Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Dear Harry || Harry E. Styles. » Prologue

Dear Harry || Harry E. Styles.

12 feb 2014 - 15:25

211

4

242



Prologue

Dear Harry,

Ik heb geen idee waarom ik schrijf naar je. Ik ging kapot toen ik hoorde dat je weg was je had niks verteld tegen me dat je ooit aan de X-factor mee deed. Het heeft me gesloopt dat je heb gelogen tegen me. Je zei altijd tegen me dat je me niet zou verlaten. En wat doe je? Juist mij verlaten. Wat is de reden er voor? Waarom heb je het mij niet verteld dat je meedeed en daarna weg ging? Je wilt niet weten dat ik me 's avonds in slaap heb gehuild. En maar hopen dat je weer terug komt. Maar dat is nog steeds niet zo. Ik dacht echt dat je terug kwam. Maar nu 2 jaar later niet Harry. Ik wil je graag weer terug. Ik ga nog steeds kapot van binnen. Nog altijd huilend lig ik in mijn bed. Te denken aan de tijden die wij vroeger hadden. De tijden dat jij er wel was. Dat ik mijn best vriend nog had. Dat ik vrolijk door het leven ging plaats van depressief wat ik nu ben. Al twee jaar. Twee fucking jaren Harry. En nog steeds ben ik niet over je heen. Ik heb 1 vraag Waarom heb je mij dit aan gedaan? Waarom?


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 11 maart 2014 - 21:44:
Oehh !! Ik lees mee !!


EsjuhXxXLove zei op 23 feb 2014 - 15:20:
Ik lees mee.


1DNiaLL
1DNiaLL zei op 12 feb 2014 - 18:40:
ik lees mee! lijkt me heel leuk!


iamwhoiam
iamwhoiam zei op 12 feb 2014 - 18:32:
ben beniewd!! ik lees mee x