Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tokio Hotel @ Kamp [4-shot] » Tokio Hotel @ Kamp 4

Tokio Hotel @ Kamp [4-shot]

9 mei 2009 - 18:49

701

6

531



Tokio Hotel @ Kamp 4

.

Zondag 19 April 2009

‘Bill, kom je nest uit, we moeten gaan inpakken en gaan’ roept Tom voor de derde keer.
Een gaap volgt en wat gedraai volgt.
‘Komal…’ is de reactie van de zanger en hij draait zich om.
Tom zucht en pakt zijn telefoon.
Hij gaat naar de muziekspeler.
Hij heeft een liedje uitgezocht en spoelt hem door, drukt op ‘play’ en legt de telefoon bij Bill’s oor.
‘Wake up…, wake up…, wake up… wake up, wake up, wake up!!!’
Bill zet de muziek speler uit en geeft hem aan Tom terug.
Hij klimt met moeite zijn bed uit.
‘Hèhè…’ zegt Tom.
Bill schenkt Tom geen aandacht en loopt hem voorbij naar de keuken waar de jongens aan de cornflakes zitten.
‘Zo, heeft Tom je uit bed gekregen?’ zegt Georg als hij Bill ziet lopen.
‘Nee, Tom heeft me niet mijn bed uitgekregen daarom loop ik hier’ zegt Bill droog.
Gustav moet lachen om de opmerking.
‘We hebben hier een kom voor je, Bill’ zegt Tom die de keuken binnen loopt.
‘Oh, oké dank je’ zegt Bill.
Bill schuift aan, aan tafel, pakt de cornflakes en melk en gooit ze in de kom.
‘Hebben jullie al gegeten?’ vraagt Bill als hij zijn eerste hap welgebouwd heeft.
De jongens knikken.
‘We probeerden je al eerder uit bed te halen, maar het lukte gewoon niet…’ zegt Georg.
‘Toen hebben we besloten om alvast te gaan eten en een deel van de spullen in te pakken’ voegt Gustav nog toe.
Bill knikt zwijgzaam en eet verder.
‘Jij moet alleen nog je spullen inpakken en dan moeten we gaan opruimen en gaan we…’ zegt Tom.
‘Hé, hoe wil je hier wegkomen?!’ roept Bill verbaasd.
‘We werden net gebeld hoe het met ons ging door Simone en we hebben haar alles uitgelegd en ze is nu onderweg om ons op te halen’ zegt Georg.
‘En niemand vertelt mij iets?!’ roept Bill weer.
‘Bill, jij was aan het slapen, dus we konden je denk ik alles vertellen, maar je had het tóch niet geweten’ zegt Tom lachend.
‘Mama’ zegt Bill blij ‘Ze komt ons ophalen alsof we weer naar huis gaan van kamp’ zegt hij en begint te lachen.
De andere jongens lachen mee.
‘Het was écht alsof we op kamp waren’ zegt Tom dan.
‘Het was wel 1 van de leukste vakanties ooit’ zegt Georg.
’Ja, we hebben geen last gehad van paparazzi of zo’ merkt Gustav op.

Als Bill klaar is met eten gaan de jongens opruimen na anderhalf uur gaat Tom’s telefoon af.
‘Heey mam’ zegt hij vrolijk.
‘Oh, dat is mooi wij zijn klaar, toch jongens?!’ roept Tom naar de jongens.
‘Jaah!!’ wordt er geroepen.
Bill komt naar Tom toe gerent en grist de telefoon uit zijn handen.
‘Mama, dank je wel dat je ons komt ophalen, we zijn klaar met opruimen en alles in pakken, dus je kunt komen’ zegt hij blij.
Bill zet de telefoon op speaker zodat de andere jongens kunnen mee luisteren.
‘Bill, ik ben er al als jullie naar buiten lopen dan zien jullie de auto staan en kunnen jullie instappen’ zegt Simone droog.
‘Oh’ zegt Bill dan.
Ze lachen om de reactie van Bill.
‘We komen eraan!!’ roept Tom en hangt op.
‘Bill kom je?!’ roepen de jongens als Bill nog steeds niet komt.
‘Ja, kom eraan ik moet nog 1 ding doen’ roept hij terug.
Hij pakt een papiertje en een pen uit zijn broekzak krabbelt iets op papier en rent dan naar buiten.
De spullen worden naar de auto gebracht.
Bill loopt naar zijn moeder toe en bedankt haar met een kus voor het ophalen.
Simone lacht naar hem en de andere jongens bedanken haar ook.
Als de spullen zijn ingeladen gaan de jongens de auto in en rijden ze naar huis.
‘Hebben jullie het leuk gehad jongens?’ vraagt Simone.
‘Jaa!!’ roepen de jongens en ze vertellen over wat ze het afgelopen weekend gedaan hebben.

1 Week later


Het THDST komt het kampgebouw binnen en ze zetten de spullen neer.
Dan roept iemand.
‘Ik heb een briefje gevonden!! Kom snel het is van de jongens!!’
Iedereen komt snel kijken wat er nou aan de hand is.
Het briefje wordt voorgelezen.


Lieve lezer,

Mijn vrienden en ik hebben noodgedwongen gebruik moeten maken van deze plek.
De reden is dat we uit Duitsland komen en een band van onze tourbus kapot was.
We hadden geen bereik tot vandaag en moesten dus hier blijven.
We hebben alles netjes opgeruimd en ik hoop dat verder niemand er last van had.
Onze excuus hiervoor, maar we konden niet anders.

Liefs,

Bill Kaulitz



Einde! XD


Reacties:

1 2

Lisaa
Lisaa zei op 15 dec 2009 - 21:17:
Superleuk<3
x


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 23 aug 2009 - 17:05:
whahahah dat verhaal is egt cuwl


Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 19 juli 2009 - 18:30:
‘Zo, heeft Tom je uit bed gekregen?’ zegt Georg als hij Bill ziet lopen.
‘Nee, Tom heeft me niet mijn bed uitgekregen daarom loop ik hier’ zegt Bill droog.

Ligt echt plat x)


Joliando
Joliando zei op 21 mei 2009 - 0:17:
Kei droog, schrijft Bill zo een briefje voor ze. Mijn gott. Ik wou dat dat briefje dr echt had gelegen, dan had ik echt gelachen. Niet dat je zo gauw zou geloven dat het écht van Bill zou zijn enzo, I mean kom op. Maar toch, wel echt vet x'D. Whiiii =D.


Melisande
Melisande zei op 10 mei 2009 - 21:21:
Omg heheheh

Ik lach hier ook echt vreselijk dubbel te liggen
Echt geweldig!!!!

Xx Melis