Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Because all of me protects all of you..... » 2 ~ New Phone, New Contacts

Because all of me protects all of you.....

23 feb 2014 - 22:16

596

5

316



2 ~ New Phone, New Contacts

Niall Pov

BOEM ! Harry valt op de grond en we beginnen met z'n allen te klappen. Harry is zonet verslagen door een meisje, maar niet zomaar een meisje. Hij is verslagen door Skylar. Skylar.... Wat een mooie naam..... Ze heeft mooi blond haar tot net boven haar kont. En prachtige violet kleurige oven die perfect bij de rest van haar prachtige gezicht passen. ' Verslagen Harry ! ' roept ze schaterlachend met haar prachtige stem. Giegend loopt ze naar de bank toe, snel klop ik uitnodigend op de plek naast me. Ze komt naast me zitten. ' Nou gewoon Niall, kunnen we gaan eten ? ' vraagt ze dan. Iedereen schiet in de lach terwijl ik verlegen knik. ' PIZZAAA ! ' roept Zayn dan opeens. ' En Filmavondje ? ' vraagt Louis er bijna gelijk achteraan. Liam en Louis rennen naar boven en komen even later terug met 3 zitzakken en een aantal 3 dekens. Zayn is naar de telefoon gerend en is als een gek pizza aan het bestellen.' Kleed ! ' roep ik naar de anderen terwijl ik op een zitzak neerplof. ' er zijn maar 3 kleden dus we zullen moeten delen ' zegt Liam terwijl hij een kleed naar me toegooit. Ik kruip eronder en hoor opeens een stem naast me. ' Gewoon Niall ? Kleedje delen ? ' vraagt Sky dan met een pruillipje. Lachend sla ik het deken open en voel hoe ze naast me kruipt op de zitzak. Liam & Zayn delen een kleed net zoals Louis & Harry. ' welke film ? ' vraag ik. ' FINDING NEMOOO ! ' roepen Louis en Sky in koor. We schieten in de lach terwijl Harry Finding Nemo opzoekt op netflix. We starten de film op en genieten ervan. ' JE WORDT GEBEEEEHEEEELT !!! UUUKKIEEE NEEM OOOHOOOP !! ' klonk er opeens door de woonkamer. Ik zag hoe Skylar haar IPhone pakte en opnam. ' Heei Marietjuh ! ' riep ze vrolijk. Ze luisterde even en gaf daarna antwoord, ' wacht ! Ik leg het uit, maar eerst zet ik je op speaker ! ' zei ze. Daarna zette ze haar telefoon op speaker en legde hem op tafel. ' Ik help je wel je zoon te vinden ! ' klonk het opeens uit de surround sound. Er kwam een geërgerde zucht uit de telefoon ' kijk je die irritante film alweer ? '. We schieten in de lach terwijl Sky zichzelf verdedigd ' Hij is niet irritand ! En het was ook Louis keuze ! ' We begonnen nog harder te lachen terwijl Louis en Sky samen met ene Marie de discussie aangaan over Finding Nemo. ' Sky met wie ben je eigenlijk ? ' klonk het uit de IPhone. ' uhmm One Direction Mar ? ' antwoorde Sky zachtjes. ' SKYLAR SAY WHAT ! DUS DAAROM BEN JE NIET BIJ DE KICKBOKS TRAINING !! ' Ik liep snel naar tafel en antwoorde ' Yup ! Maar nu gaan we die irritante film afkijken en moet ik even haar telefoon jatten om mijn nummer erin te zetten. Groeten Niall ! ' ik hing op en pakte de IPhone van tafel, scrollde door haar contacten lijst en zette mezelf erin gewoon Nialler . Ik grijnsde en gaf de telefoon aan de jongens. Al snel stonden al onze nummers erin en gaf ik de IPhone terug aan Sky. Ik keek haar diep in haar prachtige ogen en voelde hoe ik rood werd. ' EN NOU NEMO KIJKEN ! ' riep Louis. Snel drukte Zayn op play, ik voelde hoe Skylar onderuit zakte en tegen me aanhing. Ik sloeg mijn arm om haar heen en keek meer naar haar dan naar de film. ' Awwww Niall dit is zo zielig ! ' fluisterde ze opeen in mijn oor. Ik voelde wat tranen op mijn shirt en probeerde haar te troosten. Ze lag in mijn armen en al snel lachten we om de tandarts. Kon dit moment maar voor eeuwig duren...


Reacties:


1Dtjetanya zei op 24 feb 2014 - 17:57:
Super!


sammieejjx
sammieejjx zei op 24 feb 2014 - 16:19:
Superrr leukkkk


xcarrotx
xcarrotx zei op 24 feb 2014 - 8:48:
Gaat snel tussen skyler en niall. Mag ik een melding?


juutjee19
juutjee19 zei op 23 feb 2014 - 22:37:
Aaw super Leeuk!!
Snel verder.^^


justmissF24
justmissF24 zei op 23 feb 2014 - 22:35:
Ahhhwww super leuk!!