Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Zijn Menselijke Engel » Proloog

Zijn Menselijke Engel

27 feb 2014 - 18:49

206

2

250



Proloog

Mijn derde story <3

Weet je, school is nooit echt mijn ding geweest. Ja, ik deed mijn best. Nee, ik haalde niet geweldig hoge cijfers. Maar ik redde het. Ik had mijn middelbare school afgemaakt en nu kon doen wat ik wou. Alleen verloopt mijn leven niet zo gladjes. Zou het niet perfect zijn, als alles ging zoals jij dat graag zou willen? Niks gaat fout, alles verloopt zoals je het hebt uitgedacht. Hoe verleidelijk het ook klinkt, ik zou mijn verwarde leven nooit willen verruilen voor een perfecte. Waarom? In een perfecte wereld, zou hij niet bestaan. Ook al denk ik niet dat mijn leven vooruit is gegaan sinds hij erin kwam. Zelfs dan, na al die dingen die hij heeft gedaan, iedere fout en kwelling die ik door hem ben ondergaan. Ik zou het voor geen goud willen ruilen.
Misschien is het de mysterie achter hem, die mij tot hem aantrok. Of het feit dat hij weigerde het mij te vertellen. Hij wist dat ik erachter zou komen, het was slechts een kwestie van tijd. Maar nu ik het weet, vraag ik me wel eens af... ben ik wel veilig?

In mijn perfecte wereld, zit hij.
Als daardoor mijn wereld imperfect zou worden, dan zij het zo.







Reageren = melding <3


Reacties:


princess
princess zei op 28 feb 2014 - 12:47:
Ik lees mee


1Dlovez
1Dlovez zei op 27 feb 2014 - 22:36:
YEAH IK LEES MEE <3

Xxx mede-klopgeesttt x