Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 35

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:47

1488

0

285



Hoofdstuk 35

--de volgende morgen--Je opent je ogen en snuift de ochtend geur op. god wat ruik ik hier, het riekt naar, Tom's deo denk je bij jezelf. Je draait je om en verschiet zo hard dat je bijna naast het bed ligt als je merkt wat er naast je ligt. Tom ligt naast je in een diepe slaap. Uit zn mondhoek druipt wat kwijl en zn dreads hangen verward over heel zn gezicht. men, wat is er gistere gebeurt? denk je weer. Je staat recht en het lijkt of je een klop tegen je kop krijgt. Je valt weer terug op bed en wrijft eens over je hoofd een barstende koppijn slaat toe. Je sloft naar het kleine badkamertje en bekijkt jezelf eens goed in de spiegel. Je conclusie is dat je er echt sh*t uitziet. je gooit wat water in je gezicht en dan komt alles terug. Je herrinerd je alles weer van gisteren avond. Geschokt en volop in gedachte verzonken slenter je terug naar je eigen kamer. Je opent de deur en gaat op bed zitten. 'Waar was je nou?' hoor je Bill vragen. Je negeert het en legt je neer. Je begraaft je gezicht in het kussen en begint zacht te huilen. Huilend lig je op bed. Bill komt naast je zitten en legt een hand op je rug. 'schatje wat is er gebeurt?' De tranen stromen nog harder over je wangen als je zn warme stem hoort. 'ga bitte eventjes weg, ik wil alleen zijn.' Je weet dat Bill nog iets wil zeggen, maar hij weet wel beter en laat je met rust. Des te langer je er blijft liggen des te langer en erger de snikken worden. Tegen de middag hoor je de deur weer open gaan. 'wie is daar?' vraag je met een zacht stemmetje. 'wij zijn het.' antwoorde de mensen terug en je ziet Maite en Hann hun kop om de hoek steken. 'oh, hoi, kom er in' zeg je afwezig. Nog steeds stromen de tranen over je wangen. 'liefie, wat is er toch met je gebeurt?'vraagt Maite meteen en ze komen beide naast je zitten. 'niks niks' zeg je en je laat je weer in de kussens vallen. 'je kan ons ni zegge da DIT niks is e' zeg Hann en trekt een kussen onder je hoofd uit. 'ok ok tis al goe' Maite heeft al zakdoekjes en chocoladeijs gepakt en samen zitten jullie op bed. Je begint te vertellen: 'wel, gisteren na de stripact waren Bill en ik naar de kamer gehad, daar tja, begon het heel gezellig te worden. En toen kwam Maite vragen of je sex mag hebben als je zwanger bent. En toen ze weer weg ging was Bill al in slaap gevallen, ik neem hem ook niets kwalijk, het schaap was pompaf. Dus ik maar even de gang op, daar was ook niemand dus ging ik naar Tom's kamer, daar hadden we wat gedronken en..' je stopt even. 'toen kuste we mekaar.' zeg je snel. 'Ge hebt toch geen sex gehad e?' vraag Hann meteen. 'da zou er nog aan mankere' antwoord je snel terug. 'Maar, dat was het ergste niet, het was gewoon, ik besefte dat ik iets fout deed, maar waarom voelde het dan zo goed?' Een traan rolt over je wang en je kijkt Maite en Hann bang aan. 'heb je..' begint Maite voorzichtig. 'Misschien gevoelens voor Tom?' Je kijkt haar bang aan en denkt na. 'nee, nee helemaal niet,ik ik, ik..' je twijfelt je hebt geen idee wat je moet zeggen. 'ik weet het niet.' zucht je uiteindelijk je laat je weer achterover vallen.
Je ziet dat Hann en Maite enkele veelbetekende blikken uitwisselen. 'Wat?' vraag je meteen paniekerig. 'Je moet het aan Bill vertellen.' valt Maite meteen met de deur in huis. 'wat? ben je helemaal gek? hij vermoord me, of nog erger, hij dumpt me. Bill mag hier nooit iets van te weten komen.' Je blijft maar hysterisch doorratelen. 'het is voor je eigen bestwil Joyce' zegt Hann uiteindelijk. 'We weten hoe je word als je iets moet verzwijgen voor iemand dierbaar, uiteindelijk zwicht je er onder en dan word alles nog erger.' leggen ze je uit. 'maar, dit is anders, dit is..' je stopt in het midden van je zin. Je weet geen woorden voor wat dit is. Dit is in jou ogen gewoon te erg voor woorden. 'Misschien moet ik gewoon weg gaan.' mompel je. Je staat recht en loopt in je pyjama de kamer uit. Zo loop je het hotel door en het park in. Daar zet je je neer op een bankje en. Plots gaat je mobieltje. Je vist het uit je broek en ziet dat het Bill is die je probeert te bellen. Je negeert het en steekt de gsm weer weg. Een traan valt op de grond. Je vermant je wat maar blijft toch nog een hele tijd zitten. Een paar uur later krijg je een smsje van Hann 'heey schat, de jongens zn trg komt ge ook? xxHann.' staat er. 'kom er zo aan.' stuur je terug. Je staat op en slentert terug naar het hotel. Eenmaal terug ga je nog snel even naar het toilet. Als je jezelf ziet in de spiegel schrik je je een ongeluk. Je ziet er verschrikkelijk. Ten eerste heb je je enkel je ondergoed en kamerjas nog aan, je haar is niet gekamt en je make-up van gistere avond is helemaal uitgelopen. Je gooit wat water in je gezicht en maakt je een beetje beter op. Je gaat naar de lift en voelt nog steeds hoofden draaien als je voorbij komt. Eindelijk ben je in de lift. Je gaat naar de etage waar jullie kamers zijn. Je gaat naar de kamer van Bill en jou maar voor je er graakt word je een andere kamer ingetrokken. Je wilt gillen maar het lukt niet, de persoon houd een hand voor je mond. Je zicht word scherper er je ziet dat Tom degene is die je de kamer introk. Meteen ben je stil. Je duwt Tom van je weg en je gaat op het bed zitten. 'waar was je deze morgen naartoe?' vraagt Tom terwijl hij naast je komt zitten. 'ik was weer naar Bill, gistere avond was gewoon fout.' zeg je en je blijft naar je voeten staren. 'maar je deed wel met me mee.' gaat Tom verder. 'we waren dronken.' verdedig je meteen. 'komaan je vond het leuk.' zegt Tom en hij komt wat dichter bij je zitten. 'Tom, ik heb met Bill, remember, je BROER!' Je wilt hem van je weg duwen maar Tom pakt je vast en drukt een kus op je lippen. Meteen duw je hem van je af. 'ZIJT GE HELEMAAL OP U KOPPEKE GEVALLEN!!!' gil je meteen. Je springt van het bed af en je wilt wegstormen. Maar Tom houd je tegen. 'Het is jou keuze Joyce, zie dat je je niet gaat afvrage what if..' Je twijfelt, wat moet je nu doen. 1000de gedachten razen door je hoofd. Uiteindelijk laat Tom je los en jij.. Je gaat dichter bij Tom staan en snel geef je hem een kus. 'Je vertelt hier NIEMAND over, gesnopen' zeg je nog voor je de kamer verlaat. Je staat voor de deur van Bill's kamer, je haalt een keer diep adem en opent de deur met een grote grijns. 'hunny I'm home!' roep je luid en Bill steekt zn kop om de hoek. 'iemand is hier gelukkig' zegt Bill verbaast. 'da is omda ik van u hou e schat, van u, en alleen van u' antwoord je en je pakt Bill vast en druk een kus op zn lippen. 'en deze morgen lag je nog huilend op bed.' merkt hij op. 'meisjesproblemen' zeg je snel en geeft hem nog een kus. 'Gelukkig is alles weer helemaal ok met mijn meisje.' zegt Bill blij. 'Wil je je dan klaarmaken? het is al avond en je loopt nog in de kamerjas rond en we gaan zo iets eten met de rest.' vraagt hij dan. sh*t Tom gaat daar ook zijn, act casual denk je bij jezelf. 'ok is goed, laat me even douche en me opmaken ok schat.' zeg je met een grijns tot achter je oren. Je doucht je snel en maakt je op je paasbest op. Je komt de badkamer uit en je ziet Bill's mond openvallen. 'is dit allemaal voor mij liefje?' vraagt Bill en komt naar je toe. 'natuurlijk voor wie anders?' antwoord je en je knipoogt een keer. 'Kom dan gaan we naar de rest.' Je knikt en volgt de rest. Beneden staat iedereen al klaar om op restaurant te gaan. Iedereen ziet er geweldig uit. Jullie vertrekken en onderweg vraagt Maite aan je: 'hoe zit het met dat gedoe van vanmorge?' Je kijkt Maite verbaast aan en zegt met een moeilijke lach: 'maar Maiteke toch, das helemaal niks, all better now.' en je geeft haar een schouderklopje terwijl je snel verder vooruit loopt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.