Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Miss Secret[Zayn Malik] COMPLETED » Ch. 3

Miss Secret[Zayn Malik] COMPLETED

2 maart 2014 - 18:47

1816

7

570



Ch. 3

Image and video hosting by TinyPic

Lynn POV
We zijn even kort gestopt bij een tankstation en lopen naar de shop. Ik pak drie flesjes met Lipton IJsthee-Munt uit het koelvak en loop dan door naar de broodjes. Ik laat mijn ogen over het schap glijden en ben verbaast dat er zoveel verschillende soorten broodjes zijn in een tankstation. Voor dat ik het weet roept de rest dat ze teruggaan naar de bus en dat we snel wat moeten uitkiezen. Ik gebaar dat het goed is en blijf nog even naar het schap staren, als het tot me doordringt dat ze “we” hebben gezegd.
Ik kijk naast me, naar het koelvak met drinken, en zie tot mijn grote schrik Zayn staan. Hij staat met zijn rug naar me toe en ik zie een bepaald broodje met sla door zijn vingers heen steken. Hij laat zijn vinger langs de verschillende flesjes glijden en stopt soms even bij eentje om zijn hoofd te schudden en weer verder te gaan. Dan stopt hij bij een bepaald flesje en pakt dat eruit. Hij draait zich om en kijkt me dan even verrast aan.
‘Heb je nog steeds geen broodje?’ vraagt hij, terwijl hij zijn hoofd een beetje opzij laat hangen.
Serieus?
Zayn heeft me de hele dag al genegeerd. We moesten er om 7 uur uit omdat we verplicht naar buiten moesten om ons ontbijt op te halen en hij zei geen woord tegen me. Even later gingen we de benen strekken en een frisse neus halen, nog steeds zei hij niks. Toen we naast elkaar zaten, en ik wat tegen hem zei, negeerde hij me compleet en liep ie terug naar de bus. En nu heb ik nog geen broodje uitgekozen en zegt ie wel wat, maar dan wat hem opvalt?
‘Ik kan niet kiezen,’ zeg ik en ik kijk weer even naar de broodjes.
Ik zie zijn mondhoeken ietsjes omhoog krullen en zijn ogen beginnen en ja hoor, hij glimlacht.
Wat is het leven toch vreemd.
‘Waarom ben je kieskeurig over broodjes?’ vraagt hij, en ik hoor een licht spottende ondertoon in zijn stem. Ik frons daarop en sla mijn armen over elkaar heen.
‘Het zijn er zo veel en ze zijn allemaal zo lekker,’ zucht ik. ‘Maar ik moet zeker weten de lekkerste eruit pakken want anders kan ik er niet met volle teugen van genieten en ik kan pas de volgende keer dat we weer stoppen bij een tankstation om bij te tanken een nieuw broodje kopen, en dan moet ik er ook zeker van zijn dat het een goed broodje is want anders moet ik wéér wachten!’ eindig ik mijn dramatische tirade.
Zayn is ondertussen van glimlachen naar grijnzen naar abnormaal wijd grijnzen gegaan.
‘Maar dat moet jij nodig zeggen,’ vervolg ik met een gemeen glimlachje. ‘Dat heb jij met verschillende soorten drinken.’
‘Ik ben tenminste klaar,’ zegt Zayn stellig. ‘Kies nou maar gewoon een broodje uit, ik betaal.’
Ik kijk hem kwaad aan en merk mijn moodswing. Oh, ja, ik moet ongesteld worden. Ik pak een broodje kip met sla en loop naar de kassa waar Zayn al staat.
De kassière is een, eh, hardcore punk achtig meisje. Ze heeft een paar tattoos in haar nek, dimple-piercings, van de ringen in haar oorlellen, een wenkbrauw-piercing, een paar piercings in haar neus en een paar bij haar mond. Ze heeft een kort skrillex-kapsel, en haar haren zijn paars met zwart geverfd. Haar blauwe ogen met zware make-up glinsteren. Ze ruikt vaag naar een Chanel parfum.
‘Hallo!’ zegt ze vrolijk glimlachend. Ik glimlach terug en leg mijn spullen neer, zoals Zayn al eerder deed.
‘Hallo,’ zeg ik glimlachend terug, terwijl Zayn tegelijkertijd ‘Hoi’ zegt.
‘Is dit alles?’ vraagt ze. We knikken en ze begint alles te scannen. De ringen om haar vingers zijn of zilver of witgoud, met een dooshoofdjes en diamantjes. Haar nagels zijn perfect verzorgd en zwart gelakt.
‘Dat is dan-’ begint ze, maar ik dwaal af en laat mijn ogen door de zaak heen glijden.
Plotseling voel ik een zacht rukje aan mijn arm. Ik kijk naar Zayn, die een vaag glimlachje op zijn gezicht heeft.
‘Kom je?’ vraagt hij, terwijl hij de grinnik in zijn stem niet eens probeert te verbergen.
Ik steek mijn tong naar hem uit en volg hem naar buiten.

-never in your wildest dreams!
And we danced all night to the best song ever,
we knew every line, now I can't remember
how it goes but I know that I won't forget her
Cause we danced all night to the best song ever!
I think it went oh, oh, oh
I think it went yeah, yeah, yeah
I think it goes....

We waren op een van de combi-concerts waar Say! en One Direction samen optreedt. Liam, Louis, Niall, Harry en Zayn zingen nu Best Song Ever terwijl wij mee zingen. Management purpose.
-It was the best song ever,
it was the best song ever…

Het lied eindigt en de pauze begint. We rennen het podium af en we lopen bijna tegen Kelly op, onze manager.
‘Geweldig gedaan!’ roept ze enthousiast. ‘Maarreh,’ ze begint te pulken aan haar nagels. Iets wat ze altijd doet als ze iets stoms moet vertellen. Of iets wat we niet leuk gaan vinden.
‘Wat is er Kelly?’ vraag ik zuchtend.
Ze kijkt ons fronsend aan. ‘Het managent belde net.’ Zegt ze. ‘Ze vinden het tot nu toe great gaan, maar nu moet er wat gebeuren wat Layn weer de wereld in stuurt.’
Zayn kreunt.
‘De jongens gaan Half A Heart zingen straks, terwijl jij’ ze wijst naar Zayn. ‘naar haar’ ze wijst naar mij. ‘kijkt. Ik weet dat het misschien niet zo leuk is-’
Misschien?’ vraag ik chagrijnig.
‘-maar het moet echt.’ Kelly kijkt ons aan met haar je-doet-het-maar blik. ‘Jullie moeten elkaars blik echt vasthouden. Het publiek zal wild gaan maar kijk elkaar aan. Het management wil zelfs zover gaan dat Harry het laatste stukje “without you, without you” op zich moet nemen en dat Zayn dan Harry’s stukje “half a heart without you” zal moeten zingen. Als Zayn het laatste zingt moeten Lynn op Zayn afspringen en dan zullen jullie moeten zoenen.’
Nee nee nee nee nee…
‘Serieus?’ zeurt Zayn met een zuur gezicht.
Is dat zijn enige reactie?
‘Doe het nou maar.’ Zegt Kelly. ‘Oké? Nu snel omkleden en hup, het podium weer op. We geven jullie wel straks weer waterflesjes.’
We knikken en rennen weer terug naar onze kleedkamers.

Zayn POV

Ik trek een nieuw T-shirt aan met het logo van de Rolling Stones erop als Liam plotseling grijnst.
‘Ze gaan wel erg ver, niet?’ zegt hij terwijl hij een andere broek aantrekt.
Ik kijk hem gestoord aan terwijl ik het T-shirt rechttrek. ‘Niet leuk.’
‘Wat?’ vraagt hij. ‘Het is wel waar. Ze willen jullie echt weer samen.’ ‘Het is hun schuld dat ze uit elkaar zijn gegaan, though.’ Zegt Harry die zijn bandana van zijn hoofd aftrekt en een andere op doet.
‘Ik snap het management soms echt niet.’ Zegt Louis die zijn overshirt goed doet. ‘Ik ook niet!’ roept Niall die met zijn hand door zijn haar gaat. ‘Zayn was zo’n beetje ontroostbaar en kwam voor drie dagen z’n bed niet uit. Nu verwacht het management dat ze weer perfect met elkaar om kunnen gaan en nu moeten ze ook nog eens zoenen!’
Iedereen knikt instemmend.
‘Ik ben hier!’ roep ik uit en de rest lacht.
‘We moeten het podium weer op lads.’ Zegt Liam. Hij kijkt op zijn horloge.
We knikken allemaal en rennen weer naar buiten waar we meiden ook tegenkomen. Ik neem Lynn snel in me op en sla mezelf mentaal op mijn achterhoofd. Ze ziet er enorm goed uit(oogcontact maken is nu geen probleem) en ik doe mijn best om niet licht te blozen als ze me een halve glimlach geeft.
We racen onder luid gejuich het podium weer op en Say it! van de meisjes begint te spelen.
The music’s blastin’
And I’m singin’
On the top of my voice
Do I have a choice?

Als het liedje is afgelopen, komen er nog een paar andere liedjes. Als we bij het einde van het concert zijn speelt A Dream van Say! waar Harry helemaal oplicht als Grace “I’ll keep you curls” zingt en dan worden de eerste akkoorden van Half A Heart gespeelt. Ik sluit oogcontact met Lynn.
'So your friend's been telling me
You've been sleeping with my sweater
And that you can't stop missing me
Bet my friend's been telling you
I'm not doing much better
'Cause I'm missing half of me…
’ zingt Liam.
Ik begin met zingen.
And being here without you is like I'm waking up to
Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
I miss everything we do,
I'm half a heart without you…

Ze zet een glimlach op die enorm echt lijkt, waarschijnlijk voor het publiek. Ik zet ook een voorzichtige glimlach op en luister naar Louis.
Forget all we said that night
No, it doesn't even matter
'Cause we both got split in two.

Ik begin weer te zingen en ze glimlacht nog breder. Uit mijn ooghoek zie ik dat we beide op de grote led-achtergrond staan. Oh mijn God, ze gaan inderdaad ver.
If you could spare an hour or so,
We’ll go for lunch down by the river
We can really talk it through…

Harry vervolgt het lied terwijl Niall zachtjes meezingt.
And being here without you is like I'm waking up to
Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
'Cause I miss everything we do,
I'm half a heart without you…

Harry gaat weer verder alleen.
Half a heart without you,
I’m half a heart without you.

Dan zingt Niall. Ik moet de hele tijd oogcontact houden met Lynn, en ze kijkt nog eens terug ook.
Though I try to get you out of my head
The truth is I got lost without you
And since then I've been waking up to…

We beginnen allemaal te zingen.
Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
I miss everything we do,
I'm half a heart without you.

Harry gaat verder in mijn plaats.
Without you, without you, half a heart without you,
Without you, without you,

Ik haal diep adem en glimlach. ‘I’m half a heart without you.
Het publiek barst uit in een geweldig applaus vermengt met gegil en wat geroep van “marry me Harry!” en “marry me Niall!” en andere dingen. Ook hoor ik heel duidelijk “Layn! Layn!”.
Ik zie Lynn op me afrennen en ik open mijn armen. Ze springt erin, slaat haar benen om mijn middel heen, en legt haar handen op mijn wangen. Ik vouw mijn armen onder haar kont en dan gebeurt het.
Ik voel vuurwerk tussen onze lippen en denk nog maar één ding.
Holy shit.

Oh mijn God! Het spijt me zó dat ik totaal niet heb geupdated! Ik had een tijdje geen inspiratie, Windows XP gaat er straks uit dus ik heb een nieuwe laptop waar ik een paar dagen op moest wachten en ik had gewoon geen inspiratie...
Maar ze hebben gezoend ^^ Leuk? Reageer plz met je mening


Reacties:

1 2

DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 5 maart 2014 - 8:09:
CAUSE BABY THEY ARE FIIIIIIIREWORK


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 4 maart 2014 - 7:46:
Superleuk! Hopelijk geven ze toe dat ze elkaar nog steeds leuk vinden....!!


1Dlovez
1Dlovez zei op 3 maart 2014 - 22:07:
YEAAAHH MELDINGGGG


xcarrotx
xcarrotx zei op 3 maart 2014 - 21:27:
Maokt ni uut dat ut wat laanger duurt. Hahaha in volledig, perfect, fantastisch, buitengewoon drents hahahaha ze hebben gezoend!! Heerlijk! Ok denk dat te gaan beseffen dat ze nog van elkaar houden zayn ging alleen maar vreemd^^


1DNiaLL
1DNiaLL zei op 2 maart 2014 - 20:23:
en stiekem zijn ze heel blij nu (net als ik omdat er een nieuw hoofdstuk is)