Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Hoe overleef ik... » Moving to London (Dutch One Direction fanfic) » Het begin van de verhuizing(Chapter 1)

Moving to London (Dutch One Direction fanfic)

2 maart 2014 - 15:32

284

0

229



Het begin van de verhuizing(Chapter 1)

Hey! :) Dit is mijn eerste verhaal hier en ik hoop dat jullie het leuk vinden ;p Hier het eerste hoofdstuk! :) Xoxo Lotte1Dxx

Lieke POV
Met een chagrijnig gezicht loop ik met mijn koffers naar beneden. ''Kom op Lieke, niet zo chagrijnig, je gaat het vast leuk krijgen in Londen'' zegt mijn vader, terwijl hij de koffers van mij overneemt. Ik knik alleen maar. ''Kom je Daan?'' vraag ik aan mijn broertje, ''Anders komen we te laat voor het vliegtuig'' Hij knikt en loopt achter ons aan. Ik kijk nog een keertje rond en neem een soort van 'afscheid' van het huis. Dan loop ik naar de deur en sla hem achter me dicht. Ik loop achter mijn vader, moeder en Daan aan en stap in de taxi. Als alle koffers achterin zijn neer gelegd vertrekt de taxi naar Schiphol...

Na 30 minuutjes rijden zijn we eindelijk aangekomen op Schiphol airport. Ik stap uit en pak mijn koffers alvast uit de achterbak. Ik had altijd al graag naar Londen toe gewild, maar niet om er te gaan wonen!

We lopen het vliegveld binnen en lopen naar zo'n balie waar je je tickets kan kopen. Nadat we dat gedaan hadden kijk ik op mijn ticket. Gate 32, ik zie een bordje met G17. Moeten we dat hele eind lopen?! Ik zucht en we lopen richting gate 32. Als we er eindelijk zijn, zijn we er nog maar net op tijd. ''Opschieten iedereen wacht op jullie'' knikt de mevrouw naar ons die de tickets controleert. We lopen snel door en lopen het vliegtuig binnen. Alle mensen kijken met een chagrijnig gezicht naar ons, nou zeg, als of ze zelf altijd op tijd komen. Ik ga zitten en Daan zegt: ''Lieke mag ik bij het raam?'' ''Ja hoor'' Hij klimt over me heen en ploft op de stoel naast me neer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.