Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » From the beginning » 001

From the beginning

16 feb 2014 - 19:46

297

2

102



001

Heel veel plezier met het lezen van mijn verhaal, Dit is mijn 1ste verhaal dus ik heb er geen ervaring mee, ik hoop dat je het leuk zullen vinden xxx de ik perspectief = Chiara.

I thought I saw a girl brought to life. Begonnen de zangers te zingen van 1D voor de finales van de X factor. De hele liedje ging ik steeds luisteren, opnieuw en opnieuw totdat ik het ook mee kon zingen. Het is echt een fantastische nummer en ze zijn echt hot :3. Wacht is, Ik ga ze opzoeken op internet! Ik moet er meer over te weten komen. Ik kom er al achter dat ze wel 3 cd's hebben uitgebracht en dat de 3de tour eraan komt! Dat lijkt me best wel leuk eigenlijk. Ik hoop dat er nog een kans is dat ik die backstage pasjes kan krijgen! Na 5 minuten zoeken heb ik het gevonden! Ik heb op mijn bankrekening nog net genoeg voor de VIP kaartjes en ik heb ook wat over dus dat komt goed uit .... en Gekocht! de kaartjes komen over een week bij mij thuis. Nu zitten julile zeker te denken mij thuis? Ja, ik woon niet meer bij mijn ouders. Ze zijn gescheiden en maakten contact met elkaar en maakten ook nog steeds ruzie's dus ik ben er uiteindelijk er wel zat van geworden, ik heb maar een eigen huis gekocht, het is niet klein en ook niet groot. Maar, Waar was ik ook alweer gebleven? Oja, Ik heb de kaartjes gekocht! Ik sta op en loop naar de kranten die op mijn bureau staat. Als ik de volgende bladzijde omsla staat er: 1D gaat misschien een eigen tv-show beginnen! Ik kon mijn ogen niet geloven!ik haalde mijn telefoon tevoorschijn en ging op twitter, ik moest hun volgen op twitter! want ik ben sinds vandaag een Directioner, het maakt niet uit hoe ze denken over mij maar ze kunnen me niet verander, ik ben voor eeuwig en altijd een directioner!.


Reacties:


Lovertje16
Lovertje16 zei op 16 feb 2014 - 20:06:
Gaaf!!
Melding voor mij please??


Ayca58 zei op 16 feb 2014 - 19:48:
Leukk!!!
Melding