te komen. Wat ook weer meer gelach opleverde. T
oen we op de klok keken was het al 11 uur. We begonnen al best moe te worden. ‘We wachten nog een half uur.’ Zei louis. ‘Maar ik wil Liam zien!’. Protesteerde ik.
‘Liam komt niet voor vannacht.’ Zei Louis. Hij was al half opgestaan en trok mij ook omhoog. ‘Maar je zei dat hij zei dat het nog maximaal een uur duurde. En dat zei je drie uur geleden.’
ik probeerde weer te gaan zitten maar Louis hield me tegen. 'Weet ik, maar je hebt ook slaap nodig. Wil je morgen een wrak zijn?'
ik sputterde nog een tijdje tegen. Maar uiteindelijk wist Louis me over te halen dat ik misschien toch beter kon gaan slapen.
Dus nadat ik mijn tanden had gepoetst en mijn pyjama had aangetrokken kroop ik in het lekkere zachte tweepersoonsbed en viel in slaap.

Toen ik een paar uur later wakker werd. Lag Liam naast me.
De wekker gaf 7 uur aan en ik wou hem niet wakker maken.
Ik gaf hem voorzichtig een kus op zijn wang. Hoelang was hij al thuis? Ik moet vast diep geslapen hebben want ik heb echt niets gemerkt van zijn thuiskomst. Ik voelde me totaal niet meer moe en besloot een douche te nemen.
Nadat ik mijn haar en lichaam had gewassen genoot ik nog even van de warme stralen.
Totdat ik er maar uit besloot te gaan. Ik kleedde mezelf aan deed mijn haar en make-up en liep naar beneden. Het was ondertussen al bijna negen uur en ik verwachtte dat de jongens zometeen wel wakker werden.
Ik liep naar de keuken voor ontbijt toen ik besloot voor iedereen ontbijt te maken. Ik wou de jongens bedanken voor het feit dat ik hier mocht wonen.
Zo snel als ik kon dekte ik de tafel en maakte het ontbijt klaar.
Harry was de eerste die beneden stond. 'Goedemorgen'. Zei hij nog een beetje slaperig.
'Goedemorgen harry.' zei ik vrolijk. 'Heb jij dit gemaakt?'
hij keek naar de tafel. 'Yup ga zitten.' Harry nam plaats.
'De rest is ook wakker. Dus we kunnen even wachten met eten.'


Reacties:


katniss
katniss zei op 2 maart 2014 - 8:25:
Leuk!!!!
mag ik een melding voor het volgende hoofdstuk


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 29 jan 2014 - 14:51:
Leeuukkk!! Snel verder!!