Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » the love baby » who's the father?

the love baby

21 feb 2014 - 17:02

517

7

377



who's the father?

heyyy super bedankt voor jullie lieve reacties!!! echt thank you ik ben nu al verslaaft :$ xxjanneke

(nog steeds jaar geleden)

'wat is er?' klinkt de stem van Harry door de kamer. Geschrokken kijk ik op.
'Ik, uhmm.' Mijn bilk gaat naar de vloer en ik durf niet meer omhoog te kijken.
'Hey?' Ik voel dat hij naast me komt zitten, voorzichtig duwt hij met zijn vinger mijn kin omhoog. Ik moet hem nu wel recht in de ogen aankijken.
'Harry, ik... Ik ben, Z-zwanger'. Gelijk kijk ik weer naar beneden. Bang voor zijn reactive. Bang dat hij me het huis weer uit zet. Maar in plaats daar van voel ik zijn armen om me heen slaan, zijn warme adem in mijn nek.
'We worden ouders,' zegt hij zachjes. fuck hij denkt dat het van hem is, ik weet niet of het van hem. Ik kan dat niet zeggen, dalijk word ie boos. Mijn adem stokt in mijn keel. Voorzichtig sta ik op en ren de kamer uit. Ik moet hoe dan ook naar Louis, er is een super grote kans dat de baby van hem is.

Ik durf bijna niet te ademen, als de deur open word gedaan. Louis' gezicht staat ligt verrast. Wallen zijn onder zijn ogen te zien, maar er zit wel een beetje hoop in zijn ogen.
'Hey,' zegt hij zachtjes.
'hey,' zeg ik zachtjes terug. hij glimlacht en even dreigt het awkward te worden.
'uhm, wil je binnen komen?' vraagt hij terwijl hij een stapje opzij doet.
'Graag,' ik stap naar binnen en hang mijn jas aan de kapstok, waar nog steeds wat jassen van mij hangen, ook staan mijn schoenen nog op de grond. we lopen naar binnen de woonkamer in, waar het een enorme troep is. Overal liggen lege drankflessen en bierblikjes, ook liggen er lege pizzadozen.
'Uhm, ja sorry voor de troep..' veronschuldigt hij zich. Ik glimlach geruststellend en ga op de bank zitten.
'Louis, ik moet je wat vertellen' zeg ik met een zucht. Weer voel ik de tranen omhoog komen. Louis kijkt me vragend aan,
'Gaat het wel, wil je wat drinken?' vraagt hij lief. Ineens schieten alle gevoelens die ik voor Louis heb gevoeld naar boven. Zonder dat ik er wat aan kan doen begin ik keihard te huilen. vrijwel meteen komt Louis naast me zitten, hij slaat zijn arm om me heen en drukt mijn hoofd tegen zijn borst.
'Wat het ook is, ik weet zeker dat het goed komt.' fluisterd hij in mijn oor. ik glimlach ligtjes en haal me dan los uit zijn greep.
'Louis, ik ben zwanger,' zeg ik waarna ik weer begin te snikken.
'Maar lieverd, dat is toch geweldig!' zegt hij met de breedste glimlach die ik ooit heb gezien. Ik weet dat Louis super graag vader wil worden.
'Maar Louis, ik weet niet van wie..' zeg ik zachtjes. Hij kijkt me niet begrijpend aan.
'W-wat bedoel je?'
'Ik ben met Harry, Louis, Ik heb het met Harry gedaan.' Zeg ik zachtjes. Even kijkt hij me boos aan. Maar al snel veranderd het in teleur stelling.
'Ben je verliefd op harry?' vraag hij, ik hoor dat hij bang is voor het antwoord.
'Ik weet het niet Louis, ik weet het niet'


xxxJanneke


Reacties:

1 2

1Dtjetanya zei op 27 feb 2014 - 22:24:
Leuk!


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 21 feb 2014 - 23:06:
gelukkig zijn ze niet booss!!!
snel verder
xx nanette


xcarrotx
xcarrotx zei op 21 feb 2014 - 16:59:
Leuwkk! Maar verliefd schrijf je met een D en niet met een T hihi


Nynlufx
Nynlufx zei op 21 feb 2014 - 16:59:
Goed geschreven love~!!
Ik lees sowieso mee


THK1999 zei op 21 feb 2014 - 16:28:
Goed geschreven! x