Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » punk? {Niall Horan fanfic} » A little party never kills anyone

punk? {Niall Horan fanfic}

16 feb 2014 - 19:14

1407

6

338



A little party never kills anyone

Image and video hosting by TinyPic JANOSKIANS HEBBEN EEN 5/5 FOLLOWSPREE PLUS TINYCHAT WHERE IS MY AIR

*Kendall ’s pov*

‘’Zijn we er al?’’ Ik stond te popelen om mijn eerste feestje te laten beginnen. Het was niet mijn eerste feestje maar wel mijn eerste met alleen maar jongeren in een ander land. ‘’Michael kom op zijn we er al?!’’ ‘’Jeetje, doe eens rustig joh. We moeten alleen nog de afslag naar links nemen en dan zijn we er ja.’’ Ik hoorde het geluid van de muziek al door mijn oren donderen, het was een geweldige beat waar je gemakkelijk op kon swingen. Ik stapte snel uit de auto, ik schrok me dood toen ik werd gepakt bij mijn pols. Ik schoot in de verdedigingshouding en draaide me snel om. Ezra en Harry stonden daar met een serieuze blik. ‘’Waar denk jij wel niet waar je heen gaat alleen?’’ Ik bleef doodstil met een verbaasde blik naar ze kijken. ‘’Wat is er zo erg aan om er alvast naar toe te lopen?’’ Antwoordde ik ruw. ‘’’Het is daar fucking gevaarlijk en als jij wordt verkracht is jouw eigen schuld. We waarschuwen je alleen!’’ Ik slikte. ‘’O o o-ke.’’ Ik knikte en liep langzaam weer terug naar de auto waar Steph en Michael zitten te praten met Niall. ‘’Hallo Kendall.’’ ‘’Hallo, Niall was het toch?’’ Ik wist heus wel wat zijn naam was alleen ik wou niet dat er een ongemakkelijke stilte zal vallen. ‘’’Ja, ja dat is mijn naam.’’ Ik knikte en liep achter Steph aan, ik bleef zo dicht mogelijk bij haar in de buurt. Toen we het huis in kwamen was het eerste wat ik rook alcohol en drugs. Ik keek om me heen en zag allemaal mensen die leken op Steph ’s vrienden. Een voor een hadden ze wel tattoos of gekleurd haar. De muziek dreunde door mijn oren maar het voelde fijn. Het voelde.. veilig. ''Hier, pak wat te drinken.'' Steph overhandigde me een drankje dat naar mijn vermoede alcohol was. ‘’Sorry, ik drink niet.’’ ‘’Ach kom op nou, je wilt toch alles vergeten? Ga los en drink.’’ Ze had gelijk, een drankje kan toch niet kwaad. Ik pakte het drankje en dronk het in een keer naar binnen, de alcohol stroomde door mij lijf. En drankje naar drankje dronk ik naar binnen. Ik voelde hoe de alcohol langzaam mijn brein overnam. ‘’Kendall doe je mee met draai de fles?’’ Ik zag dat Steph me naar een groepje sleurde en ik vond het geweldig. ‘’Dus je weet hoe het gaat?’’ ‘’Nee.’’ Ik grinnikte en Steph was volgens mij ook dronken want ze giechelde mee. ‘’Dus je draait de fles en op diegene waarop het landt daarmee ga je 15 minuten naar boven in de slaapkamer.’’ Niall reageerde geïrriteerd en ik moest weer giechelen. Ik knikte en ging in de kring zitten naast Louis en Harry. ‘’Ik begin.’’ Emily lachte en pakte de fles, ze gaf er een ruk aan en nam een slok van haar drankje. De fles stopte op Niall en hij kreeg een cheeky lachje. Emily lachte en stond om, ze pakte Niall ’s hand en gaf een knipoog aan het groepje dat achterbleef waar ik in zat. ‘’Die gaan wat leuke dingetjes daar doen hoor.’’ Ezra begon te lachen en duwde het meisje weg dat op zijn schoot probeerde te kruipen. We waren een kwartier verder en uiteindelijk waren Emily en Niall teruggekomen en hebben ze plaats genomen op hun plekken. Ik was nu aan de beurt, ik gaf een ruk aan de fles terwijl ik mijn shotje naar binnen schoot. De fles ging steeds minder snel draaien en stopte op een jongen die ik niet kende. Angst kwam naar boven en op mijn wangen verscheen een blos. Moet ik met hem naar boven voor een kwartier? Hij kan alles bij me doen. Het andere deel van mijn brein nam mijn lichaam over en ik pakte zijn hand. Adrenaline stroomde door mijn lijf. We kwamen de kamer in en ik gooide de deur dicht terwijl ik mijn mond op zijne duwde, hij protesteerde niet en ging mee in mijn bewegingen. Hij duwde zijn tong in mijn keel waardoor ik naar adem hapte. Hij grinnikte en trok mijn jurk naar boven. We hoorden een hard gebonk op de deur wat betekende dat het kwartiertje over is. Ik trok mijn jurkje goed en deed de deur open. Een geïrriteerde Niall stond voor mijn deur. ‘’Ja kom maar de 15 minuten zijn op, jullie hoeven elkaar niet op te eten.’’ Hij trok me bij de pols maar ik trok mijn arm weg. Hij keek mij boos aan en begon in zichzelf te mopperen. Wat is zijn probleem? Hij mag me niet en nu zit hij me als een vader naar beneden te trekken omdat ik draai de fles zat te spelen. Ik ging weer in de kring zitten en Steph keek me met een grijns aan. Ze gebaarde naar me of er iets was gebeurd maar ik schudde mijn hoofd. Ik kroop wat dichter naar haar toe en ze begon te fluisteren. ‘’En? Wat is er allemaal gebeurd?’’ Ik grinnikte en vertelde haar dat er niks is gebeurd alleen wat gezoen. ‘’Niall bonsde boos op de deur en pakte mijn arm, ik rukte me los maar hij keek me toen boos aan en begon in zichzelf te mopperen. ‘’Dat is wel erg raar aangezien hij je niet mag.’’ ‘’Mag hij me.. niet?’’ ‘’Tuurlijk mag hij je niet, dat heeft hij zelfs gezegd. Hij vond dat je hier niet tussen hoorde, maar luister maar niet naar hem. ‘’ Ik slikte en knikte. Ik probeerde op te staan en het lukte met wat moeite, ik liep naar de dansvloer en al snel kwamen er jongens achter me of voor me te dansen. Ik vond het fijn, al die aandacht van de jongens. Dus ik deed met ze mee. Iemand probeerde mijn jurk omhoog te doen maar ik hield hem net op tijd tegen. Ik ga me hier niet als een slet verkopen. Ik probeerde weg te komen, hij kwam achter me aan. Ik begon te rennen naar een kamer en deed de deur op slot. Ik ging op het bed zitten en mijn hoofd begon vreselijk te bonzen. Ik sloot mijn ogen totdat ik wakker werd gemaakt door iemand. ‘’Wat doe jij in mijn kamer?!’’ Ik herkende de stem en ik schoot overeind. Mijn hoofd bonsde nog steeds en ik voelde me misselijk. ‘’Ik ik wist niet dat je kamer hier was.’’ Ik voelde mijn hart bonzen in mijn keel en ik stapte naar achter. Niall keek me boos aan en ik begon te trillen. ‘’Ga er nu uit of ik draag je er persoonlijk uit, maar dan niet op een fijne manier!’’ Ik knikte en trok de deur snel dicht. Ik liep voorzichtig naar beneden tot dat ik van achter werd gepakt. Ik slaakte een gil maar die werd onderbroken door een hand die hij op mijn mond legde. ‘’Wat doet zo’n meisje als jij hier op dit feestje?’’ Fluisterde hij in mijn oor. Ik slikte en begon sneller te ademen. Ik probeerde me los te rukken en na een tijdje verslapte hij zijn grip en begon ik te rennen naar de kamer waar ik net was. ‘’Niall doe open, alsjeblieft doe open er zit iemand achter me aan.’’ Tranen begonnen te branden en ik wist dat dit mijn laatste nacht als maagd werd. Ik begon te snikken en klopte harder tegen de deur. De deur werd met een ruk opengemaakt en ik werd naar binnen getrokken. Ik hoorde geschop tegen de deur aan en ik wist dat het de jongen was. Alleen ik sta niet buiten de deur maar binnen. Ik keek Niall met angst aan en merkte nu pas dat hij in zijn boxer zat. ‘’D-D-D-ankjewel.’’ ‘’Wees blij dat ik wakker werd anders stond jij nu daar buiten en was die mooie jurk die je aan hebt niet meer op je lijf.’’ De tranen die ik heb ingehouden vloeide eruit en ik plaatste mezelf op het bed. ‘’N-niet huilen,’’ ‘’S-S-orry het was niet de bedoeling, alsjeblieft stop met huilen.’’ Ik keek hem aan en zag dat zijn gezicht niet meer boos stond, het leek wel of hij medelijden had met me. Ik heb deze blik nog nooit gezien. Ik probeerde met stoppen maar bleef verder met snikken. Hij liep voorzichtig naar me toe en probeerde mijn lichaam onder de dekens te krijgen. ‘’B-blijf maar hier liggen slapen.’’ Ik was in shock maar voelde me veilig. Mijn ogen sloegen langzaam dicht.


Reacties:

1 2

angel18
angel18 zei op 9 juli 2014 - 13:44:
Waarom schrijf je niet verder je schrijft echt goed


Nadja
Nadja zei op 15 april 2014 - 6:51:
Meldingxxx


Malikaa
Malikaa zei op 17 feb 2014 - 10:26:
Awwww, Niall heeft tog een beetje gevoel ^^


justmissF24
justmissF24 zei op 16 feb 2014 - 19:47:
Aahhwwze zouden erg cute zijn!


iamwhoiam
iamwhoiam zei op 16 feb 2014 - 19:32:
lovee itt!!