Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » from hell to heaven -Harry styles (PAUZE) » Chapter 1

from hell to heaven -Harry styles (PAUZE)

9 feb 2014 - 20:18

534

5

314



Chapter 1

reactie's tips of opmerkingen zijn altijd welkom.

Ik staarde uit het autoraampje. Mijn ouders zaten beide voorin. We waren onderweg een vriendin van mijn moeder. Daar ging ik tijdelijk wonen. Altijd leuk. Bij mensen wonen die je niet mag. Mijn ouders moesten weer zo nodig een wereldreis maken. Drie keer raden wie er niet mee mag. Ergens merkte ik dat mijn moeder tegen mij aan het praten was. Maar ik had oortjes in en hoorde haar zogenaamd niet. Ik had echt geen zin om met haar te praten. Het was warm in de auto. Ik deed mijn lange bruine haar in een knot en deed mijn jack uit. Ik woonde in Amsterdam. En nu was ik op weg naar holmes chapel. Daar woonde Anne en Robin. Oh en ik geloof dat ze ook een zoon hebben. Harry heette hij dacht ik. Als ik er aan dacht dat ik straks bij mensen ging wonen die ik amper kende. Wou ik het liefst in een hoekje kruipen. Of kotsen. Ik ben een heel verlegen persoon. Soms weet ik zelfs niet wat ik terug moet zeggen. En ik begin bijna nooit uit me zelf een gesprek met mensen die ik amper kende. Mijn vriendinnen zeggen altijd dat ik niet bang moet zijn. En als ik een gesprek wil beginnen maar gewoon iets moet schreeuwen. Dat deed ik een keer. Ik werd zo raar aangekeken dat ik wel door de grond kon zakken. Nooit meer dus. 'we zijn er bijna.' Hoorde ik mijn moeder zeggen. Ik deed mijn oortjes uit. Mijn ouders stopte voor een groot huis. We stapte uit en liepen richting de voordeur. Mijn vader drukte op de bel. Ik wachtte tot de iemand de deur opendeed. Een vrouw deed de deur open. 'Anne!'. Riep mijn moeder 'elise!' riep Anne terug. Ze nodigde ons uit om naar binnen te gaan. 'Ik ben Anne.'ze stak een hand naar me uit. Ik pakte hem aan en zei . 'Ik ben Clarissa, Maar je mag me ook Clary noemen hoor.' ik probeerde een beetje vrolijk over te komen. 'Ga toch zitten.' we stonden inmiddels in de woonkamer. Ik ging op een grote witte bank zitten en mijn ouders volgde. Anne kwam ook de kamer binnen met een groot dienblad. We kregen allemaal koffie. Mijn ouders bleven eindeloos kletsen. Over hoe ik was. Over mijn vorige school. Vervolgens ging Anne door over mijn nieuwe school. Toen ging het over Anne's zoon Harry. Hij bleek in een boyband te zitten. Als ik het goed heb onthouden heet de band One Direction. Het is vast niet populair. Anders had ik het wel gekend. Ik denk dat mijn ouders uiteindelijk twee uur zijn gebleven. Toen namen we afscheid. Anne liet me mijn kamer en de badkamer zien. 'Ik hoop dat je de kamer goed vind.' ik keek de naar het prachtige tweepersoonsbed die tegenover een enorme kast stond. 'Deze kamer is beter dan mijn kamer thuis.' ik glimlachte. 'Ik verwacht dat mijn man Robin na etenstijd thuis komt. Mijn zoon Harry kan ieder moment hier zijn.' Ik begon met mijn kleren in de kast te leggen en Anne hielp me. 'Ik weet zeker dat jullie goede vrienden gaan worden.' ze keek me hoopvol aan. 'Ik hoop het.' zei ik alleen maar.


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 2 feb 2014 - 20:41:
Dat verhaal is echt super leuk!!
Dit is echt zo'n verhaal waarbij je niet kunt/wil stoppen met lezen duss heeeel snel verder!!!
Zeker melding!

Sorry dat ik nu pas reageer, ik had alleen de inleiding gelezen woensdag.
X


sammieejjx
sammieejjx zei op 30 jan 2014 - 17:19:
Leukk x


juutjee19
juutjee19 zei op 30 jan 2014 - 15:52:
leeuk!!
Melding (:
X


justmissF24
justmissF24 zei op 30 jan 2014 - 14:38:
Wauw leuk zeg!! je hebt goed geschreven! Ik lees mee! melding dus!!


1Dtjetanya zei op 29 jan 2014 - 22:43:
Leuk!!