Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Because all of me protects all of you..... » 5 ~ Fighting over a girl

Because all of me protects all of you.....

2 maart 2014 - 19:57

776

4

260



5 ~ Fighting over a girl

Hello !! Ik post heel weinig en onregelmatig dus sorry daarvoor :( But school is killing me ! En dan moet ik nu nog helpen op de boerderij en de Fokstal van een vriendin. sorryporrie !! kussss moi !H

Skylar pov

Met een verbaast gezicht zie ik mijn Twitter mentions. ' @1D_L0ver_4_LIFE en 1568 anderen volgen u nu ' . WAT ?! Waarom heb ik opeens zo snel volgers ? Verbaasd zit ik op de bank en wacht. Waarop ? Waarschijnlijk op de jongens. Na zo'n 5 minuten hoor ik de bel gaan. Ik sta op en loop naar de deur. Zodra ik hem open doe hoor ik 2 vrolijke stemmen. ' SKY ! ' wordt er vanuit de deuropening naar me geroepen. ' COME IN !! ' roep ik vrolijk terwijl ik naar de woonkamer wandel. Ik plof op de bank en probeer niet meer aan de lessen te denken, nu was ik niet hun bodyguard. Nu was ik een vriend die haar telefoon was vergeten. Ik zucht opgelucht als Niall mijn telefoon geeft, van blijdschap geef ik hem een knuffel. ' Dankje ' fluister ik zachtjes in zijn oor. Dit zijn de momenten waar ik voor leef, dit zijn de momenten waarvan ik weet dat ze zeldzaam zijn. Op deze momenten ben ik mezelf en hoef ik even aan niemand anders te denken.

Niall pov

' Dankje ' wordt er zachtjes in mijn oor gefluistert met een engelen stem. Sky's armen zijn om me heen geslagen en voorzichtig trek ik haar in een knuffel. ' Geen probleem........ Hon... ' fluister ik zachtjes. Zei ik dat nou serieus ? Noemde ik haar Hon ? En was deze knuffel echt ? Ik voelde hoe haar zijde zachte armen me weer los lieten terwijl er een tevreden glimlach. ' Willen jullie wat drinken ? ' hoorde ik haar prachtige stem vragen. Stotterend fluisterde ik een ja, en begon alweer te blozen. ' Jij gaat ons toch ook trainen Sky ? ' hoorde ik Harry vragen. Ze begon enthousiast te kniken en antwoorde ' Jaa ! Morgenmiddag is de eerste training ! '. Lachend plofte ze neer tussen Haz en mij in en zette de tv aan. Al snel hoorden we de vertrouwde schaterlach van Spongebob en keken we lachend naar de televisie, dit beloofde een leuke avond te worden...

Harry pov

Lachend keken we naar spongebob, qua programma keuze leek Sky echt enorm veel op Lou ! ' Heb je chippies babe ? ' vroeg ik. ' Jup ! Ik zal eens even wat halen uit Miles prive vooraad ! ' Zegt ze lachend terwijl ze opstaat en naar de keuken loopt. Wow ! Wat is zij geweldig ! Al snel komt ze terug met 2 grote zakken chips en ploft zelfvoldaan weer tussen ons in, en met ons bedoel ik die kleine vreetzak en mezelf. Ze gaf ons allebei een zak chips en richte haar blik weer op de tv.' Moet jij niet ? ' vroeg ik nieuwsgierig. ' Nah... ' antwoorde ze. Ik wou doorvragen maar voordat ik mijn mond open had gedaan was Niall aan het praten, ik gaf hem een vernietigende blik. Ik denk niet dat hij het merkte want hij praatte vrolijk verder. ' Waarom niet dan ? ' vroeg hij nieuwsgierig. ' Ik moet me houden aan een dieet ' antwoorde ze zachtjes. ' WAT ! ' schreeuwde ik. ' JIJ HEBT GEEN DIEET... Nodig.. '. Ik fluisterde het laatste woord zachtjes en zag hoe ze schrok. Niall sloeg een arm om haar heen, en vroeg ' waarom heb je dat dieet ? ' vroeg hij zachtjes. Ik zag dat ze bang werd en er erg mee zat, het was vreselijk om haar zo te zien. ' N-nou, ik ben ver..... ver..... '. Ze begon zachtjes te huilen. SHIT STYLES ! Heb ik dit nou gedaan ? Snel trek ik haar in een knuffel en probeer haar te troosten. ' Babe, je kan het ons vertellen. Je kan me vertrouwen. '. Fluisterde ik. Niet lang daarna begon ze te vertellen. ' Op mijn 12 ben ik.... Is er..... Iets gebeurt. Ik kwam in het ziekenhuis en was verlamt. Sinds dien heb ik mezelf belooft nooit meer zwak te zijn. IK WIL NIET ZWAK ZIJN ! ' schreeuwde ze, ze kwam even op adem en vertelde verder. ' Volgens de dokters zou ik nooit meer kunnen lopen, maar na 2 maanden stond ik naast mijn bed. Na 3 maanden mocht ik weer naar huis. Ik zat vanaf mijn zesde al op karate en pakte zo snel mogelijk mijn training weer op. Ik ging steeds verder en haalde in 2 jaar bijna in elke sport de zwarte band. Ik moet bepaalde dingen binnen krijgen om in vorm te blijven. Ik heb er alles voor over om niet meer zwak te zijn. ' ze stond op en liep naar een boksbal, die aan de andere kant van de kamer hing. Ze begon keihard te meppen en haar shirt ging omhoog. Ik snakte naar adem toen ik de krassen en littekens op haar rug zag. Ze draaide zich om en schrok toen ze onze gezichten zag. Niall liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. Snel liep ik er naar toe en knuffelde haar ook. Look out Niall Horan, she Will be mine ....


Reacties:


xcarrotx
xcarrotx zei op 3 maart 2014 - 21:33:
Ik heb dit hoofdstuk blijkbaar gemist...
Dankje dat je me toch een melding gaf voor de volgende! Ik lees morgen verder en zal dan waarschijnlijk een ietwat meer uitgebreidde reactie geven dan dit^^


iamwhoiam
iamwhoiam zei op 3 maart 2014 - 12:16:
waaahh super leuk!!! heeeel snel verderr pleasee xo


1Dtjetanya zei op 3 maart 2014 - 12:06:
Superleuk!!!!!!!!


justmissF24
justmissF24 zei op 3 maart 2014 - 8:34:
Oohhh :o snel verder!!