Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » De legende van avatar Myro » Avatar de legende van Myro hoofdstuk 4

De legende van avatar Myro

3 juni 2014 - 11:25

323

1

445



Avatar de legende van Myro hoofdstuk 4

Myro gaat op de rug van Zaza op reis hij heb net gehoord dat hij de avatar is.

Zo zij Myro wij gaan een lange reis tegemoet ik weet dat je niet kan praten Zaza maar dan ben ik wat minder alleen. Myro reed op Zaza rug in een bos het was de bos waar Myro neer gelegd was maar dat wist hij niet. Plotseling hoorde hij een geluid hij probeerde met zijn voeten het te voelen maar hij zag niks. En toen kwam er uit de lucht een zweep om zijn rug hij gilde van de pijn hij viel van Zaza en kwam op de grond terecht hij werd vast gebonden hij kon niet zien wie het was want zijn voeten werden de lucht in gegooid. Hij werd ook geblinddoekt Myro vroeg wie ben je en wat doe je. wie ik ben maakt niks uit maar ik weet dat je en kind ben van de vuurnatie ik vecht tegen ieder die de magt wil grijpen en jij lijk me zo iemand die niet van de achterbuurt komt. Ik kan het uit leggen zeg Myro om te beginnen ben ik blind dus een blinddoek help niet echt. Ten tweede ben ik niet slecht en ik ben de avatar. Oh zij het meisje en maakte hem los. wie ben jij vroeg Myro nog een keer. Ik ben Oemnia leider van de vrijheid strijders poderoso dat betekent machtig. Zo zij ze dus jij bent de avatar meester van de vier elementen. Nou zij Myro ik kan alleen nog aarde en wat daar bij hoort ik voel via de grond. Heb ik geleerd van Zaza Myro kijk de dasmol aan. Zo zij Oemnia waar ga je nu heen. Naar de vuurnatie niet war ik van daan kom maar nar de grote stad. Oemnia zij ga je alleen. Zal wel moeten zij Myro. Wat zal je er van vinden dat ik met je mee gaat. goed zij myro zijn we nu vrienden. vrienden zij Oemnia. Ze gingen veder richting de grote stad van de vuurnatie.


Reacties:


xcarrotx
xcarrotx zei op 16 aug 2014 - 12:54:
first making friends today ^^