Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sherlock BBC » The Inexplicable Matchbox » De Onverklaarbare Luciferdoos

The Inexplicable Matchbox

14 maart 2014 - 17:44

175

2

267



De Onverklaarbare Luciferdoos

Het was avond. John zat in 221b door de krant te bladeren. "Isaac Persano is een Fransman, sinds maart vermist. Hij heeft een medische opleiding gehad en is chirurg en wetenschapper," stond er in de krant van april vorig jaar.

John las het door toen Sherlock opeens binnenkwam. Hij ging op een stoel zitten.

"Heb je al wat gevonden, John?" John keek hem verbaasd aan.

"Ook hallo. Jij was lang weg zeg."

"Heb je wat gevonden of niet?"

"Isaac Persano was een chirurg en een wetenschapper. Ik weet niet of je daar iets mee kunt.."

Sherlock reageerde niet maar haalde een luciferdoosje uit zijn zak en keek ernaar. John keek op.

"Wat is dat?"

Sherlock keek hem vreemd aan. "Een man gevonden in een kamer met duizend luciferdoosjes, allemaal leeg behalve deze."

John fronste zijn wenkbrauwen. "En.. wat zit er in die?" Sherlock richtte zich op de luciferdoos.

"Het Onverklaarbare.."

Hij schoof het open en zijn gezicht werd verlicht met de gouden gloed die er uit kwam terwijl een vreemde lach op zijn gezicht verscheen.


Reacties:


Rukia
Rukia zei op 17 juni 2014 - 22:23:
wat zit er nu toch in? Verdorie nu maak je me nieuwsgierig!


WTlover
WTlover zei op 19 maart 2014 - 21:55:
Interesting!
I wanna know what's in it!
Als je nog verder gaat, mag ik dan een melding?