Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 36

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:47

373

0

226



Hoofdstuk 36

--in het restaurantÃ¢â‚¬â€ťJullie schuiven aan tafel. Je zit op de hoek naast Bill en zit er naast Hannah, naast Hann zit Georg en aan de andere kant van de tafel zitten Georg en Maite, en recht tegenover je zit Tom. konden ze me nu nergens anders zetten denk je terwijl je een zuur gezicht trekt. 'is er iets schat?' vraagt Bill plots. 'wat? nee nee, niks aan de hand.' zeg je meteen. De ober komt en jullie bestellen je eten. Het is een gezellige boel en jullie lachen er op los. Het eten word gebracht en het is allemaal heerlijk. Als jullie aan het dessert bezig zijn is iedereen aan druk in gesprek alleen jij en Tom zijn nogal stil. Jij staart wat naar buiten en je voelt dat Tom de hele tijd naar je kijkt. Je verschiet als je plots iets kouds langs je been voelt gaan. Met grote ogen kijk je Tom aan. Met zn voet gaat hij steeds hoger en hoger. Je word zo rood als een tomaat. Snel schuif je je stoel naar achtere en mompel je dat je naar het toilet gaat.
--in het toilet--Je staat voor de spiegel en smijt wat water in je gezicht. 'rustig Joyce, alles komt goed, act casual.' spreek je jezelf toe. Je kijkt op als de deur plots open vliegt en Hann&Maite voor je neus staan. 'Joyce alles ok?' vraagt Hann meteen. 'ja alles is perfect, waarom zou er iets zijn?' verdedig je meteen. 'nou, omdat je zonet zo rood werd als een tomaat en toen opeens druk mompelent weg liep.' zegt Maite op een manier waarop je uitlegt dat de aarde rond is. 'geloof mij, alles is perfect.' zeg je op diezelfde toon terug. 'En hoe zit het nu me het hele ik-heb-tom-gekust-maar-ga-er-niets-van-tege-bill-zegge-incident?' vraagt Hann ondertusse terwijl ze zich neerzet op een kastje. 'allemaal opgelost.' zeg je snel in de hoop dat je blik niet teveel verraad. 'zeker van?' vraagt Maite terwijl ze je onderzoekend aankijkt. sh*t ze heeft me toch ni door e,f*ck wrm kenne die mij zo goe. snel moet hier weg. denk je terwijl je Maite blijft aanstaren. 'kom we gaan terug, voor de jongens ons nog gaan missen.' zeg je snel en je loopt het toilet uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.