Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Old Picture... |One Direction | » 09 -- Madame Tussauds

The Old Picture... |One Direction |

2 maart 2014 - 19:30

939

6

456



09 -- Madame Tussauds

“ik bel Niall wel als we in de tram zitten” zeg ik terwijl we de deur uitlopen. We steken over en zien onze tram al aankomen. Sanne en ik stappen in en gaan zitten, ik pak mijn telefoon uit mijn handtas en zoek Niall zijn nummer op. “hey, we zitten in de tram en zijn rond 10 voor 1 bij de Arena” zeg ik als hij opneemt. “oke, bij de hoofdingang is een bel, als je daar aanbelt dan komt Paul jullie daar wel ophalen” zegt hij. “oke, is goed tot straks” zeg ik. “tot straks” zegt hij en ik hang op. We moeten nog 5 minuten in de tram zitten. Onderweg komen we langs een busstation met in elke bushokje een poster over het 1D concert. Ik maak er een foto van en stuur hem naar alle 5 de jongens. 'oh wauw dat zijn er veel!' stuur Louis na een paar minuten. We zijn aangekomen bij de Arena, Sanne en ik lopen richting de hoofdingang en bellen aan. Na een minuut of 2 komt Paul aangelopen. “goedemiddag dames!” zegt hij met een glimlach op zijn gezicht. We lopen richting de 'woonkamer' waar Louis en Zayn zijn, ze staan op en geven ons een knuffel. “de anderen zijn nog bij de visagie” zegt Zayn. Ik ga zitten op de bank en Sanne komt naast me zitten, we raken in gesprek en na 10 minuten komen Niall, Harry en Liam binnen. Ik sta op en geef iedereen een knuffel. “aww, wat lief” zegt Liam. Als hij stiekem Niall zijn berichtjes aan het lezen is. “Liam, mag ik mijn telefoon terug?” vraagt Niall. “Nee!” zegt hij plagerig en rent weg. Niall rent achter hem aan, ineens liggen ze allebei op de grond. Iedereen moet lachen, Niall en Liam staan op en komen weer richting ons gelopen. Liam gaat op een stoel zitten en Niall op de leuning van de bank aan mijn kant. Ineens staat hij op en gaat op mijn schoot zitten. “Jezus! M'n benen gaan er aan joh!” zeg ik lachend. “hoe gaan we eigenlijk naar Madame Tussauds?” vraagt Sanne. “met de auto” zegt Louis. “okee, let's go!!” roept Harry. Iedereen staat op en loopt richting het parkeerterrein. Paul en nog 5 andere mannen van security gaan mee. We stappen in de auto. Louis en Zayn gaan voorin en Harry, Niall, Liam, Sanne en ik gaan achterin. Ik zit tussen Niall en Liam in en Sanne zit naast Harry. Louis start de auto en rijdt het parkeerterrein af. “je ziet er leuk uit” fluistert Niall in mijn oor. “dankje, jij ook!” zeg ik tegen hem. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk naar buiten. “ik ben echt blij, dat we naar het concert zijn gegaan!” zeg ik tegen Sanne in het Nederlands. “ja, ik ook!” zegt ze, ook in het Nederlands. “nou, niet in het Nederlands praten! Dat kunnen wij niet verstaan” zegt Liam teleurgesteld. “dat is precies de reden dat we het doen!” zeg ik lachend. Hij kijkt me aan en schiet in de lach. “we zijn er bijna!!” roept Zayn. Louis parkeert de auto in de parkeergarage . Paul en de andere mannen van de security waren er al. Iedereen stapt uit en gaat bij de auto's staan. “het kan zijn dat er allemaal fans komen enzo..”zegt Harry. “maar daarom hebben we Paul en de rest bij!” zegt Liam daarna. “ik heb naar Madame Tussauds gebeld en ze hebben gezegd dat ze de deuren willen sluiten als we binnen zijn zodat we gewoon rustig kunnen lopen enzovoorts” zegt Paul. “dat is misschien wel handig anders kunnen we waarschijnlijk amper zelf rondkijken daar!” zegt Liam, hij kijkt de anderen aan om te zien of hun het ook een goed idee vinden. Iedereen knikt en we lopen richting de uitgang van de parkeergarage. “ik heb ook gereserveerd bij het restaurant trouwens!”zegt Paul na een tijdje. “maar dat is super duur daar..”zeg ik een beetje verbaasd. “wij trakteren!” zeggen Niall en Zayn tegelijk. We zijn buiten en lopen naar Madame Tussauds toe. Als we de winkelstraat inlopen horen we ineens een paar meisjes gillen: “OMG! Dat is One Direction!!”. Paul en de andere mannen van de security gaan een beetje verspreid om ons heen lopen. Sanne en ik gaan in het midden lopen en Niall slaat zijn arm om me heen. Ik kijk hem aan en krijg een glimlach op mijn gezicht. “aww, wat een lief stel zijn jullie” zegt Louis zachtjes tegen me. We staan voor de ingang van Madame Tussauds, er staan inmiddels ongeveer 200 gillende fans om ons heen, ook staat ook wat paprazzi bij en Niall heeft nog steeds zijn arm om mij heen. We lopen naar binnen. De beveiliging van het museum doet de deur achter ons dicht zodat we gewoon op ons gemak door het museum kunnen gaan. Ik pak mijn portemonnee uit mijn tas en ga achter Harry staan in de 'rij'. Voor Harry staan Paul en de andere van de security zij kopen allemaal hun kaartje en gaan richting de deur die de ingang moet voorstellen daar wachten ze op ons. “7 entreekaarten graag” zegt Harry. Ik kijk hem verbaasd aan. “wat doe jij nou weer? Ik betaal voor Sanne en mij!” zeg ik verbaasd. “nee hoor, dat doen wij al!” zegt Louis lachend. “nee, doe niet zo gek! En dan willen jullie ook nog gaan betalen als we uiteten gaan?!” roep ik uit. ”jaa! precies” zegt Niall.


heeyy beauty's,


hier is weer een nieuw hoofdstukje! ik ben begonnen aan een nieuwe story! en deze week ga ik het eerste hoofdstuk online zetten! hopelijk willen daar aan mee lezen.

REAGEREN = MELDING

xoxox lots of loveeee


Reacties:

1 2

1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 15 maart 2014 - 11:11:
Een super leuk verhaal!


Nynlufx
Nynlufx zei op 3 maart 2014 - 17:30:
Aweeesooommmeeee


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 3 maart 2014 - 8:32:
Ik wil melding !! I'm totally in love with this story !!


xDeadAngel
xDeadAngel zei op 2 maart 2014 - 19:55:
super leuk!! x c:


juutjee19
juutjee19 zei op 2 maart 2014 - 19:46:
Lovee this story^^
Snel verder!!
X