Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Old Picture... |One Direction | » 08 -- Cute Messages

The Old Picture... |One Direction |

2 maart 2014 - 19:27

789

6

358



08 -- Cute Messages

na al jullie lieve reacties, heb ik toch maar besloten om verder te gaan met deze fanfic. ik heb ondertussen al een klein stukje geschreven voor mijn nieuwe verhaal!

Mijn telefoon trilt, ik pak hem van de tafel en zie dat het een berichtje is van Niall: 'Harry heeft een restaurant gevonden via internet het heet SamHoud Places, wij trakteren! Xxxx goodnight beauty I love you'.'oke gezellig, tot morgen,goodnight xxxx i love you to' stuur ik terug. Gelijk daarna kreeg ik weer een berichtje: 'vindt je het goed als ik je nummer ook aan de andere geef? Dan kunnen jullie ook nog contact houden enzo.. xxxx'. 'is goed xxxx' reageerde ik snel. “van wie kreeg jij een berichtje??” vraagt Sanne nieuwsgierig. “Niall” zeg ik terwijl ik m'n telefoon vergrendel en weer op tafel leg. “staat je laptop hier? Dan kunnen we even kijken op internet naar het restaurant waar ze morgen willen gaan eten!” zeg ik. “die ligt op m'n bed maar dat maakt niet uit want dan zijn we gelijk in de slaapkamer” zegt Sanne terwijl ze opstaat. We lopen richting de slaapkamer en kleden ons om, ondertussen is de laptop al opgestart. “hoe heet dat restaurant?” vraagt Sanne, als het internet is opgestart. “kijk zelf maar, m'n telefoon ligt naast je”zeg ik zonder na te denken. Misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen maar oke, ik heb geen geheimen voor Sanne. “aww, zo lief wat hij zei!!” zegt ze bijna gillend. “celine... je bent een beetje rood” voegt ze er nog giechelend aan toe. “dat is een super duur restaurant... en heel chique” zegt Sanne verbaasd. ”dus moeten we ons een beetje netjes aankleden” zeg ik lachend. “wat heb je allemaal bij je dan?” vraagt ze. “ik had een wit jurkje, met kant op m'n rug en een riempje bij voor morgen!” zeg ik terwijl ik het uit mijn tas haal. “zal ik m'n pumps of m'n ballerina's aandoen?” vraag ik terwijl ik die ook uit m'n tas tover. “zien we morgen wel, ik ben super moe” zegt Sanne gapend. Ik doe het licht uit en stap ik bed. “welterusten!” zeggen we tegen elkaar en gaan slapen. Sanne had de wekker om half 10 gezet, het is nu 5 voor half 10 en ik ben net wakker. Ik zie dat Sanne nog slaapt en stap uit bed, loop naar het raam en doe de gordijnen open. “goedemorgen schoonheid” zeg ik lachend. “goeeeedemorgeeen mevrouw Horan!!” roept ze, terwijl ze uit bed stapt en der haar in een knot bindt boven op der hoofd. We schieten allebei in de lach en lopen naar de keuken. “1 of 2 boterhammen? En wat wil je er op?” vraagt Sanne op een over-vrolijke toon. “1 boterham met hagelslag graag” zeg ik terwijl ik de tafel dek. “weet je al welke schoenen je gaat aan doen?” vraagt Sanne als we aan tafel zitten. “ja, ik doe m'n ballerina's aan want daar kan ik langer op lopen!” zeg ik ondertussen zet ik mijn telefoon aan. Ik krijg een paar berichtjes binnen, ze zijn alle 4 van onbekende nummers. 'hey, it's me Zayn' staat er in de eerste. De andere 3 zijn van Harry Louis en Liam, ik sla de nummers op en ruim samen met Sanne de tafel af. “het is nu bijna 11 uur, wil je nog douchen?” vraagt Sanne. “ja, graag” geef ik als reactie. “je weet waar alles ligt toch?” zegt ze. “jaa, tuurlijk”zeg ik lachend. “oke, ga jij maar eerst dan ga ik even tv kijken” zegt Sanne en ze loopt naar de bank en ploft neer. Ik loop naar de slaapkamer en pak mijn kleren, onderweg naar de badkamer zet ik muziek aan van one direction, zingend stap ik de douche in. 'maybe it's the way she walks' ik zing het liedje uit en stap onder de douche vandaan, door me af en kleed me aan. “je kan douchen hoor!” roep ik net voor ik de badkamer uitloop, als ik de badkamer uitloop, zie ik Sanne al aankomen. “je kan echt goed zingen! Niall had gewoon gelijk hoor!” zegt ze lachend. Ik doe mijn make-up, als ik klaar ben komt Sanne net uit de douche en gaat ook haar make-up doen. “wat moet ik met mijn haar doen?” vraag ik aan haar. “uhmm.. je kan het stijlen en dan met een klemmetje vast doen!” stelt ze voor. Ik pak de stijltang en zet hem aan,na 5 minuten wachten is hij warm. Ik stijl mijn haar en doe het daarna met een klemmetje vast. “ik ben klaar om te gaan!!” roept Sanne. “ik ook!”roep ik terug. Ik stop nog even snel al mijn spullen in m'n tas en loop naar de woonkamer toe. “het is nu half 1, dan zijn we rond 10 voor 1 bij de Arena” zegt Sanne.

hello everyone

ik vroeg me af of jullie 16+ hoofdstukjes "leuk" zouden vinden? hahah beetje raare vraag... maarjaa

tell meeeee pleasee

xxxx


Reacties:

1 2

NarryGirlxx
NarryGirlxx zei op 3 maart 2014 - 7:30:
Snel verder ik ben verslaafd


Nynlufx
Nynlufx zei op 27 feb 2014 - 14:28:
Veeet
Nou, ik ben niet zestien plus, maar het lijkt me wel goed


justmissF24
justmissF24 zei op 27 feb 2014 - 5:29:
Leukk!!


juutjee19
juutjee19 zei op 26 feb 2014 - 23:19:
Super leuk^^
Hmmm moeilijke vraag... I have nooo idea
Snel verder!!!
X


xDeadAngel
xDeadAngel zei op 26 feb 2014 - 21:29:
Super leuk!! 16+ hoofdstukjes zoude wel leuk zijn hoor haha xx
en ik ben blij dat je verder bent gegaan c: