Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » from hell to heaven -Harry styles (PAUZE) » chapter 3

from hell to heaven -Harry styles (PAUZE)

4 maart 2014 - 18:23

627

6

352



chapter 3

sorry dat het zoooo lang duurde. mijn laptop was stuk maar nu heb ik een nieuwe dus kan ik weer volop schrijven. persoonlijk vind ik dit hoofdstuk een beetje saai. Maar de volgende word leuk i promise

'hoe laat is het?' ik klonk nog een beetje schor en hoopte dat hij het niet zou merken.
'het is 9:05. je bed uit dus.' ik kreunde een beetje.
Maar stond wel snel op. Ik nam een snelle douche. Kleedde me aan en deed mijn make-up. Harry zat al beneden aan zijn ontbijt. En ik schoof aan.
Ik nam wat cornflakes en Harry had een broodje. Samen liepen we na het ontbijt naar een busje. We zaten ongeveer anderhalf uur in het busje.
Volgens Harry gingen we naar een hotel. waar we de rest van de bandleden zouden ontmoetten. We checkte in en de werknemers brachten ons naar de kamer. Het was een tweepersoons kamer. Harry liep eerst de kamer in en hij zette zijn spullen op de kleine bank die er stond. ik legde de mijne op de grond.
We liepen naar de slaapkamer. Er stond een Tweepersoonsbed.
'Vind je het erg om bij mij in een bed te slapen? ik kan vragen of ze ons een andere kamer willen geven.' ik lachte. 'Ik vind het niet erg hoor.' Zei ik.
Ik ging op de rechterhelft zitten. ‘wanneer komen je andere bandleden.’
Niet dat het me interesseerde. Waarschijnlijk mogen ze me toch niet.
‘ze kunnen hier elk moment zijn. Ik weet zeker dat je ze aardig gaat vinden.’
Ik knikte. Tuurlijk vinden ze me niet aardig. Waarschijnlijk weet ik weer niet wat ik moet zeggen.
Dan zet ik mezelf weer compleet voor schud en vinden ze me vast raar.
*ping*
ik keek op. Harry greep naar zijn telefoon. ‘Niall is hier.’
We liepen naar beneden. Ik dacht aan mijn ouders.
Ik had het niet gedacht maar ik mis ze wel. Ik vroeg me af waar ze nu waren.
Ik wist dat ze richting Duitsland begonnen. Ik besloot dat ik ze vanavond maar ging bellen. Na het concert dan. We kwamen aan in de Lobby.
Ik keek rond of ik misschien die Niall al zag. Maar het was niet nodig. Harry begon meteen te rennen naar een blonde jongen. Hij zag er knap uit. De jongen stond op. Het leek alsof hij ook wou gaan rennen. Maar Harry was al bij hem. Ze gaven elkaar een mannelijke knuffel en Harry draaide zich weer om naar mij.
Ik was zachtjes naar de twee toe gelopen. En stond nu vlak achter Harry. ‘Dit is Clary, Ze woont voorlopig bij mij in huis.’ Niall stak zijn hand uit en ik schudde hem.
‘Ik ben Niall. Leuk je te ontmoetten.’ Ik glimlachte alleen maar.
Shit! Dacht ik. Waarom zei ik nou niets. Niall leek het niet eens te merken. Zijn kamer zat naast de onze. Het was ook een tweepersoonskamer en hij zou hem delen met de volgende die aankwam. We hoefde niet lang te wachten.
De volgende die aankwam was donkerder dan Niall en Harry.
Hij had zwart haar en was natuurlijk ook knap. ‘Zayn!’ schreeuwde Niall en Harry bijna tegelijk. Ze begroette elkaar uitgebreid tot Harry zich weer naar mij wendde.
‘Zayn dit is Clary.’ ‘Leuk je te ontmoette zij ik toen ik zijn hand schudde.’
Zayn Glimlachte naar me. En zei niets. Dat vond ik stiekem leuk.
Dan was ik niet de enigste en vonden ze me misschien niet raar. Met zijn vieren liepen we naar de kamer van Niall en Zayn. Volgens Harry moesten er nog twee komen en daar waren we nu op aan het wachten.
‘Louis en Liam doen er weer lang over.’ Riep Niall na een half uur. Het was duidelijk dat hij zich verveelde. ‘Ik heb honger.’ Klaagde hij.
Gaat iemand mee naar beneden om eten te halen?’ Harry schudde zijn hoofd en Zayn wou ook niet mee. Dus keek Niall hoopvol naar mij. ‘Ik wil wel meegaan.’
Ik stond op. En liep achter Niall aan.


Reacties:

1 2

1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 4 maart 2014 - 7:49:
Leuk! Snel verder!


xliamPayne
xliamPayne zei op 2 maart 2014 - 17:32:
Wauww like this story


1Dtjetanya zei op 2 maart 2014 - 16:26:
Superleuk!


iamwhoiam
iamwhoiam zei op 2 maart 2014 - 12:12:
leukleukleukkk


juutjee19
juutjee19 zei op 2 maart 2014 - 11:48:
nicee (: