Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Because all of me protects all of you..... » 1 ~ uhmm.... Hi ?!

Because all of me protects all of you.....

23 feb 2014 - 22:17

632

2

291



1 ~ uhmm.... Hi ?!

Heei daar ! Ja jij ! Je bent knap x en bedankt voor het lezen !!

Skylar Pov

Mij knokkels worden rood, niet gek want ik ben al ruim een halfuur aan het trainen. Ik raak de bokszak nog een paar keer en draai me dan om. ' Skylar Jayden Pearson ! ' Jup thats me ! Ik draaide me geërgerd om. Ik zag een vuist op mijn gezicht af komen en wende hem behendig af, toen zag ik het lachende gezicht van mijn oom Paul. ' Uncle ! ' riep ik blij. Hij trok me in een knuffel en zette toen een sirieus gezicht op ' Sky, kom mee... ' zei hij. ' huh? Why ? ' vroeg ik. Ik kreeg geen antwoord maar werd over z'n schouder gegooid terwijl we naar de uitgang van de sportschool liepen / werd gedragen. Hij zetten me neer en ik plofte neer op de achterbank van het busje. Het busje werd opgestart en we kwamen in beweging. ' Oom Paul ? Waar en waarom ? ' vroeg ik. Mijn oom kennende zou hij nu een halfuur lang uitleg geven, maar ik was wel benieuwd. ' Sky, zoals je weet ben ik bodyguard. Ik heb 5 pupillen die ik altijd bescherm maar ik wil dat iemand me helpt en hun gaat trainen. En die iemand wordt hopelijk jij '. Wat? Was dat het ? Ik hmmmde en deed mijn haar los, ik hoopte maar niet dat we nu naar die pupillen gingen want ik zag er niet uit. ' Oja, er liggen schone kleren en een borstel in de tas naast je ' zei mijn oom toen. Ik mompelde hem een bedankt toe en klede me snel om, haalde mijn haar uit de warrige paardenstaart en borstelde het. Ik was nog maar net klaar toen ome Paul mededeelde dat we er waren. We stonden voor een groot, nee ENORM appartement. Ik zag mijn oom naar binnen lopen en schoot snel achter hem aan. ' Wie zijn die pupillen eigenlijk ? ' vroeg ik nieuwsgierig. ' Niall, Liam, Zayn, Louis en Harry. Beter bekend als One Direction '. Ik schudde mijn hoofd en liep achter hem aan naar de woonkamer. Yup, daar zaten de vijf jongens van One Direction. ' Paul, wie is die babe ? ' vroeg de krullenbol terwijl hij naar me knipoogte. Ik rolde met mijn ogen en hoorde het antwoord. ' Lads, Meet my cousin Skylar Pearson ! Jullie nieuwe fulltime Bodygaurd ! ' . Say What !De jongens keken hem net zo verbaasd aan als mij. ' Jongens ik moet gaan en kom Skylar over 3 uur weer ophalen, tot dan !' riel hij nog en toen was hij weg. Ik balde mijn vuisten, ik zou hem vermoorden als hij me op kwam halen. ' by the way, I'm Harry ' zei dezelfde persoon als net. De rest stelde zich ook voor maar een iemand sprong eruit, Niall Horan. Met z'n prachtige blauwe ogen, dat hemelse Ierse accent en dat perfecte haar. Wait wat ?! Ik lijk wel verliefd ! ' well Skylar, vertel eens over jezelf ' hoorde ik een vriendelijke stem vragen, horend bij de persoon die zich net had voorgesteld als Liam. ' Nou ehhm, Ik ben Skylar maar noem me alsjeblieft Sky. Ik ben 16 jaar oud en blijkbaar jullie nieuwe Bodygaurd. Ik hou erg van trainen met Maria mijn beste vriendin en gitaar spelen met Miles. ' bij het noemen van die naam leek het alsof Nialls gezicht betrok, nee joh ! Die gast kan alle meisjes in de wereld krijgen waarom zou hij mij dan willen? ' Miles ? ' vroeg Louis. ' Yap ! Dat is mijn broer ' antwoorde ik. Snel gluurde ik naar Niall en zag hoe zijn prachtige gezicht vergezeld was van een grote grijns. ' Dus ? Wat nu ? ' vroeg de jongen met de kuif, ehmmmm Zayn ! Dat was het ! Ik haalde mijn schouders op en af hoe Harry iets fluisterde teen Liam. Ik keek hem vragend aan maar Liam vertelde al snel wat Harry gezegd had. ' Dat ze nooit sterker dan hem is.. ' ik grijnde en keek naar Harry ' Proberen ? ' vroeg ik uitdagend. Hij knikte en liep naar me toe...


Reacties:


xcarrotx
xcarrotx zei op 24 feb 2014 - 8:22:
Haha leuk. Je hebt not audities open staan? Oké, ik ga nu wel hez lijstje invullen^^ want dit klinkt superleuk!


justmissF24
justmissF24 zei op 23 feb 2014 - 20:51:
wauw nu al super leuk!!