Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke Stand alones? » SA Amystyles

Persoonlijke Stand alones?

24 feb 2014 - 16:24

1185

3

275



SA Amystyles

Voor jou babe:)

'Hazz!'voorzichtig doe ik de deur van zijn slaapkamer open. 'Do you have seen my noteb...
Oh Hi Louis!' 'Hi' Zegt Louis Lachend. 'Hazz have you seen it?' 'See what?' 'Her notebook!' antwoordde Louis met een glimlach. 'Yes' Zei ik. 'Yes here you go!' 'Thanks man!' en ik loop de kamer weer uit. Mijn gedachten blijven bij Louis hangen. Ik zet mijn MAC book aan en ga op twitter. Ik check mijn mentions: @AmyStyles Are you Harry's Styles real sister?!
Ik antwoordde: @FrankaJust4Lou: Half sister. My dad has a relationship with his momx
New followers 500+. Dat ging lekker
Ik sta op en dans vrolijk mee op best song ever. Dan zie ik in mijn ooghoeken dat Louis achter me staat mee te dansen. 'Great Job Amy!'zegt hij. 'Thanks! you 2!' 'You like it in London?' 'Yeah haha!'zei ik. 'Glad to hear!' zei hij. Hij knipoogde en liep weer weg. Mijn Hart ging weer langzamer kloppen. Ik kon toch niet verliefd worden op de beste vriendin van mijn halfbroer?! Ik moest mijn energie kwijt en ging mijn Geography van Hip Hop nog 1 keer doornemen. Er werd op mijn deur geklopt. Het was Louis. ' Amy i go! thanks byee!'zei hij en liep weg. Even Later hoorde ik weer geklop. Ditmaal was het Harry:' Amy, what would you like for dinner?!' 'Nothing im not hungry.' 'You should have to eat!'zei Harry en ging op mijn bed zitten. 'Amy, what's wrong?!' 'Nothing, really nothing!'zei ik zo serieus mogelijk. 'I know you more than 1 year i know when something is wrong with my little sister!' zei hij Lachend.
'Okay but you have to keep it as a secret between you and me and nobody else! Promise!''
'I promise Amy Styles.' 'Okay, i'm really afraid to tell you. I have to deal with it because it cannot work between us.' Hij snapte hem al. 'You're in love aren't you?!'een glimlach verscheen op zijn gezicht. Ik voelde dat ik rood werd. ' Amy you shouldn't be afraid if you're in love, you must be proud of it! Who is it? Do i know him?' 'Yes you know him, that's why i am afraid to tell you!' 'I think i know who it is!' 'Its Louis!'Ik voelde hoe mijn gezicht groeide naar een tomaat. Ik keek in de spiegel en mijn gezicht was inderdaad net zo rood als een tomaat. 'Hazz! you have to keep it as a secret!' 'I know little sister, i know.' Hij sloeg zijn armen om me heen. 'Come we go to Nando's!'zei hij en pakte mijn hand. 'Okay but, with Nialler! i cannot go to Nando's without Niall.' 'Ok, but you call him, its you're idea.' Ik pakte mijn Iphone en toetste het nummer van Niall in. Na 1x Overgaan hoorde ik aan de andere kant. 'Nialler?!' 'Yes hey! with Amy, Harry and i would go to Nando's Are you coming with us?!' 'OMG! you shouldn't ask me that. you say me that ofcourse i come! i be there in 5 minutes' Ik hoorde een piep: opgehangen. '5 minutes wait!' zei ik Lachend tegen Harry.
'Typic Niall!'zei hij. En inderdaad na precies 5 minuten ging de bel. 'These 3 boys are coming with us!'zei hij lachend. Achter hem stonden: Liam,Zayn, en Louis. Ik liep de deur uit en staptte in de auto. Ik zat tussen Harry en Louis in. Ik traptte Harry de hele rit in z'n zij omdat hij heletijd naar mij en Louis keek, Louis had gelukkig niks in de gaten maar toch. Ik pakte mijn telefoon en appte Harry:'Shut up! your not funny!'. Hij antwoordde terug: 'I come not back home if you're a couple! x. 'Harry! noo im just 19! he is 23! ' 'What's the problem? sis?!' 'Please harry say nothing to him!' 'Okay but i can not promise anything!' 'HARRY!' Zei ik. Louis was benieuwd wat wij tegen elkaar aan het wappen waren.'Just for the fun!' Zei ik lachend tegen hem. 'Dont matter!'zei hij lachend. We waren aangekomen. Niall was helemaal opgewonden. Eenmaal binnen had Harry erweer voor gezorgd dat ik precies langs Louis kwam te zitten. 'I hate you!' wappte ik hem. 'Ly 2'kreeg ik terug. Het drinken was onderweg en er viel een stilte.'Lets talk about our relationships.' zei Harry. Ik traptte hem onder de tafel, maar dat was niet Harry, maar Liam die vroeg: 'Where was that for?!' 'For my brother!'zei ik Lachend. 'Where are you talking about our relationships?' 'Im single!'zei Louis. 'Me too!'zei Liam. 'I also'zei Niall. 'I too' Zei Harry. '' Well my little sister is in love. 'Nu trapte ik zo hard dat Harry wel merkte dat hij op moest houden. 'Aahw what sweet, who is he?!'vroeg Niall geintresseerd. 'NOBODY!'zei ik. Ik was boos op Harry. 'I have to go to the toilet im right back. Ik liep langs de tafel naar de wc. Ik huilde alles eruit, veegde mijn mascara eraf en deed de deur weer open. Ik wou terug naar de tafel lopen toen Louis mij tegemoet kwam lopen. 'Hey Amy,' Zei hij. 'Let's take a seat!' 'Okay.' 'Listen, Harry told me everthing. He though it was better.' 'Oh now thanks Hazz!''zei ik. 'Listen, there's nothing wrong with you. The only thing where you afraid about is that i don't love you!' ik knikte.
'But you have it wrong. I am in Love with you!' Het duurde ff voordat ik me besefte wat Louis net tegen mij zei. 'Amy I love You.' 'Really?' Vroeg ik half verward. 'Yes, harry is a bully, but deep inside he tought that we're a great couple.' 'I think!' zei ik zacht. 'Amy, i have to ask ik because i want to know it. 'Are you in love with me? if you're, would you then be my girlfriend?!' 'OMG! Yes! sure omg yes Louis!' Ik moest huilen van blijdschap. 'Dont cry babe! a beautiful girl like you, dont deserve it to cry on here beautiful skin.' 'I love you Lou,'zei ik. 'I love you more Amy. Hij drukte zijn lippen op de mijne. Toen de zoen afgelopen was, liepen we hand in hand naar onze tafel. De jongens hadden het door en begonnen te klappen. Ik moest Harry toch wel bedanken, zonder hem had ik hier nog gezeten met al mijn onbeantwoorde gevoelens voor Louis. 'Thanks hazz, your the best brother ever!' 'Congrats and your welcome sis!'zei hij en pakte mijn hand. 'You deserve it.' 'People, the food is cold!' zei Niall. Nou het was best wel afgekoeld. Na het hoofdgerecht, Liep Niall naar de keuken, Daar mag hij komen omdat hij vaste klant is. Met een tevreden gezicht liep hij terug naar onze tafel, 'What have you done?'zei ik belangstellend. 'You should see!'en 5 minuten later kwam er een heel groot dienblad uit de keuken met confetti en vuurwerk in het ijs. 'For Louis and Amy, stond er op de taart. Ik was helemaal gelukkig. Louis pakte de lepel en schepte ijs op en stopte het in mijn mond. mmm Chocola. Ik pakte ook mijn lepel en deed hetzelfde bij Louis. Daarna plantte hij zijn lippen weer op de mijne. Ik hoorde iedereen klappen. Dit was beslist de beste dag van mijn leven!


Reacties:


XxAmyxX zei op 24 feb 2014 - 19:25:
AWH OMG BABE THANK YOU SO MUCH I LOVE IT AND I LOVE LOUIS AAHWW OMG LOVEEEE X


xHiimacookie zei op 24 feb 2014 - 18:11:
Omg I love it so sweet


1Dzayn
1Dzayn zei op 24 feb 2014 - 16:36:
aawhhhhhhh Sweeet <3