Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Same Secrets [ PAUZE ] » 3 ~ New Friends and Video Dairies

Same Secrets [ PAUZE ]

24 feb 2014 - 21:46

233

1

166



3 ~ New Friends and Video Dairies

Hello !! Thanks for reading !!

Rose pov

' So, you're Rose ? ' vroeg de jongen met de kuif, ik wachte even met antwoord geven. Gewoon on zeker te weten dat mijn hoektanden weer normaal waren. ' Yap ! Dat ben ik ! De jongens knikten en stelden zich voor. Zayn, Liam, NIall en Harry waren de namen die mijn oren bereikten. ' WACHT !! ' riep Niall opeens ' We gaan weer video Dairies bijhouden en dat begint nu ! ' riep hij vrolijk terwijl er een camera achter zijn rug vandaan kwam. ' Okey, ik ga wel even naar boven ' zei ik terwijl ik richting de deur liep, maar Louis blokkeerde mijn weg. ' Je gaat 7 maanden met ons touren dus je gaat gewoon meedoen met die video Dairies ! ' ik haalde mijn schouders op en liep naar een stoel, terwijl ik keek hoe Niall aan het filmen was. ' Hello ! Wij zijn one Direction en dit is onze eerste video dairy van de nieuwe tour ! ' riepen ze enthousiast. ' Maar er is iemand die de hele tour bij ons blijft en gezellig met ons mee gaat en dat is...... ROSE PEARSON !! ' riepen ze opeens terwijl ze de camera omdraaiden. ' uhm.. Hi ?! ' mompelde ik verbaast, maar Niall filmde vrolijk verder en vertelde van alles. Opgelucht haalde ik weer adem en plofte neer op de bank, ik kwam nog een paar keer in beeld en toen was het filmpje klaar. Lachend uploaden we het op YouTube en ploften we neer op de bank.


Reacties:


1Dtjetanya zei op 24 feb 2014 - 22:23:
Leuk!