Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Miss Secret[Zayn Malik] COMPLETED » Personages!!!

Miss Secret[Zayn Malik] COMPLETED

28 sep 2014 - 15:52

598

8

1398



Personages!!!

It's out:

1DNiall=

Rol: Allerbeste vriendin van Lynn, die Lynn’s geheim weet. Ze beoordeelt haar er niet voor, als een echte vriendin. Ook zij reist mee, als een assistente van Lou(ook de visagiste van Say!). Ze is al vriendin van Lynn sinds de luierperiode, en ze zijn onafscheidelijk.
Naam: Hannah van Sterkenburg
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Klik!
Karakter: Niet heel erg dapper, beetje bitchy maar wel aardig
In relatie met: Luke Hemmings
Extra: Ze kan totaal niet dansen, maar voor Luke maakt dat niet zo veel uit. Ze bloost vreselijk als er een move mislukt, maar Luke vindt dat juist schattig. Ze heeft een Britse moeder en een Nederlandse vader.

1dforeverxmx=

Rol: Een bandlid van Say!. Ze is een nieuwere vriendin van Lynn, en dus weet ze niet dat Lynn eigenlijk Eihlynn is.
Naam: Angel Baily
Leeftijd: 19
Uiterlijk: klik en klik
Karakter: Ze is heel betrouwbaar, creatief, sociaal, eerlijk, grappig en kan soms een beetje eigenwijs zijn.
Verliefd op: BooBear! En ze is de beste vriendin van Nialler(gitaarbanden)
Extra: Ze bespeelt de gitaar geweldig! Ze speelt al sinds haar zesde en schrijft ook haar eigen liedjes.

sammieejjx=

Rol: Een andere beste vriendin van Lynn, maar zij weet alleen niet Lynn’s geheim. Ze is de styliste van One Direction en Say!.
Naam : Quinty Jennice
Leeftijd : 18
Uiterlijk : Klein, dun, lang blond haar tot haar kont, blauwe ogen en getinte huid
Karakter : Lief , nieuwsgierig, houd van eten en is erg gehecht aan haar vriend.
Relatie met: Nialler :p
Extra : Ze kan enorm jaloers worden als Niall met een ander meisje praat(bvb een knappe fan), al heeft arme Niall dat nooit door. Ondanks die jaloezie vertrouwd ze Niall volledig.

1Dtjetanya=

Rol: Bandlid van Say!. Ook een goede vriendin van Lynn.
Naam: Grace Terley
leeftijd: 19
Uiterlijk: Bruin stijl haar, grote groene sprekende ogen, heel dun, klein schattig neusje, mond waarmee je heel lief kan lachen en pruillipje op kan zetten
Karakter: Ongelooflijk eigenwijs, eerlijk, oprecht, betrouwbaar, lief tegen mensen die ze mag... Dit is maar een beperkte groep maar als je er eenmaal inzit ben je echt blij want dan is ze ongelooflijk lief en een enorme kletskous, muziekverslaafd, kan zich zegmaar in elke situatie redden.. Ze heeft altijd een gevat antwoord klaar en laat zich niet kennen.
Relatie: Ze is single(nog…) en ook niet zoekende naar een jongen. Ze is bang dat jongens haar gaan onderdrukken en daar haat ze tot op het bot. Harry vindt haar leuk en gooit al z’n charmes in de strijd om haar te krijgen, maar ze negeert het. En dan, als hij het blijkt op gegeven te hebben(wat niet zo is, want hij doet alleen maar alsof, truckje van Liam), valt ze, tegen haar wil in, toch voor hem. Later krijgen ze(EINDELIJK) een relatie.
Extra: Speelt heel veel instrumenten… Piano, gitaar, drums, cello, viool, accordeon, trommels… maar geen blaasinstrumenten.

Anne=

Rol: Bandlid Say!. Alle meiden zijn vriendinnen van elkaar, en ook bevriend met de jongens, oftewel: goede vriendin van iedereen.
Naam: Nola Miley Williams
Leeftijd: 18
Uiterlijk(het liefst foto, maar beschrijving mag ook): Klik!
Karakter: Verlegen, soms gek, maar meestal lief en grappig.
In relatie met: Payno
Extra: Kan erg goed dansen en kan goed drummen. Ze is een beetje onzeker, maar als ze weet wat ze wilt gaat ze ervoor en kan niemand haar tegenhouden… ze bereikt altijd haar doelen, neem dat maar van me aan!

DjMalikjuh=

Rol: Bandlid Say!.
Naam: Gwendolyn Eline Marric
Leeftijd: 17
Uiterlijk: Click!
Karakter: Lief, behulpzaam, creatief, zelfverzekerd, slim, prettig gestoord wanneer je haar vertrouwen hebt gewonnen.
In relatie met: Jason Derulo
Extra: In haar vrije tijd is ze bezig met muziek. Liedjes schrijven en lekker zingen.

Ik heb dus een extra bandlid erbij gedaan, omdat het me leuk leek 5 with 5, right?
Hoop dat iedereen blij is met haar rol!!


Reacties:

1 2

DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 19 mei 2014 - 23:20:
Mag ik mijn relatie nog veranderen in Luke Hemmings?? Pleaseeeeee <3<3<3
He's the only person I can talk about (and think of)


princess
princess zei op 15 feb 2014 - 14:22:
Heeiii ik heett ook Quinty dus ik doe ook een soort van mee hihi xx


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 13 feb 2014 - 20:43:
Yeejj!! Bandlid van Say, beste vriendin van Niall en verliefd op Louis, kan niet beter!!! Echt leuk!! Bedankt voor de rol!! X


Anne
Anne zei op 13 feb 2014 - 19:28:
Jeej een rol en relatie met Liam!!
Thank you!!
Ben benieuwd naar het verhaal, snel aan beginnen!!


sammieejjx
sammieejjx zei op 13 feb 2014 - 18:38:
Jeeejjj ik heb met niallll <3<3 (oke me personage dan )
Dankje dat ik een rol heb xx