Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » De legende van avatar Myro » avatar de legende van Myro hoofdstuk 3

De legende van avatar Myro

13 feb 2014 - 8:23

404

1

414



avatar de legende van Myro hoofdstuk 3

Myro hoorde gisteren dat die de avatar is en Gye ging hem alles uit leggen Myro is benieuwd maar ook angstig met wat er gaat komen.

Myro wordt wakker hij haast zich naar beneden hij pak snel een banaan hij propt het in zijn mond en ging snel naar Gye. Haha jongen avatar zij Gye. Myro zij wilt u me toch liever Myro noemen. Ok zij Gye. heb jij ooit gemerkt dat jij speciaal was iets kon dat niemand kan vroeg Gye. Nou zij Myro ik wet pas vanaf mijn 4 dat ik aarde kan sturen terwijl mijn broer het al wist op zijn derde ik heb het geleerd van Dasmollen eentje is er bij mij gebleven Zaza.En ik merkte dat ik ijzer kan sturen zonder het aan te raken.Myro zij Gye het is jou taak de wereld te beschermen en vier elementen te sturen.Maar hoe moet ik dat doen zeg Myro. Je moet eerst vuur dan lucht en dan water.Je zal meesters moeten vinden die je dat wil leren en gaan reizen.Ik weet dat je nog jong bent maar zoals ik al zij de tijd dringt. Maar zij Myro moet ik dat alleen doen. Nee zij Gye als je met vrienden bent kunnen ze je helpen bij blucht kan je ook de avatar trance leren ik bied me vrijwillig aan om je ucht testuren als de tijd rijp is. Ok zij Myro dank je Gye ik zal u niet de teleurstellen ik zal de wereld niet teleurstellen.Veel succes jonge avatar zij Gye. Tot later zij Myro.Mam zij Myro toen die weer binnen was ik moet gaan. Maar Myro zij Kela je bent mijn zoon. Mama zij Myro ik moet de wereld beschermen ik ga op Zaza zij zal me helpen . Oke zij Kela pak je spullen maar in en dan zeggen gedag. Myro ..Myro ...riep Ying ga je echt weg. ja zij Myro je kan me niet tegen houden. Wil ik ook niet zij Ying maar let op je zelf moet ik mee gaan . Nee zij Myro jij bent hier nodig en je heb een groot vuurtoernooi de winnaar kan de nieuwe vuurmeester worden die kans moet je grijpen.Ying zij Myro beloof je dat als ik terug kom als volleerd avatar jij de vuurmeester bent. Ja zij Ying hand er op. Hand er op zij Myro. Myro ging naar Zaza sprong op ze rug en hij zegt Doei Mam en Pap succes met alles en doei Ying wees sterk en toen zij Myro Go en Zaza liep weg ze gingen een groot avontuur tegemoet op weg naar de vuurnatie.


Reacties:


xcarrotx
xcarrotx zei op 16 aug 2014 - 11:04:
Aaah afscheid