Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Little Mix » Little Mix » Little Mix

Little Mix

10 maart 2014 - 17:31

157

0

228



Little Mix

Perrie gaat op zangles, ze ziet een leuke hunk voorbij lopen : Zayn Malik. Hij vraag verkering aan perrie! En wat gaat perrie zeggen? Dit is hoofdstuk 2! Lees dit niet als je hoofdstuk 1 niet hebt gelezen. anders snap je het niet?!

Zayn :' Wil je met me?'. Perrie :'Eh.... Ik weet het niet, Ik denk er over na'. Zayn :'ik wil het op de einde van deze zangles horen, okey?". Perrie :'hm... Misschien". Zayn lacht heel lief naar Perrie. Toen de les voorbij was kwam Zayn weer naar Perrie toe. Zayn :'Zo, heb je der over nagedacht?'. Perrie :'Jah..'. Zayn keek erg benieuwd. Zayn :'En het antwoord is?'. Perrie :'Eh.. Ja, Sorry, Maar ik wil GEEN verkering met je'. Zayn keek erg verdrietig naar haar. Het leek wel dat ze jaren lang met elkaar hebben en dat perrie het uitmaakt! Perrie :'Jah, sorry... Ik ben er nog niet klaar voor'. Zayn keek haar een beetje boos/verdrietig aan. Zayn :'Hier kan je spijt van krijgen!'. Perrie keek heel erg schuldig naar hem en zei:'Zayn, wacht, er zijn hier duizenden mooie meisjes! Ik ben niet de enige meisje in dit land?'. Zayn keek en ging gelijk weg.. zou het goed komen?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.