Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Old Picture... |One Direction | » 10 -- Smile *flash*

The Old Picture... |One Direction |

10 maart 2014 - 19:04

457

10

308



10 -- Smile *flash*

sorry dat het zo'n kort stukje is...

Voor de ingang van Madame Tussauds staan nog steeds allemaal gillende fans. Even waren we allemaal vergeten dat er buiten fans stonden en dat daar ook paparazzi tussen stonden. “aww, dat hoeft echt niet hoor!” zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. “maar we hebben een hele goede reden!” zegt Zayn. “wat dan?” zeg ik verbaasd “nou we hebben tijdens het concert voor jou gezongen, want jij was vorige week jarig! Dus dit is je verjaardagscadeautje van ons voor jou!” legt Liam uit. “aww, zo lief” zeg ik, ik loop naar ze toe en geef iedereen een knuffel. We gaan het museum in en lopen langs al de wassen beelden. Dan gaat Niall zijn telefoon: 'hallo?'. 'oke, bedankt!' dan hangt hij op. Hij loopt naar Paul toe en fluistert iets in zijn oor. In de eerste zaal staan beelden van mensen van het koninklijk huis en Obama. In de tweede zaal staan allemaal zangers en zangeressen. We gaan de hoek om en komen langs Katy Perry en nog veel meer beroemdheden. Op een gegeven moment komen we in een klein zaaltje Louis en Liam gaan als eerst naar binnen. Uit het niets beginnen ze heel hard te lachen “onze wassen beelden staan hier!” roept Louis als een klein kind. We gaan met z'n alle op de foto met hun eigen wassen beelden. Paul maakt de foto en stuurt hem naar Niall, hij stuurt hem door naar mij en ik doe hem op mijn achtergrond. Via een raam kijken we naar buiten, er staan nog steeds fans buiten te wachten. “Louis als jij de autosleutel geeft dan gaan wij alvast de auto's halen en dan pikken wij jullie hier zo op” stelt Paul voor. “en..” voordat Niall zijn zijn zin afmaakt reageert Paul al “jaa, dat ga ik eerst doen!” Louis geeft Paul de autosleutel en hij gaat samen met 1 van de security guards om de auto's. Na 20 minuten wordt 1 van de security gebeld “ze zijn er bijna” zegt hij als hij heeft opgehangen. We hebben het hele museum door gelopen en komen weer bij de ingang. Het is bijna half 5 en de auto's zijn gearriveerd. De bewaking maakt de deur weer open we lopen richting de uitgang. Niall pakt mijn hand vast en we lopen samen naar de auto toe. Ineens komen ervan alle kanten flitsen. Snel gaan we in de auto zitten en Niall doet de deur dicht. “sorry, ik was vergeten dat er paparazzi stond” zegt hij verontschuldigend. “waar is de rest?” vraag ik als er na 5 minuten nog steeds met z'n tweeën in de auto zitten.




ik hoop dat jullie ook een kijkje willen nemen bij mijn nieuwe story
WIL JE EEN MELDING? PLAATS DAN EEN REACTIE!
lots of love xxxxx


Reacties:

1 2

x1Dx
x1Dx zei op 1 mei 2014 - 13:07:
Ooh ik ben helemaal vergeten om een melding te vragen als je verder gaat!
Sorry..sorry..sorry!
P.S. Wanneer ga je weer verder???
-X-


luna123
luna123 zei op 14 april 2014 - 8:53:
Melding plzzzzzzz het is echt.mooi verhaal


Nadja
Nadja zei op 31 maart 2014 - 18:43:
Melding graag xxxjes


princess
princess zei op 11 maart 2014 - 16:13:
Jeejjj samen met zijn 2e


EsjuhXxXLove zei op 11 maart 2014 - 7:54: