Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It started with an elevator|| Niall Horan [Afgerond] » Nineteen~Photo's in a photobooth

It started with an elevator|| Niall Horan [Afgerond]

25 feb 2014 - 17:22

1114

16

681



Nineteen~Photo's in a photobooth

Ismay O’Brienn

Twee maanden, twee maanden ben ik alweer thuis en trek ik op met Niall. Dagen spenderen we samen en ik ben zelfs bij hem ingetrokken. Ik had hem namelijk verteld dat ik graag een plekje voor mezelf wilde en dat ik mezelf te oud vind om nog bij mijn ouders te wonen. Hakkelend had hij toen voorgesteld dat ik bij hem kwam wonen. Zijn huis was immers groot genoeg en vaak voelde hij zich eenzaam. We zijn samen gaan zitten en hebben het samen doorgesproken, waarna ik het ook met mijn ouders heb besproken. Nadat ze hem hadden ontmoet, hebben ze ingestemd en binnen een week had ik mijn spullen verplaatst naar Niall’s huis.

‘Ismaaaaaaaaayyyyyyyy,’ roept Niall, op het randje van lachen. Ik zucht diep en leg mijn boek weg, waarna ik mijn kamer uitloop. ‘Waar ben je?’
‘Keuken!’
‘Kom eraan!’ Ik doorkruis zijn huis en beland in de keuken, waar ik in lachen uitbarst. ‘Ni-iall. W-wat heb je ge-gedaan?’ lach ik. Mijn armen klem ik om mijn buik en ik leun tegen de deurpost aan. Beteuterd kijkt Niall me aan. ‘Ik wilde de eieren pakken, maar die stonden in een kastje op de bovenste plank en toen vielen ze en nu zit ik onder het ei.’ Ik grinnik en zet een stap de keuken in. ‘Waarvoor had je eieren nodig dan?’ Vanonder zijn met ei bedekte wimpers kijkt hij me aan. ‘Ik wilde voor ons een omelet als lunch maken.’ Nog na grinnikend loop ik dichter naar hem toe. ‘That’s sweet. En ik zou je heel graag een knuffel geven, maarre,’ik laat mijn ogen veelbetekenend over zijn lichaam glijden, ‘liever niet.’ Hij lacht ook en gebaart dan naar een van de vele deuren die naar de tuin leidt. ‘Ik ga wel even onder de buiten douche en dan neem ik daarna binnen wel een douche.’ Ik knik en hij doorkruist de keuken, waarna hij naar buiten stapt. Nog na giechelend loop ik naar een van de deuren in de hal en open hem. Met een klem zet ik de deur vast en stap dan naar binnen, waar ik de benodigde schoonmaakspullen pak. Met de spullen in mijn armen stap ik de kast weer uit en ik sluit de deur, waarna ik de keuken in loop en de troep ontwijk. De emmer wordt gevuld met water en sop, waarna ik de dweil optuig en de vloer begin te moppen.

Nadat zowel Niall en de vloer waren opgepoetst besloten we de rest van de dag in het winkelcentrum door te brengen. Samen verlaten we het huis en stappen in Niall’s auto (aangezien ik er nog geen heb) en hij start de motor. Langzaam verlaten we de oprit en draait hij de straat op, waarna we koers zetten naar het winkelcentrum. Onderwijl luisteren we naar de radio en zingt hij vrolijk mee. Glimlachend luister ik naar zijn stem en zucht dan. ‘Ongelofelijk eigenlijk.’ Verbaasd kijkt hij me aan. ‘Wat?’ Ik gebaar om me heen. ‘Dit allemaal. Ik bedoel het is niet elke dag dat je best vrienden wordt met je obsessie.’ Hij grinnikt en parkeert. Beiden stappen we uit en hij doet de auto op slot. Daarna loopt hij naar me toe en slaat zijn arm om mijn schouders. ‘Dus, bestie, wat gaan we eerst doen?’ Precies op dat moment gromt mijn maag en Niall lacht. ‘Lunch dan maar?’ Gretig knik ik en hij leidt ons het centrum in. We besluiten om het simpel te houden en duiken de Mcdonalds in. ‘Wat wil je eten?’ vraagt hij me. Even denk ik na en vertel hem mijn bestelling. Hij plaatst een kus op mijn tempel. ‘Ga maar zitten, ik haal het eten wel.’ Even kijk ik hem aan en hij geeft me een tik op mijn billen. ‘Hup!’ Ik lach. ‘Oke oke, ik ga al.’ Hij lacht ook en gaat in de rij staan, terwijl ik opzoek ga naar een plaatsje.

‘Oh my god.’ Ik sta stil en kijk grijnzend naar een van de vele fotohokjes in het centrum. Niall, die door is gelopen, draait zich verward om en kijkt me aan. ‘Wat?’ Ik gebaar naar het hokje en grijns. ‘We moeten echt een paar foto’s maken.’ Niall kijkt naar het hokje en dan naar mij. ‘Na ah, never.’ Ik zet een pruillipje op en knipper met mijn ogen. ‘Pleaseeeeeee?’ Hij twijfelt en kijkt nog eens naar het hokje. Dan zucht hij diep. ‘Alleen omdat jij het bent.’ Ik klap blij in mijn handen. ‘Yeeeh!’ Hij schud lachend zijn hoofd en we proppen ons in het hokje. Niall gooit het benodigde geldbedrag erin en we maken ons klaar. Ik glimlach netjes, net zoals Niall, en de eerste flits gaat af. Dan trek ik een gekke bek en de volgende flits volgt. Opeens voel ik Niall’s vingers in mijn zij en ik lach luid. ‘Nee! Niall stop it.’ De volgende flits gaat af en ik pruil, waarna er nog een flits volgt. Zo gaan we een tijdje door en dan verlaten we het hokje, waarna ik de stripjes met foto’s oppak. Glimlachend kijk ik ze door, waarna ik er van één een foto maak met m’n Iphone en op twitter plaats. @ImIrishIsmay Having fun with ma bestie @NiallOfficial pic.twitter.com. Niall grijpt naar zijn telefoon en kijkt me dan grijnzend aan. ‘Moest je nou echt die foto kiezen?’ Ik haal mijn schouders op en kijk nog eens naar de foto. ‘Je ziet er toch schattig uit met die oortjes?’ Ik lach en hij schud zijn hoofd. Al snel overspoelt mijn twitter met meldingen, maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik werp er wel een blik op als we thuis zijn. Niall slaat zijn arm weer om mijn schouder en we zetten onze tocht door het centrum voort.

Samen stappen we het huis weer binnen en Niall dropt mijn tassen in de hal. ‘Waarom moest ik ze ook alweer dragen?’ Ik grijns. ‘Omdat je mijn beste vriend bent en je wel zo aardig bent.’ Hij snuift en loopt de keuken in. ‘Zal ik koken?’ Snel loop ik hem achterna. ‘Na ah, niet na wat er vanmorgen is gebeurd.’ Hij haalt zijn schouders op en pakt een biertje uit de koelkast, waarna hij de woonkamer inloopt. ‘Stiekem wilde ik toch niet koken. Derby speelt zo.’ Lachend schud ik mijn hoofd en pak een pak noedels uit de kast. ‘Jij met je Derby obsessie.’ Hij steekt zijn hoofd om de hoek en grijnst. ‘Dat zeggen de fans ook al de hele tijd.’ Ik lach weer en pak de andere benodigdheden. ‘Misschien moet je dan ook iets minder tweeten over Derby.’
‘Never!’ roept hij vrolijk, ‘Derby is te gek.’ Nogmaals lach ik. ‘Oke, ik snap het nou wel. Kijk jij je Derby nou maar.’


Reageren=Melding


Reacties:

1 2 3 4

Letra
Letra zei op 27 feb 2014 - 19:16:
Laat ik zeggen dat ik vandaag dit hele verhaal heb doorgelezen en ik eigenlijk niet echt kon stoppen met lezen. Ik vind het concept echt enorm leuk en omfg ze zijn echt zo cute samen :3
Mijn complimentennn!
Since i really freaking love this, mag ik een melding als het volgende hoofdstuk online staat? Keep this up!

xx


Dominique zei op 27 feb 2014 - 15:25:
'Ongelofelijk eigenlijk.’ Verbaasd kijkt hij me aan. ‘Wat?’ Ik gebaar om me heen. ‘Dit allemaal. Ik bedoel het is niet elke dag dat je best vrienden wordt met je obsessie.'
Ik wacht nog steeds op de dag dat mijn obsessie mijn leven binnen wandelt!

Anyway, totally loved it! Ga zo door my darling! =]


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 27 feb 2014 - 13:22:
Echt heel leuk!! Je kunt echt super goed schrijven!!


Lishaa
Lishaa zei op 26 feb 2014 - 19:36:
ZE WONEN SAMENN!! GAAT LEKKER!! Mwhihihi sorry werd een beetje exited! En wat zijn ze schattig! FOTOHOKJESFOTOS


iamwhoiam
iamwhoiam zei op 26 feb 2014 - 15:02:
Wauww i likeeee ♡♡♡