Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Summer Love » 05

Summer Love

5 maart 2014 - 2:11

475

0

139



05

Hey mensen ik ben kei lang weggeweest en dat weet ik het ging thuis gewoon niet goed en nu loopt het nog steeds niet zo lekker. er is ook veel gebeurd op school ik heb dingen gedaan waar ik spijt van had en nog steeds heb. ook ben ik in therapie omdat ik mijn hele leen al mijn pesterijen heb opgekropt. volgen mijn therapeute moet ik het van mij af gaan schrijven en opeens dacht ik weer aan fanfic dus hier schrijf ik weer mijn verhaal en ik ga het afmaken xoxo Vita

Vita POV:
Ik bleef nog even zitten en hoorde allemaal geschreeuw langs me en zag rook. Opeen hoorde ik iemand zeggen: "en toen heb je de eieren laten aanbranden omdat je teveel aan Vita dacht?". Say whuut dacht ik. Het zal wel waarschijnlijk gewoon een grapje ik ken het wel. Ik liep naar binnen en ging maar eens een ontbijt maken. Een simpel eitje met bacon is het uiteindelijk geworden. Iedereen sliep nog vanwege de lange nacht in het ziekenhuis. Ik besloot om 4 eitjes te bakken. Alle 4 op een boterham en zette se op de kamers neer. Ik schreef een briefje aan mijn ouders:
pap mam zoals jullie me kennen kan ik niet stilzitten. ik was al rond 7 uur op vanmorgen lief dat jullie me gisteren even uit het ziekenhuis kwamen helpen haha heb ik weer maar aangezien ik niet kan hardlopen en stilzitten niks voor mij is ga ik maar een stukje lopen duurt wel langer ben voor 12 uur terug ik doe voorzichting LY xxx ik legde het op tafel en ging naar buiten. Blijkbaar was ik niet de enigste want ik zag Zayn buiten. Ik stak een sigaret op en liep naar het strand. Vita! riep Zayn ik draaide me om en zag hem naar mij toe rennen. Can i walk with you? Yeah sure i exactly wanna run but yeah i`m not the smartest one and the rest of the story you know. Zayn lachtte. Haha i know but you smoke? Zei hij wijzend op mijn sigaret. Yeah i know its really bad but long story. Ow do you mind if i smoke one to. Yeah sure. Do you have a fire for me. Sure here, en ik gaf hem mijn aansteker. I heared someone screaming today something about Niall who has burning the eggs because of me? Ow yeah that`s a funny story Niall just came home from his talk with you and he was hungry. it was his turn to make breakfast. But probaly his mind was with you because he burned the eggs. Wait what his mind by my? Tell me more. Well i think Niall likes you very much. In the hospital he wont get away. If Niall see a girl sometimes he feels like he has to protect here. He feels that about you. Ow i didn`t knew that. But what time is it? Zayn keek een op zijn horloge. I`ts almost 12o`clock. ow kut kut kut. What? zei Zayn. uhh nothing i need to go home before i`m to late. Oright come run. Ican`t run. Oright jump on my back. Ik sprong op mijn rug en terwijl Zayn rende schreeuwde ik kei blij Superman and Superwoman. yeah. Haha Zayn lachtte zich kaopt en bracht mij thuis. Bye zei hij en hij gaf me knuffel. Bue see you tonight en ik liep me huisje in.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.