Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Jack Sparrow on the pirates of the Caribbean » hoofdstuk 1

Jack Sparrow on the pirates of the Caribbean

14 aug 2016 - 23:26

258

0

412



hoofdstuk 1

Jacky loop over straat hij loop al een paar uur.

Jacky liep over straat hij had honger. Hij keek wat die in zijn zakken had , maar 2 brons stukken dat is niet genoeg voor een hele brood. Hij liep naar de bakker .Wit of bruin brood vroeg de bakker. Wit zei Jacky . Dat is dan 2 zilver stukken .
Ik heb maar 2 brons stukken zei Jacky. De bakker zei voor 1 brons stuk krijg je een heel klein wit broodje en een flesje rum. Is goed zei Jacky.Hij liep uit de winkel hij at wat brood hij dacht ik hoef geen rum.Hij keek naar de haven daar lag een schip Jacky las in ze hoofd op De Black Pearl. Hij hoorde een man roepen kapitein kunnen we vertrekken.Nog niet zei de man. Jacky keek naar de man hij leek jaar of 30 en een beetje op mij dacht die. De man riep Gibbs hebben we alles. Even kijken zei Gibbs . Jacky liep op de loop plank hij wou het schip beter bekijken wat een prachtig schip dacht hij. WAT DOET DAT DAAR zei een man. Ga van mij schip af. Jacky zei wie ben je dan.Dat gaat jouw niks aan zei de man.Jacky zei als ik van een schip af moet wil ik weten door wie.Ik ben Kapitein Jack Sparrow. Sparrow ? zei Jacky . En wie ben jij dan zei Jack. Jack sparrow Junior maar zeg maar Jacky.Hoe oud ben jij zei Jack. Jacky zei ik ben 13 jaar. Jack`s ogen werden groter dan bbben jij mijn zoon. Ja zij Jacky mag ik mee varen. Ja hoor zei Jack.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.