Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Your Other Side || Zayn J. Malik (16+) » Side OO1

Your Other Side || Zayn J. Malik (16+)

9 feb 2014 - 13:37

703

5

284



Side OO1

Het duurde niet erg lang meer of ik bereikte mijn hoogtepunt. 'Please ga sneller' kreunde ik luid. De jongen waar ik de naam al weer vergeten van ben keek me grijnzend aan en begon nog sneller en harder te stoten. Ik geef toe dit is goed, echt goed. Maar kon beter. Toen zijn vingers mijn clitje vonden, zetten ik mijn nagels in zijn rug en probeerde mijn luide kreunen in te houden. 'Mmm... F-fu-fuck. I-ik ko-kom' door het heerlijke gevoel en te weinig adem, kwamen mijn woorden er moeilijk er uit. Hij had het toch gehoord en begon het tempo na maten nog meer op te voeren. De jongen gaf aan dat het bij hem ook niet lang meer ging duren, met paar kreunen. Daar kwam het. Ja daar. Mijn lichaam spanden zich aan en een gevoel van genot stroomden mijn lichaam binnen. Met een laatste paar kreunen , kwamen we beide klaar. 'You're was great' ik gaf de jongen nog snel een kus en trok snel mijn kleren weer aan waarna ik me tas pakte en uit het wc hokje weg liep. Ik keek nog snel in die spiegel en fatsoeneerde mijn haar nog en liep naar mijn lokaal toe. Engels jippie. Ik liep langzaam naar het lokaal toe omdat ik geen moeite wil doen en daarbij ik was toch al te laat. Aangekomen bij het lokaal stapte ik gelijk binnen en liep naar mijn plaats toe *Kuch kuch* Ik negeerde het en ik ging op mijn plaats zitten. "Mevrouw Clarks waar komt u vandaan?' vraagt mijn Engels docent geërgerd. Ik haalde me schouders op en ging goed zitten. "Mevrouw Clarks als u zo begint dan kunt u gelijk u spullen pakken en vertrekken naar de teamleider!" zei hij nog geërgerde dan net. Ik zuchtte. "Als u het zo graag wilt weten' zucht ik "Ik had net meneer een heerlijk potje seks in de plee's. Wat u nooit zou hebben" Oké klonk misschien grof maar ik praten met 'u' dus het was netjes, vind ik. Mijn docent draaide met zijn ogen en werd rood. "DER UIT CLARKS!' roep hij naar mij. Ik pakte mijn spullen en liep de klas uit. Om naar mijn 'teamleider' te gaan waar ik een heel mooi abonnement heb lopen. Ik deed de deur open en plofte op de stoel die daar stond neer. Meneer Sawyer, mijn teamleider/directeur of terwijl meneer zucht schrok en keek van zijn werk gelijk mij kant op en zuchten. "Weer het zelfde verhaal mevrouw Clarks?" vroeg hij. "Jup" zei ik droogjes. Hij rolde met zijn ogen. "Je kent het verhaal Clarks" zuchtte hij en pakte een stafformulier en gaf het aan mij. Ik pakte het aan en keek liefelijk naar hem en liep naar de deur, ik keek nog over me schouder heen en zei "Wat een leuk stropdas meneer, heeft u die met u moeder gekocht' zei ik speels tegen hem. Hij keek mij geërgerd aan en zuchtte. "Oké, oké ik ga al" ik liep de deur uit en liep richting een tafeltje die op de gang stond. Ik vulde die klote formulier in en wachtte tot de bel ging. Ik hoorde wat gerommel en daarna een harde knal. Een jongen kwam een woest het lokaal uit. "Weet je, je bent één van de grootste klootzak hier op deze tering school" Schreeuwde hij woest uit tegen de docent. Oké ik dacht dat ik erg was maar hij. Volgens mij is hij ook nog nieuw want ik ken hem totaal niet. En ik aan gezien iedereen ken hier op school omdat ze bang zijn voor mij en 'mijn benden' hoe het word genoemd hier op school. "WAT!" snauwde hij nog altijd woest. Toen pas merkte ik dat ik aan het staren was naar hem. Ik keen snel weg en hij liep weg. Snel keek ik nog hoe hij weg liep. Man dat leren jack staat hem goed, ik keek hem goed nog na totdat hij de hoek om ging, richting meneer zucht. Waarom heb ik hem niet eerder gezien? Hij was damm sexy, in zijn jack, zwarte broek en zijn iets te strakke witte shirt waar je ze sixpack een beetje door heen kon zien. Eerlijk waarom is hij mij nooit eerder op gevallen?


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 3 maart 2014 - 12:09:
Wow ! Ik hou van dit verhaal waarvan ik NU Side 02 ga lezen x


justmissF24
justmissF24 zei op 9 feb 2014 - 17:42:
Echt super leuk! Ik lees mee!! Btw goed geschreven!


iamwhoiam
iamwhoiam zei op 9 feb 2014 - 17:35:
wauww! ik lees mee


1Dtjetanya zei op 9 feb 2014 - 16:59:
Ik lees mee!!


xliamPayne
xliamPayne zei op 9 feb 2014 - 16:29:
Wauw. Ik lees mee