Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Old Picture... |One Direction | » 07 -- See You Tomorrow

The Old Picture... |One Direction |

26 feb 2014 - 20:43

1221

7

332



07 -- See You Tomorrow

helloo people, sorry dat het zo lang duurde ik ben een 2 weken naar London geweest!!!! het was super leuk .. de laatste dag zag ik 2 autos en allemaal gillende meisjes helaas moesten we snel naar het vliegveld. :( wat nou als 1D in die autos zat :0 omgg... hopelijk vinden jullie dit hoofdstuk (extra lang hihi) ook leuk!! enjoy en vergeet geen reactie achter te laten

We lopen door de gang en Harry maakt de deur open. “natuurlijk heeft Niall weer een tweepersoonsbed voor zich alleen” roept Zayn. “de rest van de crew slaapt in deze 3 kamers” legt Louis uit. “blijf je hier slapen vannacht?” fluistert Niall in mijn oor als we terug lopen naar de ‘woonkamer’. “en Sanne dan?” vraag ik. “ohjaa..ik was even vergeten dat zij er ook nog bij was, sorry” zegt hij terwijl hij een beetje rood wordt. “oh oh” hoor ik iemand achter ons zeggen, ik draai me om en zie dat het Harry is. “zeg ben ik de enige of zie ik iets opbloeien tussen jullie 2?” fluistert Harry in mijn oor. Ik krijg het warm en voel dat ik bloos.. alweer. “Celine, hoe laat wil je naar huis toe gaan?” vraagt Sanne in het Nederlands. “uhm.. nou Niall vroeg of ik hier bleef.. maar dan weet ik niet waar jij moest slapen…” zeg ik tegen haar, ook in het Nederlands. “wat zeggen jullie nou allemaal, ik kan er niks van verstaan. Het lijkt wel of jullie chinees praten of zoiets” zegt Liam plagerig. “dat is geheim!” zeg ik giechelend. “je mag van mij wel hier blijven maar je spullen liggen ook nog bij mij thuis..” zegt Sanne. “ohjaa.. maar het is ook een beetje lullig als ik nu hier blijf terwijl ik met jou had afgesproken.” Geef ik als reactie. “ Niall mag ik je telefoon even?” zeg ik en ik kijk hem lief aan. “ja hoor, alsjeblieft!” zeg hij en hij geeft zijn telefoon. Hij heeft de zelfde telefoon als mij een Iphone 4s, ga naar zijn contacten en typ in: Celine de Vries, +31614645275. Dan sla ik het op en ga naar whatsapp, ik zoek mezelf op en stuur: hey. Dan geef ik zijn telefoon terug en pak de mijne. Ik sla zijn nummer op en stop mijn telefoon weer weg. “Sanne en ik gaan zo naar huis toe want het is al best wel laat..” zeg ik tegen de jongens. “oh oké , is goed. Komen jullie morgen anders weer hier heen dan kunnen we misschien iets gaan doen met z’n 7’en” zegt Niall en hij kijkt naar de anderen om te zien of hun het ook een leuk idee vinden. “ Jaa! Goed idee!” zeggen Harry, Liam, Louis en Zayn in koor. “oké ik vind het goed” zeg ik en Sanne knikt. “verzinnen jullie iets? Want wij zijn hier niet echt heel erg bekend…” zegt Zayn lachend. “ja, maar als jullie ergens heen gaan moet er dan ook security mee of niet?” vraagt Sanne. “ja.. dat wel” zegt Harry. “ik app je anders wel als we iets weten Niall” zeg ik. “ misschien kunnen we naar Madame Tussauds gaan en daarna uit eten?” stelt Sanne voor. “Jaa, lijkt me leuk!” zeggen Liam en Louis. “dan mogen jullie gaan kiezen waar we gaan eten!” zeg ik plagerig. Niall lacht “oké is goed” zegt hij daarna. “ik ga even een taxi bellen” zeg ik tegen Sanne. “ik kan jullie wel even thuis brengen, dan pak ik gewoon de auto van de security” zegt Louis lachen. “als je dat zou willen doen, graag!” zeg ik tegen hem. “ik ga even de sleutels halen” zegt Louis terwijl hij weg loopt. Een paar minuten later komt hij terug. “ ik heb ze!” roept hij vanaf de andere kant van de gang. “er rijden nog 2 auto’s mee… maar dan kunnen we wel gewoon zelf rijden zeg maar” zegt Louis daarna. “ hoeveel mensen kunnen er in die auto Louis? Anders gaan we gewoon allemaal mee!” zegt Harry. “ normaal zitten wij er in en ook nog 2 van de security dus dat zal wel passen” geeft Louis als reactie. Sanne en ik moeten lachen. “okee, let's go!!” roept Zayn. Met zijn allen lopen we naar buiten toe, de auto's staan al klaar. Louis en Liam gaan voor in zitten. Sanne en ik gaan samen met Harry, Zayn en Niall achter in zitten. “hoe passen jullie hier met z'n 3e op de achterbank?” zeg ik als ik tussen Niall en Harry in zat. “je kont is gewoon te groot” zegt Liam plagerig. “en bedankt meneer Payne!” zeg ik beledigd. Louis start de auto en rijd van het parkeerterrein af. Voor en achter ons rijd een auto met security. “hoe lang is het eigenlijk rijden?” vraagt Niall. “20 minuten denk ik” zegt Louis. Ik gaap en Niall moet er om lachen. Louis zet de radio aan, op Q-Music. Best Song Ever is net op de radio. “ and we danced all night” zing ik vrolijk mee. “this is the best song ever” en ik zing het hele liedje uit. Harry en Liam klappen en ik voelde dat ik rood word. “je kan echt goed zingen!” zegt Niall. “uh.. dankjewel denk ik”zeg ik giechelend. “zijn we er al bijna?” zegt Zayn op een zeur toontje. “hou je kop toch eens!” roept Louis lachend. Ineens was het stil, ik pakte mijn telefoon en ging naar mijn muziek toe. “Louis wil je de radio even uit doen?” zeg ik. Hij zet de radio uit en zoek een liedje van one direction op in mijn telefoon. “jullie gaan wel meezingen hoor!” beveel ik de jongens. Ik zet Little Things op en begin samen met Zayn te zingen “your hand fits in mine like it's made just for me” zingen we samen. Ondertussen had Niall mijn hand gepakt. Ik kijk hem verbaasd aan. Het duurt even voor dat hij door heeft dat ik hem aankijk. Hij laat mijn hand los en begint zijn stuk te zingen. Het liedje is afgelopen en we zijn bijna bij het appartement van Sanne. “oh kijk, we zijn er bijna!”zegt Sanne. Louis stopt voor de deur en Sanne en ik stappen uit. We geven iedereen een knuffel en ik krijg een kus op mijn wang van Niall en Louis. Sanne is al naar de deur gelopen, ze staat in de deur opening op mij te wachten. “ ik kom er aan!!” roep ik naar haar. “hoe laat moeten wij morgen naar jullie toe komen?”vraag ik nog voor ik naar Sanne toe ren. “1 uur?” stelt Harry voor. “ okee, is goed. Tot morgen” zeg ik. “tot morgen!!” zeggen ze alle 5 in koor. Ik ren naar Sanne toe en zwaai nog even naar de jongens en loop naar binnen toe. Ik doe de deur achter me dicht en loop naar de woonkamer toe. “ sirrieus Celine, voel je echt niet meer voor Niall?” vraagt Sanne en ze kijkt me met een sirrieuze blik aan. “nee..” zeg ik twijfelend. “je glundert helemaal! En je twijfelde toen je antwoord gaf op mijn vraag!” zegt Sanne giechelend. “echt schattig toen Niall je hand vast pakte, terwijl je Little Things zong in de auto!” zegt Sanne met een glimlach op haat gezicht. Ze had het dus wel gezien.. ik moet lachen en Sanne ook. “zullen we naar bed gaan? Het is al bijna 1 uur.. en we moeten om 1 uur bij de Arena zijn morgen!” zeg ik tegen Sanne. “oke, is goed!”.


halloo, ik heb even jullie hulp nodig!! ik ben ondertussen al weer bezig met een nieuwe fanfic in Word maar ik kan niet keizen war ik hem moet laten beginnen... wat vinden jullie het leukst?

1. in het theater tijdens een musical
2. als verrassing bijhaar huis
3. op school
4. in een restaurant
5. weer bij een
concert


Reacties:

1 2

juutjee19
juutjee19 zei op 17 feb 2014 - 10:57:
Super leuk verhaal!!!!
Melding X


princess
princess zei op 16 feb 2014 - 21:20:
Leukkkk en op school xx


1Dtjetanya zei op 3 feb 2014 - 22:49:
school haha snel verder! x


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 2 feb 2014 - 20:24:
Ik kies ook voor school. Doe mij ook maar een melding voor dat verhaal, en voor het volgende hoofdstuk natuurlijk!!


Nynlufx
Nynlufx zei op 2 feb 2014 - 17:45:
Op school ja :p