Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Your Other Side || Zayn J. Malik (16+) » Prologue

Your Other Side || Zayn J. Malik (16+)

8 feb 2014 - 18:55

392

4

307



Prologue

Even tussen door! Mensen die het Proloog hebben gelezen en die het niet snappen, dat stuk is een deel van het boek die er in voor komt maar later in het verhaal zou je het snappen met dat hoofdstuk. Want mijn zusje/BFF UnicornDarcy op Quizlet had dat naar mij toe gestuurd op W'app en ik dacht iik zo van "WTF het was toch eerst dat ze een popu was op school en nu opeens is ze getrouwd met Zaynie." Maar geloof me het komt goed dat je het zou snappen! En als je d'r nog vragen er over hebt stel ze! ENJOY!

"Zayn luister nou eens" roep ik naar hem. Maar loop door. 'Zayn´ schreeuw ik op nieuw. Maar weer luister hij niet. Ik loop hem snel achter hem na. 'Zayn doe dit niet please hij is het niet waard´ smeekte ik hem. Ik schude zijn hoofd 'Nee Zub, hij zou boeten hij moet met zijn poten van mijn vrouw afblijven.´ Een warm gevoel boreld in me op omdat hij mij 'mijn vrouw´ noemde. 'Zayn nee please hij is het niet waard´ zei ik op nieuw. Maar het dringt niet tot hem door. 'Zayn waarom met hij boeten? Jij deed het ook bij mij.´ Woest draai hij zich om en liep op mij af. Ik wist gelijk dat ik het niet moest zeggen. 'Dat was omdat ik me zelf niet was en ik probeerde te verandere maar het lukte niet met dat klote gezeik daarom deed ik dat. En dat weet je donders goed.´ sis hij. Hij pakte me hard handig bij mijn arm en trok me mee. ik tribbelede tegen. 'Zayn laat me los' Hij probeerde te verandere wat ook is gelukt, maar door de problemen deed hij zo maar ik heb het hem vergeven. We hebben er tonslotte er iets moois er voor terug gekregen. 'Zayn laat me alsjeblieft los je doet me pijn´ zeg ik nog een keer. Zijn blik in zijn ogen verzachte gelijk toen ik het zie. 'Sorry, sorry babe het spijt me´ zei hij gelijk en liet me los. Ik glimlachte zwakjes. 'Kom je mee naar huis hij is het echt niet waard en Zoran is nog bij Haz die moeten we nog op halen.´ Hij knikte en pakte me hand. En we liepen richting Harry. Ik ben blij dat Zayn het zo laat want ik heb geen zin meer in gezeik we waren eindelijk van het gezeik af en komt hij weer in het spel. Ik ben er gewoon ziek van. Elke keer is er wel wat. Kunnen we dan niet een keer een normaal gezin zijn, zonder problemen en die andere shit? Nee dat kunnen we weer niet zijn met ons verleden. Op je zeventiende moeder zijn. verslaafd zijn geweest, en de vader die altijd aggressief deed. Nee we zijn niet normaal nee, maar niemand is normaal. Maar dit is anders dan normaal hiermee zetten we levens op het spel. Welkom bij de familie Malik mensen.


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 3 maart 2014 - 12:05:
Leuk verhaal ! Le moi is in !!


xliamPayne
xliamPayne zei op 9 feb 2014 - 0:03:
wauw. leuk melding als je verder gaat x


1Dtjetanya zei op 8 feb 2014 - 22:37:
leuk hoor!!


1Dlovez
1Dlovez zei op 8 feb 2014 - 20:17:
Heeeeyyy!!!! Ik ken jou van Quizlet! Ik lees mee!