Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Because all of me protects all of you..... » 7 ~ Swimming and some badass skate moves

Because all of me protects all of you.....

10 maart 2014 - 20:47

1188

6

2212



7 ~ Swimming and some badass skate moves

Image and video hosting by TinyPic

Skylar pov

' Hellooo Sky !!! HOW ARE YOUUU ?? Whatever, i've changed your ringtone when your phone was here so don't be angry pleas !! Horanhug from gewoon Niall !! ' Huh ? Verbaast draaide ik me om in bed terwijl ik Nialls stem nog een keer hetzelfde hoorde zeggen. Ringtone ? * PLING * in mijn hoofd gaat een belletje rinkelen en mijn arm reek naar het nachtkastje waar mijn telefoon lag. Tammiedepammie Delore !! Calls gaf het scherm aan. Half 6 ? Ik zuchte en nam de telefoon op. ' Tamara Megan Delore ! Why the fuck bel je mij om half 6 ! ' riep ik in de telefoon. ' Shhh Girl ! Straks maak je je broer nog wakker ! ' . Ik rolde met mijn ogen en besloot toch maar wat zachter te praten. ' Oke Tammie, maar waarom half 6 lieve schat ? ' ' Nouu.... ' klonk het uit mijn IPhone Je had laatst verteld dat je vandaag die pupillen ging trainen en omdat je over 3 dagen geopereert wordt wou ik met je gaan zwemmen ! ' . Tamaraaaaa !!! Ik kom eraan !! Maar wacht voortaan even tot 6 uur met bellen nerdje lief van me ! ' . Ik hoorde een geërgede zucht uit het apparaat komen en we spraken af bij de Vlaskoel. ' Doeg Tam ! Tot zo ! ' ' Bye Sky !! Over een kwartier bij de Vlaskoel ! ' zei ze. Ik maakte een instemmend geluid en hing op. ' Tamara, gek kind.... ' mompelde ik tegen mezelf terwijl ik uit bed kroop.Langzaam slofte ik naar mijn kast en pakte bikini te pakken. Even twijfelde ik en beet op mijn lip, met een bikini kon je de krassen op mijn rug en alle littekens goed zien. Ik dacht er nog zo'n 5 seconden over na en pakte toen mijn wetsuit uit de kast. Tevreden keek naar mijn surfpak terwijl ik hem in mijn tas stopte. Samen met een setje setje kleren en mijn telefoon ging de tas dicht. Ik verwisselde mijn pyama voor een oversized shirt en mijn roze nike running shorts. Ik deed mijn haar in een slordige paardenstaart en liep van de trap naar beneden. Snel pakte ik een papiertje en krabbelde een briefje voor Miles

Hi Miles !

Ik ben samen met Tamara zwemmen in de Vlaskoel.
Bel me maar als er iets is, ook al beloof ik niet om op te nemen
Bye grote broer,

knuff Cloudy x


Tevreden hing ik het briefje op aan de koelkast en liep naar de schuur. Ik pakte mijn skateboard en reed de brandpoort uit. Mijn oortjes gingen in en ik neuriede zachtjes mee met ' Animals ' van Martin Garrix . Na 5 minuten arriveerde ik bij het zwembad waar Tamara al op me stond te wachten. ' Heei Tam ! ' riep ik blij. ' Sky !! Kom we gaan zwemmen !! ' schreeuwde ze blij. Ik werd het gebouw mee ingetrokken en al snel zaten we ons om te kleden nadat we 2 kaartjes hadden gekocht. Zodra ik eindelijk mijn wetsuit aan had stond Tamara al te wachten in haar bikini. Tjeez wat is die meid slank zeg !! Ik ben ook niet dik, maar ik train enorm veel natuurlijk. Samen liepen we richting het zwembad en we sprongen erin. Met een sierlijke duik sprong Tamara in het water terwijl ik achter haar aan plonsde. ' Nerd 1, Zeekoe 0 ! ' riep ze lachend. ' Zeekoe ? Deze zeekoe eet graag Nerdjes ! ' riep ik. Ik dook onderwater en al snel had ik mijn doel in het vizier, Tamara's benen. Ik trok haar onder water en niet veel later zaten we achter elkaar aan. We deden nog een aantal wedstrijdjes, maar ik verloor ze allemaal. Na 2 u ur hees ik mezelf zuchtend op de waterkant en besloot naar huis te gaan. ' Tammie, ik ga naar huis ! Om 12 uur moet ik de jongens trainen en ik wil zelf nog even trainen. ' riep ik. ' Okeeeeee blublublublub ik zie je morgen op school ! ' giegelde ze. Ik zwaaide nog een keer en liep richting de kleedkamers. Binnen een kwartiertje stond ik weer voor de deuren en reed weg op mijn skateboard. Ik haalde mijn IPhone uit mijn broekzak en checkte de tijd. 8:07, dan kan ik nog wel even lang de ramp. Ik zette wat vaart bij en al snel stond voor de ramp. Even keek ik of er iemand anders was. Er was alleen een jongen, maar die had de capuchon van zijn hoodie ver over zijn gezicht getrokken dus ik kon hem niet herkennen. Ik haalde mijn schouders op en maakte een sprong . Al snel had ik de smaak te pakken en begon wat trucs te doen. Met een grote smile op mijn gezicht zette ik me vanaf de bovenkant af. Ik ga de nollieflip proberen. Je maakt een sprong en gaat achter op je skateboard staan. Als je in de lucht bent maak je een achterwaartse salto en je land weer op je board als je op de grond bent. Ik voel de wind in mijn haren en voel hoe ik de lucht in geschoten wordt....


Niall pov

En daar zit ik dan, in mijn eentje op een bankje bij de skatebaan. Er is hier niemand, logisch natuurlijk want het is pas 10 over 7. Met mijn gezicht ver in mijn hoodie verborgen zit ik hier. Ik ben Sky verloren, hoezo vraag je ? Gisteren vertelde ze ons van alles. Ik luisterde goed en deed alles wat een goed vriendje waarschijnlijk had gedaan. Maar ik denk dat ze me nu als vriend ziet, en dat ze natuurlijk voor de charmes van Harry valt. Dat is altijd zo ! Iedere keer als ik een meisje meebreng dat ik leuk vind knippert Harry en ze is weg. Ik wordt opgeschrokken uit mijn gedachten als ik iemand aan hoor komen rijden. Ik kijk op terwijl ik er behendig voor zorg dat mijn blonde haren verscholen blijven. ' Sky... ' fluister ik zo zachtjes dat niemand het kan horen. Wat doet Skylar nou weer hier ? Even kijkt ze me raar aan, maar als ze naar de ramp skate realiseer ik dat ze me niet herkent heeft. Vanuit mijn ooghoeken observeer ik hoe Sky vaart maakt op de ramp. Ze maakt een aantal mooie sprongen, ze kan echt enorm goed skaten ! Ik zwijmel weg bij de gedachte met haar te ' couple skaten ' . Alleen een probleempje, we zijn geen koppel. Ik strijk een plukje blond haar weg voor mijn ogen en kijk weer naar Sky. Ze zet zich af en vliegt door de lucht. ' No way.... ' fluister ik zachtjes. Ze gaat een nollieflip doen ! Als ze door de lucht schiet lijkt alles opeens in slow motion te gaan. Midden in de lucht maakt ze de achterwaartse salto terwijl ik omhoog veer vanaf het bankje. Ze landt weer op het skateboard en op de grond en rijd grijnzend naar de ramp toe. Ik schud mijn hoofd en kijk naar het geweldige meisje. Ik werp een blik op mijn horloge en zie dat het half 9 is. Als ik opsta voel ik dat Sky even naar me kijkt, een hevige blos strijkt over mijn wangen en ik skate weg. Vanmiddag krijgen we onze eerste training van haar, ik ben benieuwd hoe dat zal worden....


Reacties:

1 2

iamwhoiam
iamwhoiam zei op 11 maart 2014 - 21:54:
oewwwi likeeee


princess
princess zei op 11 maart 2014 - 16:10:
Oehhhh spannend de eerste training.. )


juutjee19
juutjee19 zei op 11 maart 2014 - 7:54:
Ik hoop dat het Nylar wordt
Snel verder!!,
X


1Dtjetanya zei op 10 maart 2014 - 22:06:
Superleuk!!!


xcarrotx
xcarrotx zei op 10 maart 2014 - 21:25:
Oeehwaaah!! Jij eet nerds waaaaah!! Wij klinken super gezellig
Wat grappig dat niall je ringtone had veranderd^^
Leuk hoe je afwisselde van een vrolijk, melig pov van Skylar naar een verdrietige Nialler. Ik vind dat Harry haar niet mag krijgen!
And btw nylar klinkt ook veel leuker dan skarry hahahah
Kuzzies!