Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 34

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:47

1334

0

291



Hoofdstuk 34

--int stadÃ¢â‚¬â€ťJe stapt de bus uit en.... 'SOLDEN!!!!!!!!' roep je!! je rent de eerste de beste winkel in met Maite en Hann achter je aan. 'SCHOENEN!!' gil je weer als je ziet welke winkel je bent binnen gelopen. Je probeert het ene paar na het andere aan. Je gaat winkel in en uit, met telkens meer en meer tassen. Hann en Maite lijken meer je tassendragers te zijn dan je shopbuddy's. Na een paar uur shoppen laten jullie je uitgeput op een bankje neervallen. 'ik ben moe' zucht je. De andere knikken instemmend. Na even uitgerust te zijn zetten jullie de zoektocht naar kleren weer verder. Jullie kopen bijna heel Milaan leeg. Vermoeid en uitgeput vallen jullie 4 uur later neer op het bed in het hotel. 'Nou dat was me een dagje zeg.' Nog even blijven jullie doorpraten,lachen en gewoon raar doen. Tot er op de deur word geklopt. 'wie is daar?' roept Maite. 'roomservice' roept iemand achter de deur terug. 'heeft iemand roomservice bestelt?' vraagt Maite aan jou en Hann. Beide schudden jullie nee. Voorzichtig sluipen jullie alle 3 naar de deur en doen ze voorzichtig open. Maite opent de deur en meteen komt Tom binnengelopen met een radio. Hij zet jullie neer op bed en zet de radio op. Meteen knalt er "you can leave your hat on" uit de boxen. Hann, Maite en jij kijken mekaar eens raar aan en daarna komen er 3 mannen met enkel een zwarte strakke boxer, een vlinderdasje en een zwarte hoed tot over hun ogen aan. Ze komen voor jullie staan en Tom zet de muziek wat luider. Meteen beginnen ze alle 3 te dansen. En op het einde zitten ze elk op jullie schoot. Je trekt de jongen die op jou schoot zit wat dichter naar je toe aan zn vlinderdasje, en zet de hoed die hij op had op jou hoofd. Meteen kijk je in die bruine zwart omlijnde ogen die je zo goed kent. Je kust die lippen die je al zo vaak hebt gekust. 'dat was,, sexy Bill' zei je zwoel. Meteen staat Bill op en grijpt je vast. Hij pakt je op en neemt je mee naar de kamer er naast.
--in de kamer--Je smijt die hoed die je op had aan de kant en Bill zet je neer. Je duwt Bill het bed op en gaat op zn schoot zitten. Je plaats overal kusjes en ondertussen trekt Bill je blouse uit. Ook hij geeft je overal kusjes. Om moeilijk te doen kruipen jullie meer het bed op en lig jij bovenop Bill terwijl hij je broek uitprutst. Je kust hem is zn nek en geeft hem een grote zuigzoen. Je broek hangt nu rond je enkels en je schud em uit. Nu liggen jullie daarbeide in jullie ondergoed. Met een lange ruk trek je Bill's boxer uit en hij heeft ondertusse ook al je bh uitgekregen. Hij wil net je slip uitdoen wanneer jullie een deur horen openslaan. 'Joyce?!' hoor je vanuit het kleine gangetje roepen. 'wat?' vraag je geërgerd terug terwijl je snel over de dekens kruipt. Je hoort voetstappen en Maite komt de hoek om. 'moogt ge sex hebben als ge zwanger zijt?' vraagt ze onzeker. 'ik heb geen idee, maar Maite..' zeg je nog steeds geërgerd. 'ju, hup, I'm in the middle of something' zeg je nog met enkele handgebaartjes dat ze weg moet. Met een zucht draait Maite zich om, en trekt het laken dat ze rond zich had nog een goed om daarna zuchtend weg te gaan. 'ik vraag het wel aan Hann.' roept ze nog. 'als ge onnatuurlijke geluiden hoort vanuit hun kamer zou ik ni naar binnen gaan.' roep je haar nog na terwijl je een deur hoort dicht slaan.Je keert je terug om naar Bill en.. Ziet dat hij in slaap is gevallen. 'geweldig!' fluister je zacht. Je bent nog lang niet moe dus ga je het bed uit en trek je snel een topje en een kamerjas aan. Op je pantoffels slof je de gang op. Het is er helemaal verlaten alleen op het einde van de gang zie je een kamermeisje met een karretje een bestelling afleveren. Je draait je weg van het hele gebeuren en besluit dan maar eventjes om bij Tom langs te gaan. Je klopt op de deur maar er doet niemand open. Na eventjes te wachten klop je nog eens en weer geen reactie. Na een 3de maal kloppen, zeg maar gerust de deur half inrammen gaat de deur open. 'wamoejevame?' vraagt Tom slaapdronken. 'ik kon niet slapen.' zeg je zacht terwijl je Tom voorbij loopt en de kamer ingaat. 'kan je Bill dan niet storen?' vraagt Tom terwijl hij de deur sluit. 'die sliep al.' zeg je en je laat je op bed neerploffen. 'en wa dachte da ik aant doen was.' antwoord Tom droog terwijl hij naar je gaat zitten. 'ja maar, jij bent mn vriendje niet dus heb ik geen schuldgevoel als ik je wakker maak fzo.' bijt je terug. 'touché' mompelt hij zacht. 'moet je iets te drinken hebben?' voegt hij er nog aan toe terwijl hij naar de minibar strompelt. 'euh.. passoa, als da der is' antwoord je, ja je hebt het graag fruitig. Tom komt terug met 2 flesjes. 1 met iets oranje feestelijks gekleurd in en een ander met iets viezigs geelkleurigs in wat je nogal sterk aan pipi doet denke. Bier waarschijnlijk. Jullie klinken samen op een goed ALLES en nemen een grote slok. Als het drinken op is.. Je ligt plat op je rug op bed en Tom zit voor het venster te giegelen. 'waar lach jij om?' vraag je schaapachtig terwijl je zelf ook begint te giggelen. 'kweni, gewon.' antwoord Tom en strompeld naar het bed waar hij zich ook laat neervallen. Je wil recht gaan zitten maar voor je goed en wel omhoog bent lig je al weer plat. 'tommi!!' roep je schor. 'ja pop' hoor je hem gesmoort terug zeggen. 'ben zat' zeg je terug. 'mmikook' mompeld Tom. Je kijkt opzij en je ziet dat Tom naast je ligt met zn gezicht begraven in de lakens. 'tommi' zeg je weer. 'wa' zegt hij en draait zich naar je toe. 'we moeje wa doen e..' antwoord je. 'wa?' vraagt hij weer. 'late we.. iets doen.' zeg je tam en je rolt je wat meer naar Tom. Je hoort geen antwoord meer dus por je Tom maar in zn zij. Tom schiet recht en roept: 'ik leef nog!' Hij merkt dat jij strijk gaat en port jou terug. Jij laat het daar niet bij en zo ontstaat er een heel por gevecht. Uiteindelijk vallen jullie buiten adem weer op bed en kijk je Tom nog nazuchtend aan. Tom gaat wat dichter bij je liggen en je kijkt in diezelfde bruine ogen die ook Bill heeft. Je kan het niet helpen maar je smelt er helemaal bij weg. Een hand voel je over je zij gaan terwijl die ogen steeds dichter komen. Je sluit je ogen en rilt even onder de aanraking van Tom's koude handen. Vrijwel meteen voel je een paar lippen op de jouwe. Het voelt goed maar ergens weet je ook dat het fout is. Je weet niet wat je moet doen en verstijft blijf je daar liggen. Ne even twijfelen wint het goede gevoel van het fout en kus je Tom terug. De kus lijkt maar te blijven duren en even later opent Tom zn mond en voel je zn tong binnen komen. De 'onschuldige' zoen veranderd in een wilde dronken kus. Je gaat met je handen door zn dreads en hij met de zijn onder je topje. Na een tijdje stoppen jullie. Je kijkt Tom aan en je ziet een glinstering in zn ogen. Het is een blik waarmee je hem al naar zoveel meisjes hebt zien kijken. Het maakt iets warms bij je los maar tegelijk laat het je onzeker voelen. Uiteindelijkt trekt hij je wat dichter tegen zich aan en vallen jullie zonder een woord te zeggen in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.