Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One tweet turned my life upside down ~ feat 1Dzayn » 4 ~ Moving Plans...

One tweet turned my life upside down ~ feat 1Dzayn

2 maart 2014 - 21:14

564

5

230



4 ~ Moving Plans...

Hello !! Chaptero numero viero !!! (Spaanse bui XD) Writtin bij moi ! Le Fleuro de ijso !!

Rose pov

' Simon wil ons spreken ' Langzaam bereiken de woorden mijn oren. In de hemelse stem van mijn vader klinkt een bezorgde ondertoon. ' Papa, wat gaat er gebeuren ? ' vraag ik zachtjes. Hij trekt me in een knuffel maar zegt niks. Zodra hij me loslaat rent hij de trap op, richting mam. ' JAYLINN !! WE MOETEN NAAR SIMON !! ' schreeuwt hij. Het antwoord kan ik niet horen omdat ik de gang inloop om mijn schoenen aan te doen. Opeens besef ik dat ik de pyama nog aan heb. Jammer dan ! Terwijl ik mijn jas aan doe zie ik de bezorgde blikken op de gezichten van mijn ouders. We stappen in de auto en rijden, nou ja racen richting het kantoor van Simon. Al snel arriveren we en rennen we naar binnen, bijna gelijk worden we geroepen. En daar zitten we dan, in het kantoor van ome Simon. Hier hebben we zoveel leuke dingen gehoord. Zoals dat Eleanor zwanger was van Luc, ofdat de kleine Eric zou komen. Maar nu was ik bang, bang voor slecht nieuws. Mijn piekerende gedachten worden weggewuifd als de deur open gaat. Simon stapt naar binnen en gaat zitten achter zijn bureau. Er ligt een grote frons op zijn gezicht en ik ben bang dat dat niet alleen komt van het huilen van Eric. Zijn mond gaat open en ik voel hoe mijn vader me dichter tegen zich aantrekt. ' Familie Malik, ik heb gehoord wat er is gebeurt en er zullen helaas wat dingen moeten veranderen ' hij stopt even, en mocht het zijn voor een dramatisch effect dan is dat gelukt. Al snel vervolgt hij zijn verhaal en ik klamp me vast aan mijn vader. ' Het is het beste om Rose te laten inwonen bij de Tomlinson's ' Een geschrokken geluid verlaat de mond van mijn moeder. Ik voelde hoe ik van mijn stoel viel en toen werd alles zwart...


Zayn pov

Ik hoor een geschrokken geluid uit de mond van Jaylinn komen, dit was ongelofelijk ! Mijn kleine meisje.... Ze zou ergens anders moeten gaan wonen... Opeens voel ik hoe het gewicht onder mijn arm verdwijnt. Ik zie hoe Rose van haar stoel valt en kan haar nog net opvangen. ' Rose ? Rose ! ' als ik merk dat ze niet reageert raak ik in paniek. Hees begin ik haar naam te schreeuwen en voel hoe Jaylinn naast me hurkt. ' Wat is er ? ' vraagt ze. Ik reageer niet, ik roep steeds harder en kijk met grote ogen naar mijn dochter die hier in mijn armen ligt. ' ROSEEE ! ' roep ik nog een keer. Dan trek ik haar tegen me aan en begin zachtjes te huilen. ' Zayn, laat Rose los ' hoor ik de stem van Simon naast me zeggen. Ik schud mijn hoofd en voel beweging in mijn armen. ' Rose ? Rosie ? ' fluister ik zachtjes. ' Papa... Mijn hoofd doet zeer... ' hoor ik Rose zeggen. Opgelucht zucht ik en help haar op de stoel. Jaylinn gaat aan de andere kant van Rose staan en begint zachtjes te praten. ' Gaat het liefje ? Heb je pijn ? ' Ik zie hoe ze knikt. Haar mond gaat open en ze vraagt wat. ' Waarom zijn we hier daddy ? '. ' Weet je het niet meer sweetcheeks ? ' vraag ik bezorgt. Ze schud haar hoofd. ' Simon, wij gaan met Rose naar het ziekenhuis. Licht de rest maar in ' zeg ik terwijl ik Rose weer omhoog help. Samen met mijn vrouw help ik haar richting de deur. Weg van hier, weg van alle problemen....


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 30 maart 2014 - 12:55:
Btww, MELDINGGG<3


RivLovee
RivLovee zei op 30 maart 2014 - 12:54:
Pooooor Rose<3


fantasyfreak
fantasyfreak zei op 25 maart 2014 - 19:39:
arme Rose! melding?


1DNiaLL
1DNiaLL zei op 13 maart 2014 - 19:49:
arme roos...


justmissF24
justmissF24 zei op 3 maart 2014 - 8:40:
Arme roos en de familie