Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Het leven van Jill - PAUSED » H27 - When love gets complicated..

Het leven van Jill - PAUSED

9 maart 2014 - 14:37

895

20

492



H27 - When love gets complicated..

He hii zijn we weer! Geniet van hoofdstukje 27 en don't forget to leave a comment.

Harry POV

Mijn telefoon ging af dus graaide ik in mijn broekzak opzoek naar mijn iPhone. Taylor Swift gaf het scherm aan. Een diepe zucht verliet mijn mond, hier had ik dus echt geen zin in. Ik drukte het gesprek weg en stopte mijn telefoon terug in mijn zak. Louis, die voor me op de bank zat, keek me vragend aan. 'Nothing.' zei ik tegen Louis. Ik had geen zin om het over Taylor te hebben, ik was het ondertussen namelijk al aardig zat. Taylor gaf het echter niet snel op, de telefoon bleef afgaan. Ik haalde mijn telefoon weer uit mijn zak om het op de stille stand te zetten maar voor ik dat voor elkaar kreeg, griste Perrie mijn telefoon uit mijn handen.
'Pez!?' riep ik verbaasd. 'Let me talk to her. Everything will be okay.' antwoordde ze. Misschien had Perrie gelijk en kon zij Taylor ervan overtuigen dat het beter was dat ze mij met rust liet. Perrie nam de telefoon op. 'Hi Taylor, it's Perrie.' Het bleef even stil. 'Hm hm.' Perrie speelde ondertussen met haar legergroen gelakte nagels. 'Hm hm.' Perrie keek me kort aan en knikte. 'That's exactly the point.' Ik hoorde Taylor aan de andere kant tegen Perrie ratelen over "love" en "trust" maar ik kon niet plaatsen wat er precies werd gezegd.
'No that's rubbish!' zei Perrie met een boze toon, ze was duidelijk geïrriteerd. 'Harry did love you! The problem is that sometimes peoples feelings change, those things happen Taylor.' zei Perrie terwijl ze richting de voordeur liep. Ze opende de voordeur en ging op de galerij tegen de muur zitten om daar het gesprek in rust af te maken. Ik besloot binnen rustig af te wachten en zakte naast Louis op de bank. 'It's okay mate. Perrie knows what she's doing.' zei Louis terwijl hij mij tegen zich aan trok. Eleanor knikte en gaf me een aai over mijn krullen. Ik glimlachte waterig. 'I'm going to make tea. Want some?' Ik knikte en Eleanor liep, met de lege theeglazen die op tafel stonden, de keuken in. Louis speelde wat met mijn krullen en sprak me moed in.
Ik slaakte een diepe zucht en ging weer rechtop zitten. 'Hazz?' vroeg Louis. 'Yeah?' 'I wanna buy Eleanor a present.' legde Louis uit. 'What kind of present?' vroeg ik door. 'I don't know. That's why I need your help.' 'Hmm, let me think. Maybe we can go to the mall or something this weekend.' stelde ik voor. 'Okay, now sshh. She's coming.' kapte Lou het gesprek af toen Eleanor aan kwam lopen met een dienblad vol gevulde theeglazen.


Liam POV


'So the jerk cheated on you?' 'Yes, he did.' antwoordde ze. 'I don't get why people do those things. It makes me so mad.' zei ik fel. 'Hm hm.' zei Jill zachtjes. 'And now it's your turn. How about your lovelife?' vroeg ze nieuwsgierig. Ik zuchtte. 'Is it that bad?' Ik schudde mijn hoofd.
Het was alleen dat ik wist dat ik haar over de huidige situatie niets kon vertellen, ookal wilde ik dat dolgraag. 'Well, you know about Dani right?' Jill knikte. 'Yes, I do.' 'I had the stupid idea that she was the one I was going to marry.' Ik slikte en Jill legde haar hand op mijn bovenbeen. 'I'm sorry.' zei ze voorzichtig. 'Don't be! It's just that most of the people think that being famous is only having fun, money and girls but it's not.' Jill luisterde aandachtig. 'Being famous ruins relationships and friendschips, people who don't know you judge you all the time, people take advantage of you a lot and in the end when you're broken you have to keep smiling because you can't let your fans down.' Jill schrok van de manier waarop ik dit vertelde en ze was niet de enige. Ik heb, op Danielle na, dit nog nooit iemand vertelt maar bij Jill ging het vanzelf. 'Dani and I couldn't see eachother as much as we wanted and that in combination with the rumours and hate ruined our relationship.'
'And right now? How is your love life right now?' vroeg Jill nieuwsgierig. 'Right now, there is no one.' loog ik.

'Stairs?' vroeg ik toen we de hal van Harry zijn appartementencomplex binnen liepen. 'Sure!' antwoordde ze. Samen met Jill en de tassen vol eten van Nando's liep ik de trap op richting de galerij. Eenmaal daar aangekomen zagen we Perrie op de grond zitten. 'Okay, thanks Taylor. Bye!' zei ze vriendelijk en hing daarna de telefoon op. Ik keek haar vragend aan. 'Long story, I'll explain it to you later.' antwoordde ze terwijl ze de voordeur opende. Ik liep achter Perrie aan de woonkamer in en Jill volgde. In de woonkamer troffen we de rest van de groep aan. Louis en Zayn waren extra stoelen aan het halen in Harry zijn slaapkamer, Niall en Eleanor waren de tafel aan het dekken, Michelle zat op de bank met haar telefoon te spelen en Harry en Noa waren aan het stoeien. Perrie legde de iPhone van Harry neer en plofte naast Michelle op de bank. 'New lover?' vroeg ze nieuwsgierig. Michelle liep rood aan. 'Not yet, it's complicated.' antwoordde ze. Perrie knikte. Ik keek naar Jill en zag dat ze zich ergerde aan Harry die erg flirterig bezig was met haar jongere zusje. Het is altijd ingewikkeld dacht ik bij mezelf.
Altijd.


Melding? Reageer!


Reacties:

1 2 3 4

Chrissy
Chrissy zei op 16 maart 2014 - 21:13:
Ahhh
Ik heb dit gemissst
Ik was veeel te druk om ook maar online te zijn
Maar ik ben zo blij dat ik dr weer ben!


XxAmyxX zei op 14 maart 2014 - 22:03:
Wauwie, nice guurl.

Sorry voor m'n late reactie.

Hihi, you make it all real for me Grote Smurf.

I love you


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 11 maart 2014 - 19:10:
too freaking awesome !


todd
todd zei op 10 maart 2014 - 22:05:
wauww....


Xxlovelyhaz
Xxlovelyhaz zei op 10 maart 2014 - 21:11:
Toppie