Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Dreams or Love » Broer?

Dreams or Love

5 mei 2009 - 13:02

680

0

207



Broer?

Tom stond op en schreeuwde weer:'JIJ VUILE BEDIEGSTER. HOE KON JE. WE VERTROUWDE JE EN WE LIETEN JE DEEL UITMAKEN VAN ONZE BAND EN WAT DOE JIJ JIJ VERTELT DOODLEUK ANA ONZE OUDERS WAT WIJ UITSPOKEN GVD. eN JE BROER HOE KAN DAT NOU DIE WAS TOCH DOOD. PROBEER JE ONS GEK TE MAKEN OFZO. IS DAT JE DOEL. NOU FLIKKER DAN MAAR ENE EIND OP EN ALS BILL JOUW BOVEN DE BAND KIEST IS HIJ EN ONGELOOFELIJKE SUKKEL.!'
Maaike's reactie was:'ik snap ht niet flora, is het waar. moet ik jouw geloven ik wete het allemaal niet meer. ik weet niet of ik je ooit nog wel kan vertrouwen.'
Gustav zei: ik ben het met tome ens. ik vertrouw je niet meer. ik kan er nisk aan doen. Misschien als ik alles wete dat ik je dan weer kan vertrouwen.'
Maaar toen sara reageerde was iedereen stil want zij zei namelijk: 'Flora ik vertrouw je. Ik weet wat je doormaakt. *** het ook klinkt vorodat ik namelijk hier kwam zijn mijn ouders en ik op de vlucht geslagen. Voor mensen die hen wilden vermoorden.'Maar toch kies ik nu de kant van tom want hij heeft wel gelijk'
Bill reageerde boos en schreeuwde uit:'GVD, IK BEN OOK BOOS OM WAT ZE DEED MAAR KIJK NOU EENS WAAR ZE VOOR GEZORGD HEEFT. DOOR HAAR VRIENDINNEN ALS DEKMANTEL MEE TENEMEN HEB JIJ NU EEN VERLOOFDE TOM, EN JIJ ENE VRIENDIN GUSTAV EN VOOR SARA EN JOWU GELD HETZELFDE MAAIKE. WAAR ZOUDEN WIJ NU ZIJN ZONDER FLORA EN AL DE DINGEN DIE ZE HEEFT GEDAAN. DE HELFT AVN ONZE LAATSTE HITS ZOUDEN NIET BESTAAN. EN TOM ZOU NOG STEEDS ELKE WEEK ENE ANDER HEBBEN EN SOMS TWEE TEGELIJK. IK KOM NIET ETRUG IN DE BAND VOORDAT DIT VOORBIJ IS. EN MISSCHIEN HELEMAAL WEL NOOIT MEER. IK GA NU MIJN SPULLEN PAKKEN EN DAN NAAR DE KAMER HIERNAAST.'
Flora probeerde bill tegen te houden maar hij paktte haar op en gooide haar weg. Flora viel op har voet, ging door haar enkel en kwam met haar hoofd tegen de punt van het nachtkastje aan en raaktte buiten bewustzijn.
Bill had in alle woede nog niets door maar toen hij maaike en sara hoorde gillen keke hij om en zag wat hij gedaan had. Hij rende naar flroa toe en liet tom 112 bellen. Hij weigerde maar maaike riep:GVD TOM PAK DIE TELEFOON EN BEL'
Tom liep naar de telefoon en belde. de ambulance kwam, nam flora mee en ze kwam na ewat onderzoekjes op dezelfde kamer als jane. toen de andere kwamen binnenlopen achter het bed van flora aan keken jane en georg heel erg verbaasd en bezorgd. ustav liep naar ze toe en legde alles uit. Tom liep naar bill toe om hem te stuenen maar bill riep:" VERDWIJN IK WIL JE NIET ZIEN JIJ HEBT ME ZO BOOS GEMAAKT DAT DIT GEBEURD IS. VERDWIJN!'
Toom bergeep het en liep naar jane toe.
Na twee weken mochten beide were naar huis en was alles uitgepraat. JAne en georg gingnen naar ahwaii en de andere naar aprijs. Maar bill en flora beleven in het hotel. Ze moesten wel en flora had het nodig ook. Ze hadden allemaal ondertussen examen gedaan en de meiden waren gewoon glansrijk geslaagd. Flora bleef ook hier om haar studie bestuurskunde voor tebereiden. Want ze ging gewoon studeren. Ze zou proberen om studie en de band zoveel mogelijk te verdelen en om vast vooruit te kunnen schreef ze veel songteksten. En natuurlijk ging ze veel shoppen met bill. Op ene gegeven moment kreeg flora weer een envelop. Ze maakten hem open en zag erin twee enveloppe zitten. ! voor haar en 1 voor bill. Ze riep bill en allebei maaktten ze hun envelop open choten in de lach. In die van flora zat ene foto van de bruidsjurk van maaike en van de jurken voor de bruidsmeisjes en in die van bill een foto van het pak van tom en de paken van de bruidsjongens. Ze keken naar beide foto's en borgen ze toen weer op. Ze gingen een leuke tijd tegemoet.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.