Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke Stand alones? » SA Ivana

Persoonlijke Stand alones?

21 feb 2014 - 16:51

911

3

231



SA Ivana

sorry voor mijn waardeloze engels:) hope you like it melding? + reactie!!! <3

Standalone voor Ivana.
"Komop Ivana!" Schreeuwt Bas. Ik kijk om me heen, de laatste 10 seconden van de wedstrijd tikken voorbij. 1 kans. Ik neem aan en schiet "Goal!!!" Schreeuwt iedereen. 1-0!
1-0! 1-0! De zoemer gaat. De wedstrijd is voorbij. Iedereen juichde en schreeuwde: 'Wij zijn kampioen!' Na de aftherparty kom ik moe thuis aan. Ik gooi de tas in de hoek en pak 1 blikje cola en plof op de bank en zet MTV aan. 'And we danced all night to the best song ever.' Opeens word ik blij, Maar tegelijkertijd. Vanvond is hun concert in de Amsterdam Arena, maar het was uitverkocht. *Ring Ring* 'Met ivana?" "Ja hai met Laura!" "Hey Lautjee" "Ga je mee Shoppen in Amsterdam?' 'Okay see you soon!" "Daag!" Typisch Laura, die kan niet zonder 1 dagje shopppen. Ik pak mijn fiets uit de schuur en fiets richting Amsterdam Centrum. 'Lautjee!' zeg ik blij. 'Ivaantjee!' 'Even geen 1D!'zegt Laura. Diep vanbinnen vind ik het vreselijk dat ik er vanavond niet bij kan zijn. Laura en ik zijn beste vriendinnen/ Directioners. Haar favo is Harry. Zayn Javadd malik is mijn favo. We liepen de winkelstraat in. Ik moest de nieuwste collectie van Adidas zien. Ik zag de adidas winkel tevoorschijn komen. Snel liepen Laura en ik naar binnen. Mijn ogen vielen op een mooi roze Adidas jasje. Ik zoek de juiste maat en haal het jasje uit de Etalage. Ik draai me om, en bots tegen een jongen op. 'Sorry!'zei ik snel. Hij draaide zich om en zei:'Dont mind!" mijn hart stond even stil... dit kon gewoon niet! Zayn Malik uit one direction stond hier voor mijn neus!
'Hey!'zei ik zo normaal mogelijk. 'Hey!' zei hij met 1 brede glimlach. 'Omg i dont expect you here haha' 'I was looking for the new collection!'zei hij lachend. 'I was looking for it too!'zei ik met een glimlach. Laura kwam net aangelopen met 5 nieuwe truitjes toen ze met grote ogen stilstond. 'WHAT?!!!! OMG Ivana!'zei ze net iets te hard. 'SHH!'zei ik en probeerde haar te kalmeren 'Dont matter! ' zei Zayn. 'So are you coming tonight?!'vroeg hij. 'Well we'll tried it but the tickets sold out so fast we dont have tickets for tonight' 'Soo sad!' zei hij. 'Well wait one second.'Hij pakte zijn telefoon en stuurde iemand een appje. een minuut later zei hij. "Well you are now on the V.I.P. List of tonight, see you there lady's. Well i have to go now rehearsels haha. byee x' en weg was hij. 'Lau, knijp me even!' 'Ivanaaaaa we gaan naar one direction!!!!" "AAAAAAAAAAHHHWWWW" Ik had kleine tranen in mijn ogen. Het begon een klein beetje tot me door te dringen dat we vanavond naar one direction gingen. Snel gingen we shoppen voor leuke kleding. 'Laura, hoe laat is het?' '2 uur' zegt ze. Dan laten we maar naar de Arena gaan?! 'Goed idee!' We pakten onze fietsen en fietstten naar de Arena. 100.000 gillende meisjes stonden voor de arena. Ik zag 1 jongen. Ik glimlachte. Wij liepen naar de V.I.P. Ingang en toen werd het al onwerkelijk. Paul stond de wacht te houden bij de ingang. 'Hey Paul!' zeiden wij.'Hey Lady's " zei hij lachend. 'Zayn told us that we are on the V.I.P. List' 'Your names please?' 'Laura and Ivana'zei Ik zenuwachtig. 'Oh here you are!'zei hij. 'This way please.' Hij liep voor. Ik voelde 100.000 ogen in mijn rug. Ik hoorde een meisje gillen:'Waarom zij wel?!'Ik haat je!'zei er eentje. Dat deed me wel pijn, maar dat was al snel weg, we liepen een lange gang door langs de visagie, langs de ruimte met alle instrumenten, langs de kleedruimtes, Toen stoptte Paul voor 1 Deur. 'Wait here please, i'm right back with the boys!' 'Okay'zeiden wij. Mijn hart was intussen al bijna gestopt met kloppen, mijn handen begonnen te zweten en ik werd nerveus snel veegde ik mijn handen af. Pakte mijn tas en spoot een flinke partij deo onder beide armen. Ik spoot OUR MOMENT in mijn hals en ging zenuwachtig zitten. Laura was er ook helemaal klaar voor. Snel gaf ik haar een knuffel en samen gingen we langs elkaar zitten wachten tot het moment dat de jongens binnenkwamen. De deur ging open en 5 jongens kwamen binnen. 'Hey, I meet you this evening! in the Adidas Shop!'zei Zayn Lachend. 'Yes you do!'zei Laura. Ik gaf ze 1 voor 1 Een knuffel. Louis zei gelijk: 'Our moment! i like you!' 'Hahah yes it is !' zei ik lachend. We gingen zitten op de banken. Ik zat tussen Zayn en Louis in. Laura had zich genesteld tussen Niall en Harry en Liam. 'Welcome in Holland!'zei Laura. 'Thanks we love Holland' Zei Harry. 'Just the city Amsterdam, the beautiful girls here, and the loudest crowd ever!'zei Liam lachend.
'Yes we can scream alot!'zei ik. 'Hahah its so cool!'zei Niall. 'I will know who you'r favo is!'zei Louis. 'Well i cannot choose.'zei ik. 'Aahw hoorde ik ze zeggen. 'But if you have to choose?'
'Well its a difficult choise but i think.. Zayn.' 'Well thats AmaZayn.' zei Zayn en hij gaf me een knuffel. Zo praten we nog een 1 uurtje verder. Een paar uur later toen het concert was afgelopen, was ik helemaal in shock. Bloemen! Laura en ik kregen bloemen! we mochten op het podium komen, maar wat er daar allemaal gebeurde, ik hoop dat het morgen op Youtube staat, zodat ik het zelf allemaal kan terugkijken. 1 ding weet ik wel. Zayn Malik is en blijft mijn hartendief.


Reacties:


xHiimacookie zei op 21 feb 2014 - 22:49:
Ahwww.


XxAmyxX zei op 21 feb 2014 - 17:17:
Lief


1Dzayn
1Dzayn zei op 21 feb 2014 - 16:55:
oooooooeeeeeeeeeeeeeehhhhh, me loveee
Thank youuuu xxx