Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Your Other Side || Zayn J. Malik (16+) » Side OO4

Your Other Side || Zayn J. Malik (16+)

11 maart 2014 - 20:29

799

9

395



Side OO4

‘Ik vind het onacceptabel gedrag van jullie om zo in de klas te keer te gaan op elkaar!’ schreeuwt Meneer Sawyer tegen Zayn en mij. ‘Vooral voor jou Meneer Malik had ik beter gedrag verwacht van je! Dit was of is de laatste kans om goed gedrag te vertonen anders geen toekomst voor jou!’ Schreeuwt hij nog altijd boos. Ik hoor Zayn naast me zuchten. Ik kijk hem arrogant aan. Hij rolt met zijn ogen. ‘En jou Clarks! Met jou ben ik helemaal klaar mee! Je moet echt is een keer leren om respect te tonen tegen andere mensen, en niet ikke ikke!’ Zegt Sawyer iets rustiger dan net. “Nou meneer ik heelveel respect hoor’speels kijk ik hem aan. ‘werkt niet Clarks, niet dit keer.’ Jammer, was te proberen. En Sawyer loopt weg ‘slet’ hoor ik zachtjes naast me. ‘Pardon’ Zayn kijk ik nog steeds arrogant aan. ‘Je hoorde me wel’ ‘nee dat hoorde ik niet, daarom vraag ik om herpraat nerd!’ sis ik. ‘Je Nederlands is zekers je goedste vak’ zeg hij expres met fouten, om mijn te irriteren. ‘uhu en de jouwe?’ vraag ik poes lief. Man ik ben goed. ‘Zubby Clarks te irriteren, het is mijn leukste vak die ik heb van deze klote school.’ Zucht. Wat zijn we toch weer grappig Malik. Ik moet bij hem echt iets gaan flikken, maar wat? Denk Zubby denk. Het alarm laten af gaan en hem de schuld geven? Nee te cliché. Euhm, kom op Zubby je kunt het. ‘Dude waarom praat je in je zelf’ ik reageer niet. ‘ik weet dat je me heb gehoord hoort dus zeg op wat ben je van plan om mij in de zeik te nemen’ Zegt Zayn nu een beetje geërgerd. ‘Dat hoef je niet te weten’ mompel ik chagrijnig. ‘je wel want het gaat over dus ik mag en moet het weten, bitch’ roep hij. Haha ik heb hem boos gemaakt. Oké dat moest even, droog momentje. ‘wat loop je nou te grinniken’ roep hij nog steeds boos. ‘nee niks mopp ik zat te denken dat je nu echt dom zit te doen omdat je perse het wil weten wat ik ga doen’ Grinnik ik nog steeds. Ik glimlach met me liefste glimlach, die natuurlijk nep is. Wat hij verdient mijn écht glimlach niet oké. ‘Jij bent hier de domste hoor, je doet alles om een goed cijfer te krijgen. Als het moet zelf seks met docenten, je spoort gewoon niet.’ De boosheid klinkt nog altijd in zijn stem. ‘als ik niet spoor zit ik in een inrichting, zit ik er in? Nee downie.’ Schreeuw ik nu boos. Ik laat me echt niet uit maken als een psychopaat, die geobsedeerd is in seks. Hij denkt echt dat hij echt alles is en dat hij alles kan maken. Nou mooi niet hé. Hij moet is een keer een lesje leren die homo dat hij er is. Wacht maar ik krijg hem nog wel. ‘misschien zijn ze er nog niet achter gekomen dat je psychose heb in lelijke kut kop van je’ Hij is dood. ‘WAT ZEI JE DAAR! JIJ BENT EEN ACHTERLIJKE DOWNIE DIE DENKT DAT DIE WAT IS! MAA MANNETJE IK LAAT ME NIET KLEINEREN DOOR EEN NIEUWE!’ Schreeuw ik woedend naar hem. Die achterbakste klootzak dat hij er is. ‘Moet ik nu bang worden ofzo, voor je ‘bedreiging’? Uh dacht het niet he! Ik laat mij ook niet kleineren door een meisje van jou niveau!’ Woedend kijkt hij mij aan. Zayn staat op en loop naar mijn tafeltje toe. Hij plaats zijn handen er op en leunt naar voren. Zijn gezicht is net paar centimeter verwijderd. ‘Als je het waagt om iet te flikken bij mij, ben je nog lang niet jarig’ met een ijzige toon praat hij tegen me, waar je bang van word. ‘Komt mooi uit want ik vier mijn verjaardag toch niet’ Nog woedender kijkt hij mij aan. Fuck! Waarom kan ik nooit is een keer me bek houden. Hij gromt en loopt weg, het lokaal uit. Ik zucht opgelucht. Die paar seconden, minuten was ik eigenlijk een klein beetje bang voor hem. Maar denkt hij nou echt dat ’t helpt door die bedreiging? Ik laat me niet zo maar kennen hoor. Hij moest eens weten, die homo!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



Hiya! weer een stukje! Maar merken jullie het ook als ik inspiratie heb dat ik beter schrijf en meer stemmen krijg dan dat ik en inspiratieloos ben. Dat vorig hoofdstuk heb ik namelijk samen met EsjuhXxXLove geschreven maar toen was ik wel soort van inspiratieloos maar omdat ik het lang vond duren heb ik toch hulp in geschakeld om een hoofdstuk te maken voor jullie! Maar nu schrijf ik dan samen met haar en daar ben ik wel blij mee. Dat ik even steun krijg in het schrijven!


Reacties:

1 2

5soske
5soske zei op 14 okt 2014 - 21:44:
Snel verder


todd
todd zei op 17 maart 2014 - 21:22:
niceee


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 15 maart 2014 - 8:35:
Cool!


EsjuhXxXLove zei op 12 maart 2014 - 19:13:
Hihi, goed stukje!


princess
princess zei op 12 maart 2014 - 13:57:
Superr leuk nu snel vederr