Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Because all of me protects all of you..... » 3 ~ New friends and a lot of hope

Because all of me protects all of you.....

24 feb 2014 - 19:31

831

6

432



3 ~ New friends and a lot of hope

Hi !! heel erg bedankt voor het lezen !! xoxo le moi !

Skylar pov

Met z'n allen lachen om de tandarts in de film Nemo. Ik voel hoe Niall's arm op mijn schouders ligt, er komt een glimlach op mijn gezicht maar opeens schiet er een nare gedachte door me heen. ' pupils are your students, you are their protector and nothing more. ' Dat was waar, ik zou hun bodyguard zijn en niets meer, het was volgens de regels eigenlij al verkeerd op vrienden te zijn. ' JE WORDT GEBELT UK !! NEEM OOOOOHHOOOOOP !! ' hoe vreselijk ik die ringtone ook vond, ik was blij hem te horen. Snel klom ik onder het kleed vandaan en liep naar de gang.

MILES CALLS
Gaf het scherm aan, ik nam snel op en nam mezelf voor m'n ringtone zo meteen gelijk te veranderen. ' Hi Mi ! ' zei ik toen ik opnam, ik weet het is een rare bijnaam maar ja... ' Hoihoi Sissie ! Waar ben je ? ' Uhm.... Ik ben bij ehh.... ehh.... SHIT ! dat is waar, Miles zou me vandaag opkomen halen van training die zo ongeveer.... Nu klaar was ' Nou ehmm.... Ome Paul die kwam langs ennuhh.... Skylar Jayden Pearson ! Lieg niet tegen je grote broer ! ' Calm down Miles ! Okey, ik moet uncle Paul full time gaan helpen met zijn pupillen en ben nu bij hun thuis, Uncle brengt me thuis... Okey than Cloudy ! Have fun ! kisses ! ' Hmpff ! Cloudy ! orginele bui Milesje ? thanks, lots of love and kisses ! ' Snel hing ik op en liep terug naar de woonkamer, maar dit keer ging ik niet naast Niall zitten. Ik liep naar de stoel die naast de bank stond en legde snel mijn telefoon op tafel. Er ging een steek door mijn hart toen ik even naar Niall keek. Ik was zo fucked, fucked en verliefd. Maar hij kon alle meisjes ter wereld krijgen en ik was maar gewoon Sky. Nee, niet doen ! Sprak ik mezelf streng toe. Niet jezelf zielig maken ! Snel keek ik weer naar de televisie en keek de film uit, zonder ook nog maar een keer naar Niall te kijken. Bij die naam kwam er een kleine glimlach op mijn gezicht, nee. ' Pupils are your students, you are their protector and nothing more '. Ik lette lang niet altijd op bij de lessen van mr. Chen maar deze les kreeg ik niet meer uit mijn hoofd. Ik wou het zo graag maar wist dat het niet kon...

Niall pov

Met z'n allen lachten we om de film, hoe irritant hij ook was haalde Louis ons iedere keer weer over. Ik draai mijn hoofd en kijk naar de prachtige Sky die naast me hangt, ik laat mijn arm op haar schouders hangen. Ze is zo mooi, midden in haar lachbui vertrekt haar gezicht. Ik ben zo fucked ! Ik ben gewoon verliefd ! ' JE WORDT GEBELT UK ! NEEM OOOOHHOOOOOOOOOP ! ' de ringtoon van Sky klinkt door de kamer en ik voel hoe ze snel onder de deken vandaan kruipt. Ze loopt naar de gang en lijkt wel.... Opgelucht ? Ik hoop maar niet dat er iets ergs is, maar anders zou ik haar helpen ! En dan zou ik ' NIALLER ! ' Geïrriteerd kijk ik opzij en zie Liam's gezicht. ' Huh ? Watisser ? ' vraag ik verbaasd. ' Nialler, we willen je helpen. ' fluistert Liam. ' Helpuh ? Met wat ? ' vraag ik nog verbaasder dan eerst. ' Met Skylar idioot ! ' Zegt Zayn dan. Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen en kijk naar beneden. ' Je bent verliefd ! En zij ook op jou ! ' roept Louis dan hyper, niet dat Lou rustig kan zijn ofzo... ' Echt ? ' vraag ik aan hem, ik hoop echt dat het zo is. Want ook al ken ik haar nog maar 2 uur ik weet dat zij de ware is, degene waar ik oud mee wil worden. ' Daar komt ze Niall ! Succes ! ' zegt Zayn tegen me terwijl hij weer op de bank gaat liggen. Snel schuif ik opzij en sla de deken open, maar Sky loopt langs me naar de stoel die naast de bank staat. * KRAK * mocht je het willen weten, dat is mijn hart. Zonet gebroken door het mooiste en speciaalste meisje op de wereld. Ik voel de tranen omhoog komen maar laat ze niet over m'n wangen lopen. Skylar is mijn grote liefde, ik weet dat het klinkt als een cliché maar ik hou van haar ! Ik moet het laten weten, maar nu nog niet. Ze staat even op en legt haar IPhone op tafel, daarna loopt ze blozend terug naar haar stoel en focust zich weer op de film. Mijn gedachten zijn overal behalve bij de film, ik hoor Dory op de achtergrond idiote dingen roepen en voor ik het weet zijn er drie uur voorbij. Paul loopt binnen en geeft Sky een dikke knuffel. ' Neem je de baan nichtje ? ' Ik zie hoe ze enthousiast knikt, ze wordt onze bodyguard. Dat betekend dat ze bijna altijd bij ons zal zijn. ' I would love ! Het lijkt me geweldig ! ' roept ze door de kamer. Al mijn hoop is gevestigd op het feit dat ze nog vaker langs zal komen...


Reacties:

1 2

iamwhoiam
iamwhoiam zei op 26 feb 2014 - 21:18:
awww i really really like ittt


princess
princess zei op 25 feb 2014 - 9:05:
Als ik skylar was zou ik juist bij niall gaan zitten
xx Quinty xx


1Dtjetanya zei op 24 feb 2014 - 22:26:
Superleuk!!!


xcarrotx
xcarrotx zei op 24 feb 2014 - 20:43:
liefdesverdriet!! </3
als het je te veel word Nialler:
I AM STILL SINGEL
*subtiele hint*


juutjee19
juutjee19 zei op 24 feb 2014 - 20:06:
Leeuk hoofdstuk ((:
snel verder!!
X