Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Dreams or Love » Geheimen die niet geheim bleven

Dreams or Love

5 mei 2009 - 12:58

1747

0

210



Geheimen die niet geheim bleven

Jane begon en zei:'Ik moet je iets ernstigs vertellen. Ik was zwanger.''
Maaike:'Hoe bedoel je was?'
J:'Ik heb vorige week ene miskraam gehad en daarom lag ik in het ziekenhuis.'
M: 'Maar je was toch bij je zieke tante?'
Net toen jane wou antwoordden kwam flora en sara aangelopen met 4 tickets voor parijs. Ze riepen:'WIj GAAN BRUIDSSHOPPEN IN PARIJS!.'Maar toen maaike niet vrolijk keek zagen ze jane en ze vroegen wat er was.
Jane deed het hele verhaal en de meiden waren enorm geschrokken.
Ze zei dat ze het georg nog moest vertellen. Toen ze terug waren vertelde de meiden dat ze voor de jongens een leuk en 1 niet leuk bericht hadden.
Jane kon het zelf niet opbremngen dus vertelde flora hoe de dag gegaan was en dat de meiden naar aprijs gingen. De jonegns waren vrolijk maar toen zei flora dat ze moesten wachten en dat zei met egorg en jane moest praten. De andere jongens voregen ze zich af wat er was en flora vertelde ondertussen aan georg wat er gebeurd was. hijw as erg geschrokken en besloot om samen met jane een eigen kamer te nemen maar flroa gaf hem ene sleutel en zei dat dat al geregeld was. Vervolgens kreeg ze van georg en ajne toestemming om het de ander te vertellen.
Ze liep de kamer in en vertelde het hele verhaal. De jongens wilden meteen naar georg en ajne gaan maar flroa hield hen tegen en zei dat ze ze nu beter even met rust konden laten. Vervolgens ging de telefoon en toen ze neer had gelegd zei maaike: 'Ik weet niet hie ik dit het beste kan vertellen maar... er staan twee mannen in pak beneden en flora moet meteen komen.'Zo bezorgd als bill was besloot hij met hara mee te gaan.
Toen ze beneden kwamen zag flora de mannen en zei meteen :'Oh nee het is nu toch niet waar. het kan niet eindelijk zover zijn, dat si gewoon onmogelijk.'Voordat bill kon vragen liep flora op de mannen af en vroeg wat ze hier kwamen doen en of het nu zover was.
De ene man zei:'Ja het is nu eindelijk zover.'En hij gaf haar ene hele grote envelope en een koffer. Daarna nam flora afscheid en liep naar de bali toe. Vervolgens vroeg ze of er nog ene kamer over was naast die van hun. Toen het zo was nam flora die kamer en liep naar boven. Ze zei tegen bill dat hij naar de andere moest gaan en dat zij zo zou komen. Bill ded het en flora liep de kamer binnen. Ze opende de envelop en las de brief. Vervolgens opende ze de koffer en zag wat er allemaal inzat. Daarna paktten ze alles op en stopte het in de kluis. Ze wist hoe belangrijk die spullen waren en niemand mocht ze krijgen. Toen ze net weg wou gaan ging de telefoon. Ze nam op en antwoordde dat da goed was en dat ze het door zou geven.
Vervolgens liep ze weg en weer anar de andere kamer.
Toen ze daarkwamen werden allemaal vragen op haar afgevoerd.
Flora zei:'Rustig allemaal, ik wete hoe nieuwsgierig jullie zijn maar geloof me het is beter als jullie het niet weten. Ik heb vanaf nu ene eigen kamer. Het is het beste zo en ik ben net gebeld mijn ouders hebben het nogal druk en dus is er geregeld dat mijn hotelkamer dit hele jaar voor mij is. Dus jullie moeten maar kijken wat julli doen. Maaike het spijt me heel erg maar ik kan nu niet mee met bruidsshoppen in parijd dus vind ik dat sara en gustav en jij en tom moeten gaan. Dan maken jullie er meteen ene romantisch weekend avne n terwijl jij en sara shoppen kunnne gustav en tom hetzelfde doen. Voor georg en ajne heb ik een vaakntie van twee weken naar hawaii geregeld zodat jullie even lekker rustig aleen kunnen zijn en over ales nog eens rustig kunen nadenken. Ik heb jullie manager sharon gesproken en alle concerten voor de rest avn dit jaar zijn gecaceld vanwege jane en het huwelijk van maaike en tom. Verder is het zo dat we morgen al beginnen met examens zodat er meer tjd over blijft. We kunnen de examens gewoon hier maken. Daar heb ik al voor gezorgd. En dan ga ik nu weer weg en bill kun jij even meekomen.'
Nadat flora klaar was zag ze al de verbaasde gezichten en ze wist dat ze sommige van hen kwetste maar ze kon het echt niet vertellen dat was gewoon onmogelijk niemand zou het begrijpen. Ze tork de verbaasde bill uti zijn stoel en vroeg hem om mee te gaan naar de andere kamer.
Toen ze daar kwamen ging ze op bed liggen en begon te huilen. Bill kwam bij haar zitten en vroeg wat er aan de hand was.
(gesprek tussen f(lora) en b(ill))
F: Ik wil het je vertellen maar het is beter als je het niet weet'
b: je klan me alles vertellen. als jij het weet en jij bent in gevaar dan wil ik het weten zodat ik je kan beschermen.
F; dat vind ik echt heel lief van je sgat maar ik wil jouw niet onnodig in gevaar brengen.
B: Okeej als jij er zo over denkt is het misschien beter als we elkaar voorlopig niet meer zien.'
F: Nee. alsjeblieft blijf. Ik heb die andere weggestuurd voor hun veiligheid.
B: Oh en ik hoef niet in veiligheid gebracht te worden, ben ik niet belangrijk genoeg ofzo '
F: Nee jij bent juist heel belangrijk vor mij en als jij zeker weet dat je het wilt weten zal ik het je vertellen.
B: JA ik wil het weten, ik wil er voor je zijn
Fkeey, ik zal je vertellen wat er aan de hand is. Het zi namelijk zo dat......
Maar voordat Flora kon vertellen wat er nou eigenlijk aan de hand was rende georg huilend de kamer binnen en schreeuwde uit: "er is iets met jane kom snel!' Dus flora spron op en rende naar Jane. Toen ze bij jane aankwam zag ze dat Jane heel erg bloedde Ze vroeg wat er gebeurd is en tom antwoordde:'Dat zou jij tog moeten weten he. Dit is allemaal jowu schuld. Dadelijk gaan ze mijn verloofde ook nog neerstken. IS dat wat je wilt zodat jij en bill alleen overblijven en al ons geld erven en een lekker luxe leventje kunnen leiden. Kijk nou wat je jane hebt aangedaan. Was die miskraam nog niet erg genoeg. Wou je er nog dood hebben ook! NOu vertel op heb jij soms ook voor die miskraam gezorg he. Wat zou je doen als maaike zwager was zou je ons dan uit elkaar drijven of haar maar meteen vermoorden! .'
Iedereen stond verbaasd totdat flora begon te huilen en bill zei: 'Jezus tom doe ff normaal. HEt is wel heel stom van je om flora daarvan te beschuldigen. Ze probeert jullie juist te beschermen en niet te vermoorden. Laten we nou eerst eens even rustig erachter koemn wat er gebeurd is. En georg ga jij met jane nar het ziekenhuis. NU!'Georg ging weg met jane en de rest ging op het bed bij elkaar zitten
Gustav:'Er kwam ene man binnengelopen met ene bivakmuts op en zei dat we flora hartelijk moesten bedanken van hem en dat hij haar nog wel zou krijgen. EN toen vroeg hij waar ze was en toen kwam Jane de badkamer uit en hij stak haar neer. EN zei dat we tegen flora moesten zeggen dat ze wis wie hij was en dat ze zijn nummer had.'
Tom: "JA en toen wij vroegen welk nummer zei hij mijn banknummer om het geld over te maken. ZIJN BANKNUMMER OM HET GELD OVER TE MAKEN GVD!'
Bill:"Tom zo praat je niet over mijn vriendin jah ik sta achter haar en geloof dat zij hier niks mee te maken heeft en als jullie nou door blijven agan zal ik ene keuze maken en dan kies ik voor flora en dan zoeken jullie het maar uit met de band!"
Toen bill uitgepraat was was iedereen evrbaasd en maaike vroeg :'ou jij de band echt opgeven voor Flora?'
En bill zei :'Ja, zij is het allerbelangrijkste in mijn leven en als zelf mijn bloedeigen broer haar verdenkt dan weet ik niet of ik nog wel samen met hem in 1 band kan spelen.'
Voordat tom weer en reactie wou amken kwam flora tussen beide en riep:'EN NOU ALLEMAAL ZITTEN EN LUISTER!. Ik zal jullei vertellen wat er aan de hand is. DIe tickets voor parijs zijn nooit voor ene meidenweekend weg bedoeld geweest en die van hawaii had ik al langer gepland staan. Dat van jane wist ik ook al langer. Ik weet alles van jullei niemand van jullei heeft iets wat ik niet weet. Ik ken jullie door en door en weet alles wat jullie gedaan hebbben. EN dingen die jullie niet gedaan zouden moeten hebben. JA jullie zijn verbaasd en vragen je af waarom ik dit weet. Dat komt omdat het mij opgedragen is. DIe brief van de hitkrant was er geen van de hitkrant. Maar van mijn opdrachtgever. Alleen ging er 1 ding fout bij mijn opdracht. Ik werd verliefd. En daarom heb ik de opdracht stop gezet. Mijn opdracht was namelijk om jullie vertrouwen te winnen zodat ik zeker kon weten dat jullei niks ernstigs van plan waren. Ik moets wekelijks verslag uitbrenegen aan jullie manager en jullie ouders. EN die mannen die stonden er omdat mijn vader lid was van de FBI en mijn moeder ook. Zelfs mijn oudere broer. Alleen mijn zus en ik zijn eruit gebleven. Wij wilden ene normaal leven zonder steeds te hoeven vluchten dat ahdden we namelijk al genoeg gedaan.'
Toen flora klaar was keek iedereen verbaasd op maar voordat ze iets konden zeggen zei flroa weer:'Die kofefr en die brief waren de FBI spullen van mijn broer. Ik moet het naar mijn ouders brengen. Of beter gezed ze zullen het zelf op komen halen. Tot duie tijd ben ik ingevaaar. De moordenaars van mijn broer willen zijn spullen hebben omdat hij informatie over ze heeft. En ik heb ook gelogen zaosl ik al zei. Ik wist dit al eerde daarom wou ik jullie weghebben. Ik kon het onder het mom doen avn stelletjes lkkr gezellig smaen en dan kon ik bill of alles vertellen of hem tijdelijk weg proberen te krijgen. En ide man die hier was dat was.....
dat was......mijn broer.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.