Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » De legende van avatar Myro » Avatar de legende van Myro hoofdstuk 5

De legende van avatar Myro

3 juni 2014 - 11:06

279

1

358



Avatar de legende van Myro hoofdstuk 5

Myro op hij heeft Oemnia ontmoet een meisje dat niet kan sturen maar wel kan vechten met haar zweep.

Myro en Oemnia zitten op de rug van Zaza Myro verteld over zijn familie. Maar vraagt Oemnia kan je vader of broer je niet leren vuursturen.Nee zij Myro ik moet dit alleen doen nu ja alleen zonder mij familie in ieder geval. Toen zeg Myro opeens hier moet het zijn vuurmeester Shoyong. Ze liepen een ruimte binnen Zaza stond buiten te wachten.toen hoorde je opeens wat doen jullie hier. Myro zij ik ben de avatar en wil leren vuursturen. nee zij Shoyong kan je al water en lucht. Nee zij Myro. Wat doe je hier dan zij Shoyong.Volgens de monnik Gye moet ik eerst vuursturen. Mmmmm monnik Gye vooruit ik leer je vuursturen. Oke we beginnen met de basis voel je de zon de warmte. Ja zij Myro. Goed adem rustig in en uit zij Shoyong.Myro deed het. Shoyong zij consentteer op de warmte in je lichaam steek je hand uit zorg dat alle warmte in je hand zit breng de warmte uit je hand en je hebt vuur. Myro probeerde het het lukte eerst niet maar later opeen begon er een kleine een kleine vlam.Goed zij Shoyong nu moet je er mee leren om er mee om te gaan dat doen we morgen. Doe vandaag nog maar wat vuurschops en adamhalings oefeningen. Oke zij Myro. Toen ze naar hun kamer gingen kwam Oemnia ken je mij nog. Tuurlijk zij Myro omdat ik druk bezig ben vergeet ik jou niet hoor. Oemnia begon te blozen wat zij Shoyong vroeg ze. Ik kan al wat vuur maken en morgen leer ik er mee om te gaan goed zij Oemnia maar slaap lekker heh. Ja jij ook zij Myro tot morgen.


Reacties:


xcarrotx
xcarrotx zei op 16 aug 2014 - 12:56:
firrrrrreee