Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Your Other Side || Zayn J. Malik (16+) » Side OO3

Your Other Side || Zayn J. Malik (16+)

23 feb 2014 - 19:36

714

8

393



Side OO3

Op mijn gemak loop ik het EHBO-kamer uit en kijk op mijn rooster waar ik les heb. Normaal gebruik ik die niet en dan loop ik mijn klas gewoon achter na. Maar door mijn domme gedrag zat ik daar langer als dacht, want er was is namelijk echt iets gekneusd, mijn pols. Ik zag dat de deur nog open staat, ik ren er na toe en liep naar binnen en ga op mijn plek zitten, of er niks gebeurt is. "Héy! chicka waar was je deze pauze?" fluister mijn vriendin, Zalicia. "Ohh, gewoon." zei ik schouderophalend. "Stiekem niet met de docent gedaan hé, omdat je een slecht cijfer had?" fluister ze. Ik schiet in de lach. "Nee joh tuurlijk niet." grinnik ik. "Waar is De Haan trouwens?" vraag ik Zalicia. "De nieuwe jongen halen ofzo geen idee" euhm oke dan. ‘Als de Haan er toch niet is, ga ik effe pissen’ Ik sta op en loop de klas uit. Richting de wc’s. Ik loop zo in gedachte verzonken tegen een hotte boy op. Ik moet het vergeten. Ik duw hem de wc in en begin hem te zoenen. Hij vind het geen probleem denk ik, want hij zoent gewoon terug. Hij duwt me een hokje in en doet die op slot. Mijn broek gaat uit, zijn broek gaat uit waarna mijn BH ook een mooi plekje verdient in he hokje. Ik kniel neer en stop zijn lengte in mijn mond. Terwijl ik er op zuig streelt hij over mijn hoofd. Ik slik zijn gloedje in. Hij duwt me van hem en duwt me op mijn buik op de wc. Hij pakt me van achter. Dit is goed ik geniet. Ik vergeet al mijn shit. Hij buigt zich over me heen en begint ook mijn borsten te masseren. Weer moet ik om draaien. Nu van voren. Hij komt. ‘Harder… harder’ met een harde gil kom ik ook. Ik kleed me weer aan en ga weer weg. Ik fatsoeneer mijn make-up en haar en loop dan naar de klas. "Mevrouw Clarks u bent te laat." Mijn geschiedenis docent, meneer De Haan, kijk me boos aan. ‘sorry meneer’ mompel ik. " ‘Als je zo laat bent, weet je vast wel het antwoord op mijn vraag.’ Hij kijkt hem vragend aan. ‘Wat is uw vraag meneer?’ vraag ik terug. ‘Wanneer begon de 2e wereldoorlog, mevrouw?’ vraagt hij triomfantelijk. ‘Geen fucking idee.’ zucht ik. ‘Meneer Malik?’ Vraagt De Haan. ‘1940, meneer’ antwoord hij vriendelijk. Ik kijk om, naar de jongen. Dat is hem. Dat is die jongen. Ik kijk hem arrogant aan. ‘lul’ fluister ik. Iets te hard. ‘wat zei u, mevrouw Clarks?’ De Haan kijkt me aan. ‘Die bitch schold me uit voor lul, meneer.’ De arrogante zak kijkt me uitdagend aan. ‘Maar dat is hij ook gewoon’ zeg ik.‘Maar jij bent een slet, ik hoorde jouw wel op de wc’s hoor. Je had het erg naar je zin’ Hoe weet hij dat. ‘De beste seks die jij nooit zou hebben’ schreeuw ik voor dat ik het door heb. ‘Tyfus hoer’ krijg ik terug van de Zayn. ‘KAPPE NU’ gilt De Vries. ‘Eruit. Allebei’ Zucht. "Doei! lekkerding" roep ik nog na tegen Zalicia en loop dan met mij spullen de gang op. "Het is allemaal jou schuld ongelooflijke zak!" sis ik tegen Zayn. "Moet jij zo nodig zeggen, slet!" Sis hij terug. Hij kijk diep in mijn ogen aan. Ik kijk terug. Zijn chocolade bruine ogen kijken vol woede en lust. Woede voor mij, maar lust? Geen idee. "Wat" Zeg ik arrogant en kijk hem zo ook aan. "Nee, niks hoor. Ik zat gewoon je te bekijken hoe ongelooflijk lelijk er uit ziet mat die dikke laag foundation op dat faceje van je" "Kan je niks beters verzinnen ofzo" vraag ik. "Misschien, miscchien ook niet" En hij loop weg. Urgh wat heb ik een ongelooflijke hekel aan hem!


_______________________________________
Lalala hoofdstuk! BTW ik heb dit samen geschreven met EsjuhXxXLove omdat ik ff inspiratieloos was. Maar ik en EsjuhXxXLove gaan een nieuw boek beginnen genaamd Our Paris! Maar we hebben het allebei nog druk (School) dus kan nog ff duren maar hij komt! En als jullie al willen dat je ook dat boek wilt lezen zet het ff in een rea dan kunnen wij een berichtje sturen met de proloog enz!


Reacties:

1 2

mcFleurrie
mcFleurrie zei op 3 maart 2014 - 12:14:
Snel verderrrr !!! Bc i love this story !


1DNiaLL
1DNiaLL zei op 26 feb 2014 - 11:38:
Coolleukgeweldigenzo!!!!


todd
todd zei op 24 feb 2014 - 20:26:
wauuw


sammieejjx
sammieejjx zei op 24 feb 2014 - 16:40:
Super leuk snel veder xx


1Dtjetanya zei op 23 feb 2014 - 22:18:
Leuk!!!!