Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Nobody is perfect, until you fall in love with them - Zayn Malik. » 026 - Little black dress, I can't take anymore.

Nobody is perfect, until you fall in love with them - Zayn Malik.

17 feb 2014 - 17:25

883

7

1293



026 - Little black dress, I can't take anymore.

Sorry dat het de laatste tijd zo lang duurt voor ik weer een hoofdstukje upload. Ik ben heel druk bezig om een eigen winkeltje te openen, en daar komt meer bij kijken als ik dacht :( Hoop dat jullie hier begrip voor hebben. xoxo. Image and video hosting by TinyPic

Angel Leah James.

DIRTY.

In de lift van het hotel duwt Zayn me tegen de muur. ‘Zayn.. Stop it.. dadelijk stappen er mensen in de lift, en dan?’ Zayn knikt, stapt een beetje van me af en drukt op de noodstop knop. ‘Oh my gosh, Are you serious?’ Lachend schud ik mijn hoofd. ‘Ik kan niet meer wachten. Maar goed dat je een jurkje aan hebt.’ Hij gaat op zijn hurken zitten en trekt mijn slipje naar beneden. Ik stap uit mijn schoenen en slipje. Zayn pakt het op en stopt het in de zak van zijn colbert. Vragend kijk ik hem aan. ‘Stel dat de lift ineens weer gaat bewegen, dan kunnen we hem niet vergeten.’ Hij pakt me bij mijn haar, trekt eraan zodat ik mijn hoofd schuin houd en bijt in mijn nek. Een zucht rolt over mijn lippen. ‘Geef maar toe, jij wil dit ook..’ Ik knik snel en breng onze hoofden bij elkaar. We zoenen heftig. Zayn frunnikt aan de gulp van zijn broek en haalt zijn harde lid eruit. ‘Jump..’ Ik spring zachtjes omhoog en klem mijn benen om het lichaam van Zayn. Zo snel als hij kan dringt hij bij me naar binnen. Ik sla mijn hoofd naar achteren en hol mijn rug. Ik duw mezelf strak tegen de muur, zodat Zayn het niet zo zwaar heeft. Snel en hard stoot hij zich in me. Ik kreun hard. Opeens begint de lift weer te bewegen. ‘Shit..’ Zayn zet me zo snel mogelijk op de grond en maakt zijn broek dicht. Ik raap mijn schoenen op en trek mijn jurkje zo ver als het kan naar beneden. We grinniken als we zien dat twee oudere mensen ons verbaasd aan staan te kijken in de opening van de lift. Ik geloof dat we er een beetje verhit uit zien. Zayn trekt me mee de lift uit. ‘Kom, dan gaan we snel naar onze kamer..’ Ik heb al bijna mijn jurkje uit, als ik zie dat iedereen nog in onze kamer zit. ‘Fuck.. Jongens, ik heb nog wat af te maken.. Zien we elkaar morgen?’ Zayn gebaart naar de deur. ‘Ja, jongens.. bedankt dat jullie op Nathan hebben gepast. Is alles goed gegaan?’ Louis kijkt ons sarcastisch aan. ‘Daar wil ik morgen graag alles over horen. Slaap lekker jongens.’ Zayn werkt iedereen snel de deur uit en doet hem dicht. ‘Zo, waar waren we?’ Ik gooi mijn schoenen ergens op de grond. ‘Take of your clothes..’ Dat laat Zayn zich geen twee keer zeggen. Binnen de kortste keren heeft hij zijn kleren op een hoop gegooid. Ik wil mijn jurkje uit doen, maar Zayn houd me tegen. ‘Laat mij het doen?’ Ik laat mijn handen langs mijn lichaam vallen en geef hem vrij spel. Zayn pakt me bij mijn heupen en draait me om. Hij doet mijn haar aan de kant en ritst mijn jurkje open. Hij laat de bandjes van mijn jurkje en mijn BH tegelijkertijd van mijn schouders glijden. Handig maakt hij de sluiting van mijn BH los. Dan draait hij me weer om, kust me en streelt mijn lichaam over mijn jurkje. Ik help hem een beetje als hij het jurkje over mijn hoofd wil trekken. De BH hangt losjes voor mijn borsten. Deze trekt hij snel weg. Hij streelt mijn borsten, taille, heupen en billen. ‘Ga op bed liggen..’ Zijn hese stem geeft me rillingen over mijn rug. Zonder iets terug te zeggen doe ik wat hij me opdraagt. Zayn spreid mijn benen en komt er tussen hangen. Hij zoent me en streelt me zachtjes over mijn buik. Hij voelt eventjes aan mijn vagina. Stopt er twee vingers in, en met zijn duim masseert hij mijn clitoris. Tussen het zoenen door, vullen hijgen en grommen de kamer. Dan stopt hij ineens, draait me op mijn zij en komt achter me liggen. Hij tilt mijn been omhoog en legt die op de zijne. Hij komt langzaam in me, maar begint al vlug sneller en harder te stoten. Zijn hand masseert mijn borsten een voor een. Daarna is mijn clitoris weer aan de beurt. Hij kust mijn nek en met zijn andere hand duwt hij me een beetje naar beneden, zodat hij nog dieper kan. Een vrouw beter verwennen kan bijna niet. Ik kreun hard en mompel af en toe zijn naam. ‘Can’t take any more.. I’m gonne cum babe..’ Mijn gehijg word steeds zwaarder. De kreunen worden steeds harder. ‘Yeah, give it to me baby.. Cum for me..’ Zayn doet nog beter zijn best om me het lekkere gevoel te geven. ‘I’m almost there.. I’m.. Oh Zayn..’ Mijn benen trillen als ik op mijn hoogtepunt kom. De hand van Zayn verlaat mijn clitoris en duwt me aan mijn heupen naar beneden. ‘I’m almost there two, babe.. Almost..’ Zayn gromt hard, leegt zijn zaakje in me en gaat steeds langzamer stoten. ‘Ik ben wel een beetje onbeschoft geweest tegen de anderen, hè?’ Ik grinnik. ‘Een beetje wel schat.. maar dat maak je morgen maar goed. Eten en sex maakt je ontzettend moe..’ Zayn knikt. Hij pakt wat doekjes om mij en zichzelf schoon te maken en geeft me een lange kus. ‘Slaap lekker, love. Ik hou van je.’ ‘Ik ook van jou schatje. Slaap lekker.’ Ik vouw mijn lichaam om dat van Zayn en val in een diepe slaap.


Reacties:

1 2

1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 7 feb 2014 - 21:49:
Haha, gauw verder!!
Met wat voor winkeltje ben je bezig?? Heel veel S6!!
X


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 7 feb 2014 - 18:32:
hhahaa melding!


xDeadAngel
xDeadAngel zei op 7 feb 2014 - 8:03:
waha, snel verder!! En succes met je winkeltje c:


iamwhoiam
iamwhoiam zei op 6 feb 2014 - 17:48:
hahah snel verder! goeie waarschuwing xx


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 6 feb 2014 - 17:19:
Whaha