Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Brieven II » Wolves Family

Brieven II

16 feb 2014 - 17:36

460

4

333



Wolves Family

Op verzoek van Narcissa. Hope you like.

Beste meneer Ulley.


U kent mij niet, ik ken u niet. Toch wil ik u schrijven om een vraag te stellen. Of misschien wel meerdere.
Via een van mijn vrienden, die een van uw kennissen kent, kwam hij met uw naam aan. Als eerste moet u weten dat ik een weerwolf ben. En als ik het goed heb begrepen u ook. Vandaar deze brief.
Hedendag werk ik met een man samen die niet wil dat mensen, of laat ik zeggen, wolven. En ander uitschot nog langer uitschot blijven.
Hij strijd ervoor dat mensen met speciale krachten, met gekruist bloed verder kunnen leven zonder dat ze nooit kunnen werken, zonder dat ze worden gemeden,
Wat heeft dit met u te maken, vrij weinig zou u zeggen. Vermoed ik.
In Amerika, waar u woont, worden velen nog altijd uit de maatschappij gehouden in verband met hun 'kwaal' . U waarschijnlijk net zo hard.
Daarom wou ik u vragen, zou u, samen met uw roedel, vanuit uw land willen strijden voor een plek in uw maatschappij?
Zou u willen strijden om u en uw soortgenoten, weer rechten in het leven willem geven?
Mijn heer, zoals de meeste volgelingen hem noemen, beloond een ieder die zich bij hem aansluit rijkelijk.
Niet met geld, o nee. Nee, met macht, met status, met recht.
Mijn heer vroeg mij u te vragen of u voor uzelf, voor uw soortgenoten en voor hem vanuit Amerika te strijden.
De strijd houdt in rekruten maken. De mensen die je tegen houden verwijderen, soms letterlijk, en mensen die het nog niet weten, overtuigen van eigen gelijk.
Want hebben wij geen gevoel?
Zijn wij niet net zo levend als zij?
Hebben we niet net zoveel recht om onszelf te zijn als zij?
En rechten? En vrijheid?
Ik hoop spoedig van u te horen.
En hoop u welkom te kunnen heten in onze groep.
Al zal mijn heer u waarschijnlijk bij deelname komen opzoeken in Amerika.
Voor hem is reizen geen probleem.
Tenslotte is hij hier in Engeland een machtig man.
Niet alleen weerwolven worden hierin geholpen maar ook andere 'magische' wezens.
Een groot deel van zijn volgelingen bevatten dusdanig magische krachten dat ze met behulp van hun wapen kunnen vechten.
Helaas is onze vijand voor het grote gedeelte een soortgenoot van die volgenlingen. Wat de strijd niet bepaald gemakkelijker maakt.
De 'tegenpartij' wil ons, uitschot, onderdrukken, weg jagen uit de maatschappij. Zogenaamd voor de veiligheid van anderen. Maar hoe kunnen we onszelf beschermen tegenover de verleidingen, als we onszelf niet kunnen trainen om er vanaf te blijven?
Om deze standpunten hoop ik van harte dat u en uw roedel zich bij mijn heer wil aansluiten. Om voor hem in Amerika te strijden.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt me via deze uil altijd nog bereiken.
Hopelijk tot in de strijd.

F.Vaalhaar.

P.S. Mocht u toch onverhoopt niet mee willen vechten dan wens ik u succes in uw verdere levenspad.


Reacties:


Krewella
Krewella zei op 28 feb 2014 - 12:55:
sorry dat ik niet zo vaak reageer, maar dan lees ik het
via mijn telefoon.
Amazing, as always.<3


narcissa
narcissa zei op 17 feb 2014 - 11:50:
Weer een prachtige brief.
And I like it.
super!


Bella01
Bella01 zei op 16 feb 2014 - 18:50:
Wow...
Great job! ^-^

Xo


Andrea
Andrea zei op 16 feb 2014 - 18:09:
Wow, die zit weer raak! Nooit gedacht dat Vaalhaar zo'n rede kon voeren over de rechten van zijn soort zonder compleet geschift over te komen...
Knappe brief xX