Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 33

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:46

785

0

206



Hoofdstuk 33

Joyce POV
vermoeid, met je ogen nog maar half open en je hand eens door je haar gaan strompel je naar de voorkant van de bus, waar je de andere hoort zitten. Slaperig laat je je tegen Bill neervallen en sluit je ogen weer. 'Hebben we je wakker gemaakt schat?' vraag Bill en gaat met een hand door je haar. 'nee, jullie niet. Tom wel' zeg je terwijl je een gaap onderdrukt. Je staat weer even recht en pakt een boekje op te lezen. Je voelt dat Tom naar je staart. Je kijkt op en vraagt wat zijn probleem is. ' hebt iets op je gezicht hangen, lijkt wel mayo' zegt hij. Hij komt naar je, veegt het af met en proeft er van. 'hmm niet slecht' zegt hij. Met ogen zo groot als ontbijtbordjes staren jij en Bill hem aan. 'euh Tom, weet je wel wat je zonet in je mond hebt gestoken?'vraagt Bill en doet zn best om niet in de lach te schieten. Tom kijkt raar van Bill naar jou en terug en schud nee. Jij:'euh Tom je hebt net euh, zo een beetje euh..'Tom:'wat wat? wat heb ik gedaan, wacht een even? Dat was geen mayo é?' Jij:'niet echt nee, je hebt net..' je gaat wat dichter bij Tom staan en fluistert in zn oor:'sperma van Bill gegeten.' Je ziet Tom's gezicht wit wegtrekken en meteen loop hij het toilet in. Jij en Bill lachen je scheel terwijl de rest maar dom zit toe te kijken. Je wisselt wat veel betekende blikken met Hann en Maite en meteen beginnen ze zich ook scheel te lachen. Alleen Gustav en Georg snappen er niets van. Maite en Hann fluistere wat in hun oor en dan gaan zij ook strijk. Als Tom terug binnen komt is het stil tot Georg naar hem toe loopt en op zn schouder slaat: 'goed bezig Tomi, straks denke ze nog dat de twincest roddels waar zijn!' Iedereen gaat weer strijk. Jij gaat je even omkleden terwijl Hann en Maite al weer naar het hotel gaan om hun ook eens om te kleden.
--in het hotel--jullie zitten allemaal maar tam neer tot plots iets tot je doordringt: 'hee schatten, het is vakantie!!' Iedereen kijkt op naar jou en bekijken jou nogal droog. 'euh wat?' vraag Hann half in slaap. 'het is vakantie, de zomervakantie is begonnen!' roep je uit. 'ja so, we gaan toch ni naar school.' zegt Maite terwijl ze verder zapt op tv. 'ja ma, da betekent solden, zouden ze da hier in Italië ook hebbe?' je begint hyper rond te springen. Koopjes vind je te gek. 'wete, als jullie nu vandaag eens gingen shoppen hier in Milaan, dan gaan wij doen waar we goed in zijn, mooi wezen en muziek maken.' zegt Bill terwijl hij naar jou komt en je een kus geeft. 'goed idee, ff douche dan wel.' zeg je, drukt nog vluchtig een kus op zn lippen en springt de douche in.
(ik sla dit deel over om trauma te voorkomen)
'IK BEN KLAAR!!' roep je luid als je de badkamer komt uitgelopen. Je trekt je schoenen aan en pakt je tas. 'vertrekken we?' vraag je terwijl je weer hyper heen en weer loopt. 'wacht nu toch is ne second' zegt Maite een beetje geprikkelt terwijl ze haar schoenen loopt te zoeken. Je ploft in de zetel neer en begint te zappen. na 5 minutjes ben je het beu en smijt de afstandbediening tege de tv aan. 'ik verveel mij, zijn we bijna klaar!!' roep je terwijl je stampvoetend naar de keuken loopt. 'haaaaannnnnnnnn, vertrekke we!!!!' vraag je op zeurige toon. Ja w8 moet mn haar nog doen. 'ik zal da wel doen!' zeg je en nog voor Hann kan antwoorden ben je al naar de badkamer gelopen en hebt een borstel gepakt. Je loopt weer naar de keuken waar Hann aan haar laatste boke begint en zet de borstel in haar haren. Na veel trekken en duwen is het eindelijk goed.
'ik kan niet wachten tot je die dreads hebt Hann, dan word kammen denk ik een heel stuk makkelijker :p' zeg je terwijl je de borstel ergens neer smijt. 'zo jij bent klaar, nu Maite nog mee krijge.' Hann slikt haar laatste stuk brood door en staat op. 'MAITE!!!! hedde u schoene nu al aan?!' roep je door de hele kamer. 'NEEE, ik vin mne linker schoen ni!' roept ze terug. 'ja seg, dan leende der ma van mij of Hann.' en je smijt een paar schoenen haar richting uit. 'we kopen sebiet wel nieuwe' zeg je en sleurt Hann en Maite mee naar buiten. Nog in de rapte kunnen ze beide hun tas meenemen want jou geduld is op. Je moet en zal nu shoppen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.