Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Dreams or Love » Een droom die uitkomt en de vraag.

Dreams or Love

5 mei 2009 - 13:04

1346

1

270



Een droom die uitkomt en de vraag.

VIJF MAANDEN LATER was het eindelijk zover. tom en maaike gingen trouwen. het was een prachtige dag en alles liep voorspeodig. Maaike besloot daarna om ene online studie in stylin te gaan volgen. sara ging ene studie mode doen. Jane besloot om ene studie over muziekgeschiedenis te gaan doen en flora ging ene studie bestuurskunde doen.
Na de tour van de jongens kwam voor iedereen het moeilijkst. Tot de volgende tour zou er 1 iemand niet meer bij de groep verblijven. Alle meiden hadden besloten ene online studie te doen. Maar flroa had na een lang gesprek met bill besloten om alleen nog maar bij tours aanwezig te zijn en voor de rest een zo normaal mogelijke studie te volgen op de universiteit. Een maand na de laatste tour begon haar studie al dus besloot ze om een huis te gaan zoeken. Ze had genoeg geld en zocht dus ene leuk huisje. Het was groot. Het was ene vrijstaande villa. Ze had hiervoor gekozen zodat oo de anderen langs konden komen. Twee weken voor de studie begon ging ze met Bill haar nieuwe huis inrichten. Nou ajh haar nioeuwe huis, eigenlijk hun nieuwe huis. Ze hadden heele rg veel lol en omdat ze nog geen concerten hadden besloot bill om de eerst komende maan nog te blijven. Soms ging hij met flora mee naar haar lessen. Maar toen hij zag hoe lekker zij bezig was wist hij dat ze hier echt in verder wou. Ze had er nooit ene geheim van gemaakt dat ze graag de politiek in wilden en bill die zat te denken hoe het moest als het eenmaal zover was. Hij had nog wel contact met de andere. Maar op ene dag kreeg hij ene belletje van de andere dat ij de tv aan moest zetten op duitsland. Hij zette de tv aan en zag dat er geschoten was bij de universiteit waar Flora op zag. En toen hij nog mere details te horen kreeg bleek dat het in flora's klas was gebeurd. Hij hoorde dat er twee dode meisjes waren en dat er twee in levensgevaar verkeerde. Hij zag hoe mensen in ambulances werden gereden en ook dat er binnen gefilmd was. Hij zette de Tv uit en sprintte naar de universiteit. Toen hij daar kwam wou hij het gebouw binnen stormen maar de politie hield hem tegen. Op ene gegeven moment kwam de pers aangestormd en vuurde vragen op hem af. Hij riep "Verdwijn ik wil weten hoe het met mijn vriendin is.'Overal op het nieuws werd natuurlijk meteen verteld dat flora erbij was en toen de andere dit hoorde belde ze bill op zijn mobiel. Toen ze hem aan de lijn krgen oorde ze niks anders als huilen. Ze vreesde het ergste en vroegen of ze dood was. Bill antwoordde dat ze dat nog net niet was maar er wel enorm ernstig aan toe was. De jongens en de meiden kwamen naar NL en besloten om ene persconferentie te geven
Tom verteld:'Het klopt dat flora erbij betrokken is. Ze verkeert in krtieke toestand en omdat bille r voorlopig voor haar wil zijn zullen we ene aantal concerten moeten afzeggen. Verder wil ik u vriendelijk verzoeken om uit haar buurt te blijven en ze met rust te laten. Bedankt'
Hij beantwoorden samen met de anderen nog een paar vragen n liep toen het ziekenhuis in. Toen ze aankwamen bij flora schrokken ze heel erg. Bill's mascara was uitgelopen en flora zat aan enorm veel slangen. Bill vertelde wat er allemaal was. Alles liep gelukkig voorspeodig en lora mocht al vrij snel weer naar huis. Toen ze thuis kwam stond er geen eprs want ze had ene huis genomen met ene enorme lange oprijlaan en een gehime ingang dus er stond wel pers maar niet waar zij langskwam. Ook stonden er enorm veel fans. Na ene paarmaanden waren de jonegns weer gan oefenen en concerten gaan geven en flora had haar studie weer opgepakt. De dader was haar broer geweest die zijn spullen terug wilde. Maar flora wist dat hij ze tegen aha ouders en de rest van de FBI ou gebruiken en dus had ze ze veilig opgeborgen. Ze volgden zoveel mogelijk haar studie en na vier jaar was ze eindelijk klaar. Ze had veel meer tijd aan haar studie besteed dan aan de band. Vooral in het eerst half jaar nadat ze was neergeschoten was ze niet mee geweest naar concertenn wat natuurlijk weer voor veel ophef zorgden.
Flora stelde zich na haar studie verkiesbaar en door haar grote bekendheid werd ze vrij vaak gekozen. Zo gebeurde het dat ze al vrij snel minister- president was. Iets waar ze altijd al van gedroomd had.
Flora besloot om samen met de ban nog 1 grote toernee te doen en zich daarna op haar nieuwe baan te richten. Ze zou nog wel songteksten blijven schrijven maar dat was het da eigenlijk wel. Overal in de bladen kwam het verhaal te staan van flora. Wat er allemaal gebeurd was en ook haar relatie met bill werd helemaal uitgepluisd. Al hun ups kwamen er in te staan want downs hadden ze eigenlijk niet. Het leke wel of alles enorm goed ging. Tijdens hun grote tournee moesten ze 1 concert halverwege afbreken omdat Jane op het punt stond om te bevallen. Na die ene miskraam kreeg ze ene tweeling. Een jongen en ene meisje. Ze kreeg van de fans enormveel cadeau's en zij en georg waren enorm blij. Hoe dichter het eind van het concert bij kwam. HOe droeviger flora werd. Alles zou nu gaan verandere. De band zou de hele wereld over vliegen, zij zou d ehle wereld over vliegen maar niet samen. Haar numers zouden hun nummers worden en bill en zij zouden elkaar soms weken niet zien. Op het laatste concert van de tournee hield flora een toespraak ze zei:'Zoals jullie weten zal ik enigszins afstand nemen van de band. Ik zal niet meer bij concerten zijn en niet meer mee gaan toeren. Ik heb nu ene baan. Ik zal nog wel proberen om songteksten te schrijven maar dat is het. Ik wil jullie bedanken voor alle steun van de afgelopen jaren. EN ik hoop dat jullie de band altijd zullen blijven steunen. 'Vervolgens barste de band in huilen uit en vooral bill. Na het concert besloten ze om allemaal nog terug te gaan naar het huis van Bill en Flora. Bill zou zoveel mogelijk tijd daar door brengen om zo veel mogelijk bij Flora te kunnen zijn. Het ging ene tijdje goed maar Flora kreeg het steeds drukker en had steeds minder tijd. Maar gelukkig bestond er zoiets als reces. Ze had twee maanden vakantie en besloot om een maand mee te gaan op tour. De fans wisten het niet en de band ook niet. Ze zaten net in een concert en waren net klaar met ene nummer toen er opeens iemand het podium op kwam en zei dat er een verassing was. De band moest achter hun toestellen vandaan en werden vervangen voor andere mensen. Ze gingen allemaal aan de zijkant staan en toen kwam er ene zangers op die helemaal gemaskerd gekleed was. Niemand wist wie het was. Vervolgens begon ze te zingen en toen gooide ze haar cape af. IEdereen was hartstikke verbaasd en bill rende op haar af. Hij hield zo veel avn haar. Ze beleefde allemaal ene ongeloofelijk leuke maand en Flora wist hoe erg ze hiervan hield en hoe ze het srax weer ging missen. Ze wist dat ze het moeilijk ging krijgen. De laatste maan ging ze samen met bill op vakantie. Toen die maand voor bij was moest ze echt were aan het werk. Het liep goed met haar baan en haar songteksten werden ene grote hit. Iedreen wou haar als amnager van de band en zo kwam het dat bill haar vroeg of ze manager van de band wou worden. Flora antwoordde:'Dan moet ik mijn baan opgeven mijn droom. Ik wete niet of ik dat kan.'vervolgens rende ze weg paktten haar spullen in, belde de vice-president en ging weg om na te denken.


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 5 mei 2009 - 19:38:
weiter,
laat me weten als er een stukje bij is,

Xx