Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Dreams or Love » het begin van de dag

Dreams or Love

5 mei 2009 - 21:52

1296

0

235



het begin van de dag

Eindelijk was het zover. De dag voor het concert moest ze de leden van de band al onder ogen komen omdat alles werd gerepeteerd. Nou jah alles… Alleen niet dat gedeelte wat bij het plan van Flora hoorde. Toen ze binnenliep was ze zonder de prinsessen maar met enorm veel beveiliging om alles te regelen. Ze gedroeg zich echt als ene leider. En toen pas besefte ze weer hoe graag ze dit deed maar dat kon ze ook doen als manager van de band.
Ze kon niet wachten op morgen. Al het contact dat ze met de band had was heel professioneel en niet eens vriendschappelijk. Maar gewoon zakelijk. Bill zag haar en zijn gedachten waren volledig bij haar. Het liefst was hij zo het podium afgesprongen, de zaal ingerend, haar vasthouden en zoenen. Maar iets hield hem tegen. Toen hij hem zag toen was hij zo kwaad hij wou op hem afrennen en hem wurgen. Maaike zag het en zei tegen Jane: ‘plannetje geslaagd hij si woedend.’
Er was namelijk ene jongen op flora afgelopen die haar omhelsde en ene zoen op haar mond gaf. En dat gebeurde terwijl Sara achter hem zei: ‘Wow hij is hot!’
Bill wist echter niet dat het gewoon een neef van Jane was die er de lol wel van inzag. En er toch moest zijn omdat hij bij de bewaking van de prinsessen hoorde.
Nadat alles geregeld was liepen ze samen naar de band toe en Flora vertelde hoe het morgen ging lopen en dat iedereen zich moest gedragen en dat er veel beveiliging aanwezig zou zijn. Ze zouden op een podium aan de zijkant zitten en wouden niet dat het bij de pers bekend was tot vlak voor het concert.
Op de dag van het concert moest flora vroeg op. Ze kleedde zich goed aan en ging op weg om de prinsessen op te halen. Die hoorde haar natuurlijk helemaal uit. Ze wilden alles weten. Hoe de band was en of ze allemaal al bezet waren. Flora begon en zei: ‘nou Tom is getrouwd met Maaike, Jane en Georg hebben samen ene tweeling en dan heb je nog Sara en Gustav. En natuurlijk heb je Bill maar daar heb ik ene plannetje voor dus die is hopelijk ook snel weer bezet. De band is verder echt top en dat zullen jullie backstage ook wel merken. Ze zijn zo normaal dus ik hoop dat jullie je ook normaal gedragen en niet als zulke achterlijke fans duidelijk.’
Amalia zei: ‘Ja, Flora, dat is duidelijk. Maare wat doet die leuke jongen hier:-P’
Flora antwoordde: ‘Oh hem heb ik meegenomen om Bill jaloers te maken. Hij is een neef van Jane. Maar jij mag hem wel hebben hoor :-P’
En deze uitspraak zorgden bij alle dames voor ene lachbui. Ariane Genoot al met volle teugen van de reis. Ze gingen namelijk niet met een AA-auto maar met ene limousine en speciaal voor de meiden ene roze.
Ze hadden enorm veel lol in de auto. Ze zetten de muziek keihard op. Er stond een cd van tokiohotel op en de prinsessen gingen helemaal op. Maar Flora niet die zat alleen maar ene beetje achter haar laptop en was wat laatste zaken aan het doormailen naar Maaike.
Ze schreef Maaike een mail waarin stond:
__________________________________________________________________________



In de mail stond:
Lieve Maaike,
Ik vind het lastig. Kan ik Bill dit wel aandoen? Ik bedoel ik heb hem al zoveel pijn gedaan en nu wil ik dat hij mij vergeeft.
Maar jah jammer dan ik ga het toch doen.
Hij voelt als ene deel van mij waar ik niet zonder kan. Dat heb ik de laatste tijd heel erg gemerkt. Ik mis hem zo erg.
Maare heb jij de jongens de blaadjes nog gegeven en wat zegt Tom ervan?
Ik hoop dat hij niet al te boos is geworden. Volgens mij was Bill erg waad na die streek van mij van gisteren. Maar ik denk dat wij er over een uurtje of twee zijn en dan komen we meteen daarheen want de meiden hebben al ene ontmoeting met jullie voordat het concert begint. Ik hoop echt dat Bill daarbij is. En Ik heb jeweetwel ook bij me. Hij is echt jaloers geworden na die kus gisteren en dat voorstellen het was gewoon te melig en helemaal als Sara die zin nog gezegd heeft. Nou mail me maar terug.

xxx-ies Flora

Na die mail verstuurd te hebben ging flora nog even muziek luisteren. Ze deed haar oortjes in en zetten within temptation op en daarna evanescence. Na ene tijdje ging ze haar mail checken en zag dat ze ene mailtje had van Maaike.
__________________________________________________________________________
In het mailtje stond:
Lieve, Flora
Ik snap dat je het lastig vindt maar je moet er echt mee doorgaan.
Jullie zijn gewoon voorbestemd voor elkaar. Ik hoop dat je dat fotoboek nog herinnert. Bill heeft het namelijk altijd bij zich. Waar we ook zijn. Hij heeft zelfs ene foto van jullie standaard in zijn broekzak zitten. Ik hoop dat dat genoeg zegt.
Hij heeft jouw gewoon nodig en jij hebt hem nodig. Hoe duidelijk wil je het hebben. Ik kan het niet beschrijven maar het ongelooflijk hoe erg hij veranderd is sinds jij weg bent. Bill is Bill niet meer.
Ik heb de jongens de blaadjes gegeven en het was echt wel duidelijk hoe erg jij Bill mist. En hoe goed jouw songteksten zijn. Dat is echt wat net dat extra aan de band gaf en ik hoop dat je ze dadelijk weer wilt gaan schrijven want niemand schrijft zo goed als jij doet en dat weet je zelf ook wel.
Tom weet hoe erg Bill je mist maar heeft gedreigd om je wat aan te doen als het weer gebeurd. Maar jah familie he:-P En Tom meent het niet zo hele erg. Bill was idd erg kwaad en erg jaloers. Volgens mij had hij die gast wel kunnen wurgen. En die zin van Sara was echt een goede geslaagde opmerking. Goed dat je hem weer hebt meegenomen. Laat Bill eerst maar even zweten.
Ik zie je straks en kan echt niet wachten. Man ben echt zenuwachtig ik ga gewoon de prinsessen ontmoeten. Maar Kun je niet iets vertellen over die verassing als je straks hier bent.
XXX-ies Maaike
Niet veel later nadat ze die mail had gelezen kwam Flora samen met de rest aan bij het concertgebouw. Ze hielp de meisjes met uitstappen en gelukkig was er nog geen pers dus het was rustig. Ze liepen naar binnen toe en kwamen in ene grote legen zaal terecht. Ze liet de meisjes zien waar alles was en ook waar zei zouden zitten. De meiden waren verbaasd dat het nu nog zo leeg was en vanavond helemaal vol zou zitten. Ze luisterde goed naar Flora want er kon natuurlijk van alles misgaan. En dat mocht absoluut niet gebeuren. Flora wist zeker dat ze die meiden echt nog zou gaan missen. Maar jah ze was ook ene vriend van de familie geworden dus zou ze vast nog wel eens langs gaan. En ze zou haar huis in wassenaar:-P ook niet verkopen. Dat had ze besloten. Ze wist dat Bill hun oude huis gehouden had. Hij had gezegd dat het zo voelde alsof Flora dan toch nog bij hem was. Ze had van Maaike gehoord hoe moeilijk Bill het had gehad en hoe goed hij zich erdoorheen had geslagen.
Ze beseften hoe verkeerd aar keuzen was geweest en hoe erg ze niet alleen zichzelf had pijn gedaan maar ook Bill. Ze wou dat ze ene hele boel beslissingen die ze na die bewuste beslissing had gemaakt kon terugdraaien. Ze had hem iets moeten vertellen. Maar jah ze zou het hem vanavond vertellen. Ze wist dat ze het eigenlijk al 4 maanden eerder had moeten vertellen. Maar ze wist ook wel dat ze toen niet anders kon. Het was toen de beste keuze geweest en ze had er dan ook voor gekozen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.