Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pretty Little Liars » Trust nobody » Proloog

Trust nobody

2 feb 2014 - 19:21

164

1

296



Proloog

Jaaa, hier is dan het proloog :)) Hopelijk vinden jullie het leuk! Reageren=melding!

Proloog

Mijn oma vertelde me lang geleden, dat gebeurtenissen opschrijven je helpt verwerken. Op dat moment vond ik het onzin, maar nu ik al een aantal nachten niet heb geslapen door nachtmerries en degene van wie ik zoveel houd heb achtergelaten, volg ik dan toch maar mijn oma’s advies op, zodat ik eindelijk mijn leven kan leven.
Ik heb wel een soort dagboek bij gehouden het afgelopen half jaar, maar daar staan alleen belangrijke punten in. Maar hoe schrijf je een verhaal? Moet je echt alles vertellen? Ik wilde dat ik mijn oma om advies kon vragen. Maar mijn oma ligt naast me in haar bed in coma, ze had een maand geleden een auto ongeluk gehad, het was een wonder dat ze nog leefde, als je dit leven kan noemen. Ik probeer me in te denken wat voor advies mijn oma me zou geven. Gelijk moet ik denken aan een half jaar geleden. Een goed punt om mijn verhaal te beginnen.

Hoofdstuk 1 volgt snel (:
Reageren=melding


Reacties:


Dominique zei op 2 feb 2014 - 20:06:
Super goed begin schatteke. Ik ga snel verder. <3<3<3