Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One tweet turned my life upside down ~ feat 1Dzayn » hoofdstuk 2 ~ Babysitting or Teenagersitting ?

One tweet turned my life upside down ~ feat 1Dzayn

24 feb 2014 - 21:17

621

3

233



hoofdstuk 2 ~ Babysitting or Teenagersitting ?

Heei ! hier is het 2e hoofdstukje van OTTMLUD xoxo usss written bij mcFleurrie (fleur) kuss

Rose pov

Ik til pak Luc's hand en ren naar de woonkamer, plof op de bank neer en pak mijn IPhone, Felicity heeft nog niet geantwoord. Dat is waar ! Zij moest met haar ouders naar een dodelijk saai diner. ' STIPPEN ! ' roept Luc opgewonden terwijl hij naar mijn telefoon wees. ' Die heb jij niet nodig jongedame ! ' werd er geroepen terwijl mijn IPhone uit mijn handen werd gepakt. ' Lou ! Doe niet zo flauw en geef haar die telefoon terug ! ' zei Eleanor tegen hem. Hij zuchte en antwoorde ' Oke, maar pas als we er een gezellige avond van gemaakt hebben ! '. Ik lachte, stond op van de bank en liep richting mijn oom. ' Wie jun ? ' werd er vanaf de bank geroepen, we schoten in de lach en ik liep naar de kast om de wii aan te zetten. Al snel speelden we met z'n allen Mario Kart. ' NOUUHOUUU !!! YOSHI GA AAN DE KANT !! ' riep oom Lou gefrustreerd. ' Wie was Yoshi ? ' vroeg hij na het potje. Ik stak mijn hand op en zag hoe hij op me af kwam lopen. Dreigend kwam hij dichterbij en pakte me beet. ' KIETELDOOD !! ' riep hij opeens. ' Hahahahah NEEEEE NIEET DOEEEHOEEEN ! ' gilde ik terwijl ik hevig gekieteld werd. Gelukkig werd hij van me afgerold door tante Eleanor, snel bedankte ik haar en keek toen nieuwsgierig naar het pakketje dat ze beet had. ' Dears ! Come here ! ' riep ze toen. Snel stonden we op en toen ook Luc bij ons stond begon ze te praten. ' Ik heb de perfecte outfits voor een filmavondje loves ! ' Verbaasd keek ik oom Louis aan maar die keek terug, ik kon de vraag in zijn blauwe ogen lezen. Het was bijna het zelfde sprankje blauw dat ik me verbeeld had, ik schudde me hoofd en voelde hoe een pakketje in mijn armen gedrukt werd. ' Over een kwartier hier ! In uniform, klaar voor een filmavondje ! ' Ze duwde ons de gang op en nieuwsgierig pakten we uit.. Coca Cola pyama's ?! Snel trokken we ze aan en liepen naar de woonkamer. * KLIK ! * ' Twitter !!! riep tante Eleanor terwijl ze met haar IPhone wegrende. Al snel trilde mijn telefoon die op tafel lag, ik rende er naar toe en las de tweet. @EleanorJCalder: Aww aren't they cute @Louis_Tomlinson & @RoseyyyM_ ! * picture * Ik lachte om de foto en las toen de reacties. OMG IS DAT LOUIS DOCHTER !, Ze lijkt zoveel op Eleanor ! , #TOMlINSONDAUGTER you're perf !! Het waren lieve reacties, snel liep ik naar de rest en ploft op de bank. ' Welke film ? ' vroeg tante El aan ons. ' Hmmm, Mr. Sheabody and Sherman ! ' schreeuwde ik. Lachend zocht ze de film op op Netflix en zette hem aan. Met z'n allen in onze Coca Cola Pyjama's lagen we languit op de met popcorn en Cola de film te kijken. ' I Love you son ! ' klonk het uit de surround sound ( yup, rijke ouders zijn geweldig ! ), ik had het gevoel dat ome Louis naar me keek maar hield mijn aandacht bij de film. Hun deden zoveel dingen samen, als vader en zoon... Soms baalde ik echt dat pap beroemd was, maar hij had het verdiend. Ik liet een gaap mijn mond ontsnappen en hing tegen Uncle Lou aan, ik nestelde me in zijn buikholte en voelde hoe ik een kusje op mijn voorhoofd kreeg. ' Goodnight Dear Rose.. ' fluisterde hij. ' Goodnight Uncle Lou, I love you ' antwoorde ik. ' I love you to lovely, sweet dreams. ' zei hij zachtjes. Ik voelde hoe ik opgetild werd en naar mijn kamer gebracht werd. Hij legde me in bed, na nog een klein kusje op mijn haar. Ik had zoveel geluk met dit gezin, met deze familie, met dit leven. Mijn laatste gedachten vervlogen en ik viel weg in een rustige dromenloze slaap...





















en hier is de cover made by Ivana !


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 30 maart 2014 - 12:51:
Leuwke coverrr and fuqqing goed geschevenn<3


1DNiaLL
1DNiaLL zei op 28 feb 2014 - 19:53:
Ik lees mee!!!


justmissF24
justmissF24 zei op 24 feb 2014 - 23:29:
Wow super!! Leuke cover!!